1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Голови Верховної Ради України
м. Київ № 7 12 січня 2018 р.
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження Голови ВР № 19 від 08.02.2021 )
Про внесення змін до Порядку роботи із зверненнями громадян в Апараті Верховної Ради України
Внести до Порядку роботи із зверненнями громадян в Апараті Верховної Ради України, затвердженого Розпорядженням Голови Верховної Ради України від 11 липня 2016 року № 273, такі зміни:
1. Пункт 2.15 викласти в такій редакції:
"Приймання письмових звернень громадян, надісланих на адресу Верховної Ради України з використанням засобів електронного зв’язку (електронних звернень), здійснюється централізовано Відділом з питань звернень громадян шляхом заповнення електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України".
2. Пункт 3.7 викласти в такій редакції:
"Письмові звернення, надіслані на адресу Верховної Ради України з використанням засобів електронного зв’язку (електронні звернення), що адресовані структурним підрозділам Апарату Верховної Ради України, секретаріатам комітетів Верховної Ради України, секретаріатам депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, народним депутатам України, реєструються в автоматизованій системі "Листи та звернення громадян" та передаються зазначеним у них адресатам в електронному вигляді шляхом інтеграції в "Автоматизовану систему документообігу" Верховної Ради України.
В реєстраційно-контрольну картку такого звернення вкладається автоматично сформоване електронне повідомлення Відділу з питань звернень громадян про передачу звернення з відбитком реєстраційного штампу та реєстраційного номеру звернення.
Інформація про таку передачу зберігається у відповідному електронному реєстрі".
Голова Верховної Ради України А.ПАРУБІЙ
Перейти до повного тексту