- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ГОЛОВИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
м.Київ N 01-2/2 |
20 березня 1995 р. |
Про впровадження реєстрації законопроектів і законодавчих пропозицій у Секретаріаті Верховної Ради України
З метою удосконалення організації законодавчого процесу, раціонального і ефективного використання інформаційно-комп'ютерних технологій у плануванні і контролі законопроектних робіт:
1. Запровадити, починаючи з 1 березня 1995 року, єдину реєстрацію у секторі реєстрації законопроектів Секретаріату Верховної Ради України законопроектів і законодавчих пропозицій, що подаються до Верховної Ради України суб'єктами права законодавчої ініціативи.
2. Затвердити Інструкцію про порядок реєстрації, обліку і ведення справ законопроектів і законодавчих пропозицій (додається).
3. Керівнику Секретаріату Верховної Ради України Горьовому Л.Є. організувати реєстрацію відповідно до Інструкції всіх законопроектів і законодавчих пропозицій, що знаходяться на розгляді у Верховній Раді України.
4. Керівнику Секретаріату Верховної Ради України Горьовому Л.Є. забезпечити разом з суб'єктами права законодавчої ініціативи оформлення матеріалів законопроектів і законодавчих пропозицій, що знаходяться на опрацюванні в комісіях, відповідно до вимог Регламенту Верховної ради України.
Голова Верховної Ради України |
О.МОРОЗ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням Голови
Верховної Ради України
від 20.03.95 N 01-2/2
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок реєстрації, обліку та ведення справ законопроектів і законодавчих пропозицій
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Ця Інструкція встановлює порядок реєстрації, обліку та ведення справ законопроектів і законодавчих пропозицій у Секретаріаті Верховної Ради України.
2. Правила, передбачені цією Інструкцією, обов'язкові для всіх осіб, які виконують визначені нею дії.
3. Відповідальність за організацію і контроль ведення діловодства, що стосується реєстрації, обліку та проходження законопроектів і законодавчих пропозицій у секретаріатах комісій, відділах та інших підрозділах Секретаріату, покладається на їх керівників.
4. Контроль за додержанням цієї Інструкції здійснюють відповідно загальний відділ та організаційний відділ комісій Секретаріату Верховної Ради України.
ІІ. ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ ЗАКОНОДАВЧИХ ПРОПОЗИЦІЙ І ЗАКОНОПРОЕКТІВ
5. Проекти законопроектів і законодавчих пропозицій, що вносяться на розгляд Верховної Ради України, подаються до Секретаріату Верховної Ради України в порядку, визначеному Положенням про порядок подання суб'єктами права законодавчої ініціативи законодавчих пропозицій і законопроектів та їх проходження у Верховній Раді України.
До машинописного примірника законопроекту додається його текст, виконаний в електронному вигляді (комп'ютерний файл).
6. Законопроекти і законодавчі пропозиції, що надійшли до Верховної Ради України від інших державних органів та посадових осіб, попередньо обліковуються в секторі службової кореспонденції в загальному порядку, в день їх надходження.
Не пізніш як наступного дня після надходження вони передаються до сектору реєстрації законопроектів з обліковою карткою під розписку.
7. Законопроекти і законодавчі пропозиції, що подані в порядку законодавчої ініціативи народними депутатами України або комісіями Верховної Ради України, підлягають обліку у секторі службової кореспонденції в загальному порядку, з наступною передачею їх до сектору реєстрації законопроектів.
8. Законопроекти і законодавчі пропозиції, які надійшли до сектору реєстрації законопроектів, перевіряються щодо правильності їх оформлення відповідно до вимог законодавства України та Регламенту Верховної Ради України.
9. За результатами перевірки документа готується проект відповідної резолюції керівництва Верховної Ради України щодо нього, який разом з матеріалами законопроекту чи законодавчої пропозиції не пізніш як у дводенний термін подається на розгляд Голови Верховної Ради України або його заступників (за розподілом обов'язків).
10. Голова Верховної Ради України або його заступник розглядають подані документи, вирішують питання про реєстрацію законопроекту чи законодавчої пропозиції або відмову у ній, і визначають головну постійну комісію, відповідальну за подальшу роботу над законопроектом чи законодавчою пропозицією у Верховній Раді України у разі їх реєстрації.
................Перейти до повного тексту