1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Про затвердження Правил оформлення проекту Закону України про Державний бюджет України
( Відомості Верховної Ради (ВВР), 1996, N 27, ст.129 )
Верховна Рада України
постановляє:
1. Затвердити Правила оформлення проекту Закону України про Державний бюджет України (додаються).
2. Звернути увагу Кабінету Міністрів України на порушення термінів подання проектів законодавчих актів, встановлених пунктом 2 Постанови Верховної Ради України від 28 квітня 1995 року "Про введення в дію Закону України "Про внесення змін і доповнень до Закону Української РСР "Про бюджетну систему Української РСР".
3. Правила оформлення проекту Закону України про Державний бюджет України застосовуються при складанні проекту Державного бюджету України на 1997 рік та його уточненні протягом цього року і у разі необхідності підлягають подальшому уточненню.
Голова Верховної Ради України О.МОРОЗ
м. Київ, 6 травня 1996 року
N 170/96-ВР
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постановою Верховної Ради України
від 6 травня 1996 року
N 170/96-ВР
ПРАВИЛА
оформлення проекту Закону України про Державний бюджет України
1. Ці Правила складено відповідно до Закону України "Про бюджетну систему України" і визначають основні вимоги, яким має відповідати проект Закону України про Державний бюджет України на відповідний бюджетний рік (далі - проект Закону).
Зазначений проект Закону розробляється та оформляється відповідно до Регламенту Верховної Ради України, Закону України "Про бюджетну систему України" з урахуванням визначених цими Правилами особливостей.
2. Статтею 1 проекту Закону передбачаються загальна сума доходів, загальна сума видатків з розподілом на поточні видатки і видатки розвитку, граничний розмір дефіциту та джерела покриття дефіциту Державного бюджету України.
3. Статтею 2 проекту Закону передбачається розмір оборотної касової готівки у Державному бюджеті України.
4. Статтею 3 проекту Закону передбачаються суми доходів Державного бюджету України за їх основними видами згідно з бюджетною класифікацією.
5. Статтею 4 проекту Закону передбачаються асигнування з Державного бюджету України в розрізі міністерств, відомств, інших органів державної виконавчої влади згідно з бюджетною класифікацією.
Якщо сума видатків по окремій статті (частині, пункту, підпункту) становить більше 0,1 відсотка загальної суми видатків Державного бюджету України, ці видатки підлягають подальшій деталізації.
Видатки цільових загальнодержавних фондів, включених до складу Державного бюджету України, зазначаються окремо щодо кожного фонду.
Розподіл видатків на поточні видатки і видатки розвитку щодо кожного розпорядника коштів згідно з бюджетною класифікацією подається у додатках до проекту Закону. При цьому для кожного розпорядника коштів видатки на власне утримання деталізуються відповідно до бюджетної класифікації незалежно від суми асигнувань.
6. Статтею 5 проекту Закону передбачаються нормативи відрахувань від загальнодержавних податків, зборів та інших обов'язкових платежів до бюджетів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя.
7. Статтями 6 і 7 проекту Закону передбачаються обсяги дотацій, субвенцій до бюджетів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя.
8. В окремих статтях проекту Закону можуть бути викладені інші положення щодо проекту бюджету відповідно до чинного законодавства України.
9. Проект Закону має бути завізований Прем'єр-міністром України і Міністром фінансів України.
10. Проект Закону про Державний бюджет України подається Верховній Раді України в порядку, встановленому законодавством.
11. Разом з проектом Закону розробляються і подаються до Верховної Ради України:
а) пояснювальна записка до проекту Закону;
б) розрахунки та обгрунтування до всіх показників доходів і видатків проекту Державного бюджету України;
в) інформаційні матеріали, що включають:
основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на планований рік;
перелік податків і зборів, інших обов'язкових платежів із зазначенням ставок і пільг;
зведені дані по видатках Державного бюджету України відповідно до бюджетної класифікації (соціальний захист, наука, освіта, охорона здоров'я тощо) з переліком усіх розпорядників коштів і їх частки в загальній сумі асигнувань щодо зазначених розділів;
перелік загальнодержавних, міжгалузевих та інших програм, що фінансуються з Державного бюджету України, у разі якщо розпорядником коштів є два і більше суб'єктів. Подаються дані про фінансові повноваження кожного суб'єкта і загальні витрати на програму;
техніко-економічне обгрунтування розмірів відрахувань від загальнодержавних податків, зборів та інших обов'язкових платежів до бюджетів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя;
зведений баланс фінансових ресурсів України на планований рік;

................
Перейти до повного тексту