- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
АПАРАТ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Спільне рішення
Адміністрації Апарату Верховної Ради України та Об’єднаного профспілкового комітету Апарату Верховної Ради України про внесення змін до Колективного договору Апарату Верховної Ради України
У зв’язку з необхідністю вдосконалення норм
Колективного договору Апарату Верховної Ради України, укладеного 25 жовтня 2018 року (далі - Колективний договір), за результатами атестації робочих місць за умовами праці у частині зобов’язань Адміністрації, викладених у розділі 5 "Умови та охорона праці" Колективного договору, керуючись
статтею 14 Закону України "Про колективні договори і угоди", згідно з якою зміни і доповнення до колективного договору протягом строку його дії можуть вноситись тільки за взаємної згоди сторін у порядку, визначеному колективним договором, на підставі пункту 1.5 Колективного договору, що визначає порядок внесення до нього змін, внести до Колективного договору Апарату Верховної Ради України такі зміни:
1. Пункт 5.10 викласти в такій редакції:
"5.10. Забезпечувати аптечками медичними першої допомоги кабінети у приміщеннях адміністративних будинків Верховної Ради України, визначених шляхом атестації робочих місць за умовами праці, один раз на рік відповідно до додатка № 4".
2. У додатках до Колективного договору:
1) у додатку № 1 позицію розділу "Головне управління документального забезпечення"
"2. |
Провідний інженер |
4 |
4 |
-" |
викласти в такій редакції:
"2. |
Провідний інженер |
3 |
3 |
-" |
;
2) у додатку № 3 розділи "Головне управління документального забезпечення" та "Управління комп’ютеризованих систем" викласти в такій редакції:
|
"Головне управління документального забезпечення |
|
1. |
Керівник відділу |
1 |
2. |
Заступник керівника відділу |
1 |
3. |
Головний консультант |
4 |
4. |
Провідний інженер |
4 |
|
Управління комп’ютеризованих систем |
|
1. |
Головний консультант |
3" |
................Перейти до повного тексту