1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КЕРІВНИК АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
31.05.2011 № 2941
Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, та порядку відшкодування цих витрат
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Керівника Апарату ВР № 230 від 30.01.2012 Розпорядженнями Першого заступника Керівника Апарату ВР № 171 від 26.07.2017 № 56 від 11.04.2018 Розпорядженням Апарату ВР № 146 від 22.12.2020 )
1. Відповідно до частини третьої статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації" та Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 року № 393 "Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України" затвердити:
1.1. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 1).
1.2. Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 2).
( Підпункт 1.3 пункту 1 виключено на підставі Розпорядження Керівника Апарату ВР № 230 від 30.01.2012 )
1.4. Зразок рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додаток 4).
2. Управлінню справами Апарату Верховної Ради України, після встановлення Кабінетом Міністрів України граничних норм витрат на копіювання або друк копій документів за запитами на інформацію, у разі необхідності, внести у п'ятиденний строк пропозиції щодо перегляду розміру фактичних витрат, затверджених цим Розпорядженням.
3. Контроль за виконанням цього Розпорядження покласти на Першого заступника Керівника Апарату Верховної Ради України - керуючого справами Сітайла Г.І.
Керівник Апарату
Верховної Ради України

В.ЗАЙЧУК
ДОДАТОК 1
до Розпорядження Керівника Апарату
Верховної Ради України
№ 2941
від 31 травня 2011 року
ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію
1. Цим Порядком визначається механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Апаратом Верховної Ради України за запитами на інформацію.
2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (далі - Порядок), застосовується у випадку, коли Апарат є належним розпорядником інформації.
3. Відповіді на запити на інформацію надаються безкоштовно:
запитувачу інформації, що становить суспільний інтерес. Належність інформації до такої, що становить суспільний інтерес, встановлюється судом, якщо інше не передбачено законом;
особі у разі надання інформації про неї.
4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів. Розмір відшкодування витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається структурним підрозділом, у володінні якого знаходиться запитувана інформація відповідно до пункту 4 Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 року № 393 .
До розміру відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, також враховуються витрати, пов'язані із скануванням або іншою комп'ютерною обробкою цих документів.
( Абзац другий пункту 4 в редакції Розпорядження Керівника Апарату ВР № 230 від 30.01.2012 ) ( Абзац третій пункту 4 виключено на підставі Розпорядження Керівника Апарату ВР № 230 від 30.01.2012 )
Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.
У разі виготовлення більш як 10 сторінок запитуваних документів, перших 10 сторінок виготовляються безкоштовно. Виготовлення всіх наступних сторінок запитуваних документів оплачуються запитувачем інформації.
( Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Розпорядженням Першого заступника Керівника Апарату ВР № 171 від 26.07.2017 )

................
Перейти до повного тексту