1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


П О С Т А Н О В А
ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Про пропозиції до плану заходів щодо правового забезпечення економічних реформ
Президія Верховної Ради України п о с т а н о в л я є :
1. Пропозиції до плану заходів щодо правового забезпечення економічних реформ, які випливають із Постанови Верховної Ради України "Про основні засади і напрями становлення економіки України в кризовий період" від 15 червня 1994 року та доповіді Президента України "Про основні засади економічної та соціальної політики" в основному схвалити.
2. Надіслати пропозиції до плану заходів щодо правового забезпечення економічних реформ Президенту України і Кабінету Міністрів України.
3. Доручити постійним комісіям Верховної Ради України з урахуванням відповідних пропозицій Кабінету Міністрів України подати Секретаріату Верховної Ради України до 4 листопада цього року свої висновки щодо плану заходів правового забезпечення економічних реформ.
Голова Верховної Ради України О.МОРОЗ
м.Київ, 31 жовтня 1994 року
N 182/94-ПВ
Проект
Вноситься Головою Верховної Ради
України за поданням Секретаріату
Верховної Ради України
ПРОПОЗИЦІЇ
до плану заходів правового забезпечення економічних реформ
Розділ допо-
віді Прези-
дента України
"Про основні
засади еконо-
мічної та со-
ціальної
політики", до
якого розроб-
ляється зако-
нодавчий акт
Розділ
"Ос-
новні
засади
і нап-
рями
ста-
нов-
лення
еконо-
міки
України
в
кризо-
вий
пері-
од".
Поста-
нова
ВРУ
від
15.06-
.1994
року
Робоча
назва
законо-
давчого
акту,
який
необ-
хідно
розро-
бити
Стислий зміст
законодавчого акту
Розроб-
ники
законо-
давчих
актів
Строки
подан-
ня
проек-
ту за-
коно-
давчо-
го ак-
ту до
Вер-
ховної
Ради
1. Завдання
фінансової
стабілізації,
зміцнення
банківської
системи та
національної
грошової оди-
ниці
- засоби та
механізми фі-
нансової ста-
білізації
Фінан-
сово-
кре-
дитна
полі-
тика
Про
розме-
жуван-
ня
дер-
жавної
фінан-
сової
та
кре-
дитної
систе-
ми


Про
роз-
межу-
вання
нан-
сів
дер-
жав-
ного
бюд-
жету
і
дер-
жавних
підп-
риєм-
ств

Про
де-
цент-
ралі-
зацію
дер-
жавної
фі-
нан-
сової
сис-
теми
Закладає правові
основи розмежу-
вання фінансової
та кредитної сис-
теми держави, а
також створює
умови недопущення
використання фі-
нансових і кре-
дитних ресурсів
держави для зба-
гачення приватно-
го капіталу.
Закладає правові
основи розмежу-
вання державних
фінансових ресур-
сів і фінансів
державних підпри-
ємств. Посилює
відповідальність
посадових осіб та
керівників дер-
жавних підприємс-
тв за зловживання
при використанні
фінансових ресур-
сів.
Закладає основи
структурного роз-
межування держав-
ного (загальнона-
ціонального) та
місцевих бюджетів
за джерелами над-
ходжень і виплат,
визначає правову
базу формування
доходів для тих
чи інших ланок
бюджетної системи
на умовах дифе-
ренційного підхо-
ду при встанов-
ленні нормативів
і умов покриття
дефіциту місцевих
бюджетів (за ра-
хунок загально-
державного бюдже-
ту: дотації та
субвенції) врахо-
вуючи різні соці-
альноекономічні
умови розвитку
окремих регіонів.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Нац-
банк
гру-
день
1994
гру-
день
1994
гру-
день
1994
"ухилення від
повної та
своєчасної
сплати подат-
ків визнача-
ється як одна
з найбільших
провин суб'-
єктів еконо-
мічної діяль-
ності та ок-
ремих грома-
дян перед
державою, що
передбачитиме
не лише жорс-
тку адмініст-
ративну, а й
кримінальну
відповідаль-
ність"
Про
поси-
лення
відпо-
ві-
даль-
ності
за
ухи-
лення
від
сплати
подат-
ків та
зани-
ження
дохо-
дів
від
підп-
риєм-
ниць-
кої і
комер-
цийної
діяль-
ності
Встановлює право-
ві основи персо-
ніфікації та по-
силення відпові-
дальності, а та-
кож вводить чітку
диференцію і рег-
ламентацію санк-
ції за масштабами
скоєного еконо-
мічного злочину
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Гене-
ральна
проку-
ратура
гру-
день
1994
III
декада
гру-
день
1994
III
декада
Про
поси-
лення
відпо-
даль-
ності
за
ухи-
лення
від
сплати
подат-
ків та
необ'-
єктив-
не
декла-
рування
доходів
фізич-
ними
особа-
ми
Про
форму-
вання
ринку
обслу-
гову-
вання
дер-
жавного
боргу

Про
готів-
ковий
та
безго-
тівко-
вий
обіг
облі-
гацій
внут-
рішніх
дер-
жавних
позик
Регламентує пра-
вові умови форму-
вання ринку обс-
луговування дер-
жавного боргу,
регламентує пра-
вила , за якими
на вказаному рин-
ку будуть розмі-
щені державні по-
зики та облігації
державних корот-
кострокових каз-
начейських зо-
бов'язань. Регла-
ментує правила і
відповідальність
за емісію обліга-
цій та ефективне
використання кош-
тів.
Регламентує пра-
вові гарантії по-
вернення державою
боргових зобов'-
язань.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Нац-
банк
гру-
день
II де-
када
Про
дер-
жавний
борг і
вико-
нання
борго-
вих
зо-
бов'-
язань
Про
індек-
сацію
трудо-
вих
збере-
жень
грома-
дян
Закладає правову
основу компенса-
ції втрати трудо-
вих збережень на-
селення України,
які зберігались у
державній кредит-
ній системі.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Нац-
банк
листо-
пад
III
декада
- Подолання
платіжної
кризи: утво-
рення реаль-
них умов для
вексельного
обігу і роз-
витку комер-
ційного кре-
дитування
підприємств і
організацій
Про
комер-
ційний
кредит
та
век-
сельний
обіг
Закладає правові
основи створення
системи цивілізо-
ваного взаємного
комерційного кре-
дитування підпри-
ємств і організа-
цій різних форм
власності, регла-
ментує правила
вексельного оборо-
ту, економічну
відповідальність
по вексельним зо-
бов'язанням, від-
повідні санкції за
можливі зловживан-
ня у сфері век-
сельного обігу
(підробка та ін.)
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Нац-
банк
гру-
день
III
декада
"слід поси-
лити адмі-
ністративну
та кримі-
нальну від-
повідальність
посадових
осіб за
затримання
розрахунків,
неповернення
боргів"...
Про
відпо-
ві-
даль-
ність
за по-
рушення
правил
і
злов-
живан-
ня в
системі
розра-
хунко-
во-пла-
тіжних
опера-
цій.
Регламентує і по-
силює відповідаль-
ність суб'єктів
розрахунково-пла-
тіжних операцій за
несумлінне відно-
шення до виконання
своїх зобов'язань,
а також за випадки
нечесності і шах-
райства в сфері
розрахунково-пла-
тіжних операцій.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Нац-
банк
гру-
день
I де-
када
удосконалення
механізмів
платіжних
операцій
Про
вдос-
кона-
лення
меха-
нізму
пла-
тіжних
опера-
цій і
відпо-
ві-
даль-
ність
банків
по
пла-
тіжних
дору-
ченнях
клієн-
тів
Закладає правові
основи удоскона-
лення механізму
платіжних операцій
в нових економіч-
них умовах. Регла-
ментує та посилює
правові санкції
щодо банків і їх
керівних осіб за
зловживання при
виконанні платіж-
них доручень клі-
єнтів.
- Поглиблення
банківської
реформи



















- Грошова ре-
форма
Про
Націо-
нальний
банк
України
Про
акціо-
нерні
комер-
ційні
банки
Про
спеці-
алізо-
вані
банки
Про
кре-
дитну
систе-
му

Про
грошо-
ву ре-
форму
в Ук-
раїні
Про
систему
безго-
тівко-
вих
розра-
хунків
Про
поси-
лення
відпо-
ві-
даль-
ності
за ін-
каса-
цію
грошо-
вої
вируч-
ки
Про
норму
касо-
вих
залиш-
ків та
обігу
готів-
кових
коштів
Про
систе-
му ре-
зерву-
вання
грошо-
вої
готів-
ки
Блок законодавчих
актів закладає
правові основи по-
дальшого реформу-
вання банківської
системи у напряму
реалізації дворів-
невої та двосек-
торної структури
банківських відно-
син. Передбачає
забезпечення Наці-
ональним банком
України стабіліза-
ції грошового обі-
гу та покладення
на нього конкрет-
ної відповідаль-
ності за цей про-
цес. Регламентує
відповідальність
Правління та Голо-
ви НБУ за стан
грошової системи
країни.
Система законодав-
чих актів створює
правове коло для
діяльності комер-
ційних банків (як
приватних, із змі-
шаним капіталом,
так і державних)
щодо здійснення
всього комплексу
банківських послуг
та їх відносин з
Національним бан-
ком.
Регламентує прави-
ла готівкового
обороту в країні
та вводить санкції
за порушення вка-
заних правил.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Нац-
банк












Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Нац-
банк
гру-
день
I де-
када















в по-
рядку
готов-
ності
за мі-
сяць
до
прове-
дення
грошо-
вої
рефор-
ми
Про
відпо-
ві-
даль-
ність
банків
за не-
закон-
ні
грошо-
ві
опера-
ції
Визначає види не-
законних банківсь-
ких операцій (такі
як відмивання гро-
шей від криміналь-
но-мафіозного біз-
несу, операцій
протиправного гро-
шового трансферту
та ін.) та вста-
новлює відповідні
санкції.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Нац-
банк
Гене-
ральна
проку-
ратура
гру-
день
II
декада
Про
систе-
му
дер-
жавно-
го
бан-
ківсь-
кого
аудиту
Обумовлює правові
основи створення і
функціонування
комплексної систе-
ми державного
контролю за бан-
ківською діяльніс-
тю.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Нац-
банк
гру-
день
II
декада
- Валютна по-
літика
Валют-
не ре-
гулю-
вання
Про
валют-
не ре-
гулю-
вання
і ва-
лютний
конт-
роль
Закладає правову
основу функціону-
вання валютного
регулювання, рег-
ламентує умови
визначення валют-
ного курсу та умо-
ви перегляду пари-
тету національної
грошової одиниці.
Регламентує право-
ві умови обов'яз-
кової конвертації
іноземної валюти в
національну грошо-
ву одиницю при
здійсненні платіж-
них операцій та
вводить відповідні
санкції за фарцов-
ку,спекулятивну
гру на збільшенні
та зниженні валют-
ного курсу та ін-
ше.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Нац-
банк
Гене-
ральна
проку-
ратура
листо-
пад
II
декада
Про
валютні
вклади
та по-
рядок
опо-
датку-
вання
валют-
ної
вируч-
ки та
доходу
Регламентує право-
ві основи та виз-
начає порядок опо-
даткування валют-
ної виручки та ва-
лютного доходу.
гру-
день
III
декада
2. Інституці-
ональні пе-
ретворення
Про
зміни
і до-
пов-
нення
до За-
кону
Украї-
ни
"Про
обме-
ження
моно-
полізму
та не-
допу-
щення
недоб-
росо-
вісної
конку-
ренції
у
підп-
риєм-
ницькій
діяль-
ності
Зміни і доповнення
до законодавчих
актів посилюють
правові основи
цільового антимо-
нопольного регулю-
вання та державно-
го контролю за ці-
нами і собівартіс-
тю продукції в
умовах кризового
дефіциту товарів
та послуг.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
гру-
день
I
декада
- цінова по-
літика
Про
регу-
люван-
ня цін
та
конт-
роль
за со-
бівар-
тістю
про-
дукції
в умо-
вах
кризо-
вого
стану
еконо-
міки
(про
моно-
польні
ціни;
про
моно-
польне
посе-
ред-
ництво)
- перебудова
відносин
власності,
утвердження
ринкової ба-
гатоукладної
економіки
Рефор-
муван-
ня
відно-
син
влас-
ності
та
прива-
тиза-
ція,
"Фор-
муван-
ня ба-
гато-
уклад-
ної
еконо-
міки З
ЧІТКИМ
РОЗМЕ-
ЖУВАН-
НЯМ
ДЕР-
ЖАВНО-
ГО І
НЕДЕР-
ЖАВНО-
ГО
СЕКТО-
РІВ
ЕКОНО-
МІКИ"
Про
дер-
жавну
влас-
ність
та
дер-
жавний
сектор
еконо-
міки





Про
дер-
жавне
підп-
риєм-
ництво
Створює правові
умови для чіткого
розмежування дер-
жавного і недер-
жавного секторів
економіки і влас-
ності. Регламентує
форми і рівні іс-
нування державної
власності (загаль-
нонаціональної,
регіональної, об-
ласної, районної,
міської, селищної,
комунальної).

Закладає правові
основи збереження
і ефективного ви-
користання держав-
ної власності та
її взаємодію з ін-
шими формами влас-
ності.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
гру-
день
I
декада
"Розробка і
здійснення
державної
програми за-
побігання та
усунення
злочинності
у сфері еко-
номіки"


"Президентом
України при-
ділятиметься
особлива
увага вико-
ріненню в
роботі дер-
жавного апа-
рату... ко-
рупції, еко-
номічної
злочиннос-
ті"...
Про
еконо-
мічні
злочини
проти
держави
Про
систему
дер-
жавного
обліку
і
конт-
ролю в
сфері
еконо-
міки
Про
дер-
жавний
комі-
тет по
розс-
ліду-
ванню
дер-
жавних
злочи-
нів у
сфері
еконо-
міки
(при
Гене-
ральній
проку-
ратурі)
Про
забо-
рону
підп-
риєм-
ниць-
кої та
комер-
ційної
діяль-
ності
поса-
дових
осіб і
держ-
служ-
бовців
Про
відпо-
ві-
даль-
ність
предс-
тавни-
ків
влад-
них
струк-
тур за
лоб-
бістс-
ьку
діяль-
ність,
яка
завда-
ла
збитки
держа-
ві
Про
відпо-
ві-
даль-
ність
поса-
дових
осіб
за
збит-
ки,
нане-
сені
держа-
ві
Про
декла-
руван-
ня та
глас-
ність
дохо-
дів і
майно-
вого
стану
вищих
поса-
дових
осіб,
а та-
кож їх
близь-
ких та
рідних
першо-
го та
друго-
го ко-
ла
Відповідно до до-
повіді Президента
України про бо-
ротьбу з економіч-
ною злочинністю
система законодав-
чих актів закладає
правові основи за-
побіганню викорис-
тання державної
власності та дер-
жавних коштів (в
тому числі отрима-
них валютних кре-
дитів) з метою
особистого (клано-
вого, групового)
збагачення та в
інших корисливих
цілях. Класифікує
вказаний вид зло-
чинності за вида-
ми, формами та за
рівнями державної
небезпечності
(враховуючи її но-
ві форми). Визна-
чає і ранжує рівні
карних санкцій і з
їх чіткою прив'яз-
кою до статей Кри-
мінального кодексу
України, а в разі
необхідності вно-
сить до нього не-
обхідні доповнен-
ня.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Гене-
ральна
проку-
ратура
листо-
пад
III
декада
Про
участь
капі-
талу
держа-
ви у
зміша-
них
формах
влас-
ності
Створює правові
умови захисту ін-
тересів держави,
обумовлює гарантії
збереження і прим-
ноження державної
частки капіталу в
умовах її функціо-
нування у сфері
приватного капіта-
лу.
- Управління
державними
підприємства-
ми

























- Розвиток
підприємництва
та формування
приватного
сектора
Дер-
жавне
регу-
люван-
ня
еконо-
мічни-
ми
проце-
сами
Про
управ-
ління
дер-
жавною
влас-
ністю
і дер-
жавним
секто-
ром
еконо-
міки
Про
дер-
жавне
підп-
риємс-
тво
Про
підп-
риємс-
тва
недер-
жавної
форми
влас-
ності
Відповідно до Пос-
танови Верховної
Ради України від
15.06.94 р.
N 61/94-ВР щодо
"формування бага-
тоукладної еконо-
міки з чітким роз-
межуванням дер-
жавного і недер-
жавного секторів
економіки система
законодавчих актів
закладає правові
основи процесів
розмежування дер-
жавної і недержав-
них форм власнос-
ті, державного і
недержавного сек-
торів економіки
сприяє створенню
рівних умов їх
функціонування із
врахуванням специ-
фіки та особливос-
тей виробничих
відносин різних
форм власності.
Посилює правові
гарантії товарови-
робників у сфері
матеріального ви-
робництва. Регла-
ментує правові
умови реформи уп-
равління в держав-
ному секторі еко-
номіки та розвиток
економічних мето-
дів ринкового ре-
гулювання приват-
ного сектора еко-
номіки.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
гру-
день
I
декада
- Розвиток
фондового
ринку
Про
зміни
та до-
пов-
нення
до За-
кону
Украї-
ни
"Про
цінні
папери
та
фондо-
ву
біржу"
Про
дер-
жавне
регу-
люван-
ня
фондо-
вого
ринку
Украї-
ни

Про
елект-
ронний
обіг
цінних
папе-
рів і
Націо-
наль-
ний
депо-
зита-
рій
Про
укра-
їнсь-
кий
індекс
цінних
папе-
рів
Пакетом законодав-
чих актів регла-
ментуються умови
структурної перез-
будови та налагод-
ження механізмів
функціонування
фондового ринку.
Блок законів зак-
ладає основу реа-
лізації права
власності найшир-
шого кола акціоне-
рів,становлення
єдиних, регульова-
них державою, пра-
вил функціонування
акціонерної при-
ватної власності,
регламентації дії
механізму її вар-
тісної оцінки.
Регламентує облік
і контроль процесу
нагромадження ак-
ціонерного капіта-
лу і його ефектив-
ного використання
для структурної
перебудови еконо-
міки.
Регламентує право-
ві умови створення
в Україні цілісної
системи електрон-
ного обігу цінних
паперів.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Укра-
їнська
фондо-
ва
біржа
Нац-
банк
гру-
день
III
декада
Про
прос-
пекти
емісії
цінних
папе-
рів,
які
підля-
гають
пуб-
лічно-
му
роз-
пов-
сюд-
женню
Про
акціо-
нерні
това-
риства
і ком-
панії
Про
інвес-
тицій-
ні
фонди
і ін-
вести-
ційні
компа-
нії
Про
довір-
чі то-
ва-
риства
та
трас-
тову
діяль-
ність
Про
хол-
динго-
ві
компа-
нії

Про
дер-
жавну
комі-
сію з
цінних
папе-
рів
Закладає основи
централізованого
регулювання відно-
син та відпові-
дальності юридич-
них і фізичних
суб'єктів фондово-
го ринку за пору-
шення правил взає-
мовідносин.
Про
вико-
рис-
тання
міжна-
родної
допо-
моги
щодо
ство-
рення
мате-
ріль-
но-те-
хніч-
ної
бази
єдиної
комп'-
ютер-
ної
теле-
кому-
ніка-
ційної
мережі
для
елект-
ронно-
го
обігу
капі-
талів
(елек-
трон-
них
грошей
та
цінних
папе-
рів)
Про
попе-
ред-
ження
злов-
живань
і зло-
чин-
ності
на
ринку
цінних
папе-
рів
Закладає правові Кабі-
умови попередження нет
і відповідальності Мі-
за нові види зло- ніст-
чинів: порушення рів
порядку випуску Укра-
(емісії) цінних їнська
паперів; псевдо- фондо-
підприємництво та ва
псевдобанкрутство; біржа
штучне створення Нац-
біржової паніки; банк
біржова гра на Гене-
штучному підвищен- ральна
ні чи зниженні проку-
курсу акцій; бір- ратура
жове шахрайство та |
ін. |
гру-
день
III
декада
- Удоскона-
лення меха-
нізмів корпо-
ратизації та
приватизації
Про
джере-
ла по-
ход-
ження
пер-
винно-
го ка-
піталу






Про
зміни
і до-
пов-
нення
до за-
конів
Украї-
ни про
прива-
тизацію
(щодо
вне-
сення
допов-
нень:
Забезпечує ство-
рення правових
умов запобігання
проникнення в сфе-
ру приватизації
кримінально-мафі-
озного капіталу та
капіталу накопиче-
ного нечесним шля-
хом. Регламентує
легетивні і про-
типравні джерела
походження і нако-
пичення стартового
капіталу.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Гене-
ральна
проку-
ратура
листо-
пад
III
декада
про
майно-
вий
прива-
тиза-
ційний
серти-
фікат
та
дер-
жавні
гаран-
тії
його
вико-
рис-
тання
про
облік
і
конт-
роль,
за
вико-
рис-
танням
коштів
отри-
маних
від
прива-
тиза-
ції
дер-
жавної
влас-
ності
про
меха-
нізм
визна-
чення
та
конт-
ролю
за ці-
ноут-
ворен-
ням на
об'єк-
ти
дер-
жавної
влас-
ності
та
дер-
жавне
май-
но,яке
прива-
тизу-
ється
Регламентує право-
ві умови забезпе-
чення рівних стар-
тових можливостей
громадян,забезпечує
реалізацію балансу
інтересів всіх
верств населення в
процесі приватиза-
ції. Забезпечує
введення з початку
1995 року в готів-
ковий обіг іменних
майнових сертифі-
катів.
Забезпечує правові
гарантії цільових
і контрольованих
витрат коштів от-
риманих від прива-
тизації державного
майна в інтересах
суспільства.
Створює правові
умови для запобі-
гання можливості
реалізації об'єк-
тів державної
власності та дер-
жавного майна за
демпінговими ціна-
ми (які набагато
нижчі аналогічних
світових), регла-
ментує умови і по-
рядок визначення
вартості об'єктів
які приватизують-
ся. Вводить відпо-
відальність поса-
дових осіб за ко-
рисливе заниження
ціни об'єктів і
майна, що привати-
зуються.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
гру-
день
II
декада
Про
поси-
лення
гаран-
тій
соці-
ально-
го за-
хисту
працю-
ючих
на
об'єк-
тах,
що
прива-
тизу-
ються
Забезпечує правові
гарантії працюючих
в разі зміни влас-
ника при привати-
зації державних
підприємств.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
гру-
день
III
декада
Про
захист
суб'-
єктів
ринку
цінних
папе-
рів
від
необ'-
єктив-
ної
рекла-
ми і
шах-
райс-
тва
Створює правові
умови відповідаль-
ності за викорис-
тання реклами, яка
обманює клієнтів
ринку цінних папе-
рів та інше.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Гене-
ральна
проку-
ратура
гру-
день
III
декада
- Розвиток
підприємництва
та формування
приватного
сектора еко-
номіки
Про
комер-
ційний
кодекс
Украї-
ни
Про
зміни
і до-
пов-
нення
до За-
кону
Украї-
ни
"Про
госпо-
дарсь-
кі то-
ва-
риства"

т.ч.
допов-
нення
щодо
захис-
ту
прав
акціо-
нерів)
Система законодав-
чих актів регла-
ментує умови чес-
ної конкуренції та
сумлінної підпри-
ємницької діяль-
ності. Визначає
конкретні прояви
нечесної, кримі-
нальної конкурен-
ції та протиправ-
ної комерційної
діяльності і вста-
новлює механізми
відповідальності
за ті чи інші по-
рушення правил
ринку (виробництво
і збут забороненої
продукції, вироб-
ництво і збут
шкідливої для спо-
живача продукції,
силовий тиск на
конкурента, рекет
та інше).
Створює
правові гарантії
реалізація майно-
вих прав акціоне-
рів, регламентує
умови створення
механізму контролю
акціонерів за ді-
яльністю керів-
ництва акціонерної
компанії (присяж-
ний аудит). Регла-
ментує порядок і
умови заміни ке-
рівництва акціо-
нерної компанії та
її президента.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Гене-
ральна
проку-
ратура
















Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
гру-
день
III
декада





















гру-
день
I
декада
Про
спри-
яння
підп-
риєм-
ниць-
кій
діяль-
ності
в сфе-
рі ма-
тері-
ально-
го ви-
роб-
ництва
Закладає правові
гарантії створення
системи стимулю-
вання товаровироб-
ників.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
гру-
день
III
декада
Про
поси-
лення
відпо-
ві-
даль-
ності
за
конт-
рабан-
ду і
ухи-
лення
від
сплати
мита
Вводить посилені
правові санкції за
скоєння вказаних
видів злочинів.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Гене-
ральна
проку-
ратура
Служба
Націо-
наль-
ної
Безпе-
ки
гру-
день
III
декада
Кон-
цепція
про
захист
прав
спожи-
вачів
від
ринко-
вого
сва-
вілля
Про
якість
харчо-
вих
про-
дуктів
Про
якість
фарма-
коло-
гічної
про-
дукції
Про
безпе-
ку і
якість
товарів
для
дітей
Про
якість
і сер-
тифі-
кацію
при-
ватних
вироб-
ників
Про
систе-
му
дер-
жавно-
го за-
хисту
прав
спожи-
вачів
Система законів
закладає основи
політики консьюме-
різма (державного
і самодіяльного
захисту прав спо-
живачів) із визна-
ченням чіткої і
дієвої системи
відповідальності і
санкцій за пору-
шення вказаних
прав.
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
Гене-
ральна
проку-
ратура
гру-
день
II
декада
- Структурна
політика
Кон-
цепція
націо-
наль-
ної
струк-
турної
полі-
тики
Про
захист
при-
ватних
інвес-
тицій
в сфе-
рі ма-
тері-
ально-
го ви-
роб-
ництва
Про
захист
іно-
земних
інвес-
тицій
в сфе-
рі ма-
тері-
ально-
го ви-
роб-
ництва
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
гру-
день
- Соціальна
політика
Кон-
цепція
соці-
альної
полі-
тики
Про
міні-
мальну
заро-
бітну
плату
та мі-
ні-
маль-
ний
рівень
пого-
динної
ставки
Про
меха-
нізм
індек-
сації
міні-
маль-
них
грошо-
вих
дохо-
дів
Про
соці-
альний
міні-
мум
Про
заро-
бітну
плату
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
гру-
день
- Житлова по-
літика
Кон-
цепція
житло-
вої
полі-
тики
Про
житло
і жит-
лові
майно-
ві
відно-
сини
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
гру-
день
III
декада
- Аграрна по-
літика
Роз-
робка
зако-
нів
згідно
з Пос-
тано-
вою
Прези-
дії
Вер-
ховної
Ради
Украї-
ни від
10
жовтня
1994
року
"Про
підго-
товку
першо-
черго-
вих
зако-
нопро-
ектів
з пи-
тань
роз-
витку
агроп-
ромис-
лового
комп-
лексу
для
розг-
ляду
на
другій
сесії
Вер-
ховної
Ради
Украї-
ни"
Кабі-
нет
Мі-
ніст-
рів
за по-
год-
женням
Перейти до повного тексту