1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


П О С Т А Н О В А
ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНСЬКОЇ РСР
( Постанова втратила чинність на підставі Закону N 1519-IV від 19.02.2004, ВВР, 2004, N 23, ст.320 )
Про Положення про референтів-консультантів народного депутата Української РСР
( Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, N 3, ст. 10 )
Президія Верховної Ради Української РСР
постановляє:
Затвердити Положення про референтів-консультантів народного депутата Української РСР.
Голова Верховної Ради Української РСР Л.КРАВЧУК
м. Київ, 21 грудня 1990 року
N 571-XII
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постановою Президії Верховної
Ради Української РСР
від 21 грудня 1990 року
N 571-XII
ПОЛОЖЕННЯ
про референтів-консультантів народного депутата Української РСР
I. Загальні положення
1. Відповідно до Тимчасового положення про забезпечення діяльності народних депутатів Української РСР для одержання необхідної допомоги в здійсненні депутатських повноважень народний депутат Української РСР вправі мати одного або кількох референтів-консультантів, які перебувають у штаті підприємств, установ, організацій або виконавчих комітетів місцевих Рад народних депутатів.
2. Референт-консультант народного депутата Української РСР у своїй роботі керується законодавством Української РСР, а також цим Положенням.
3. Організацію роботи референта-консультанта народного депутата Української РСР здійснює безпосередньо сам народний депутат і несе відповідальність за правомірність своїх доручень.
II. Обов'язки і права референтів-консультантів народного депутата Української РСР
4. Референт-консультант народного депутата Української РСР:
за дорученням народного депутата вивчає питання, що вносяться на розгляд Верховної Ради Української РСР, її Президії, постійних комісій, готує по них необхідні матеріали, подає депутату допомогу в здійсненні контролю за виконанням прийнятих рішень;
допомагає народному депутату в організації проведення звітів і зустрічей з виборцями, трудовими колективами, громадськими організаціями, узагальнює висловлені на них пропозиції і зауваження, сприяє реалізації намічених на їх виконання заходів;
бере участь в організації вивчення громадської думки, потреб і запитів виборців, вносить пропозиції щодо їх врахування і задоволення;
подає допомогу народному депутату в проведенні особистого прийому виборців, розгляді звернень громадян, вирішенні порушених в них питань;
сприяє народному депутату в налагодженні зв'язків з місцевими Радами народних депутатів, органами громадського територіального самоврядування у вирішенні питань, що зачіпають суттєві інтереси виборців;
веде діловодство, забезпечує схоронність документів, які надходять на ім'я народного депутата, контролює своєчасне надходження відповідей на депутатські звернення, виконує інші доручення народного депутата.
5. Референт-консультант народного депутата Української РСР має право:
одержувати консультативну допомогу з правових та інших питань, необхідні інформаційні та довідкові матеріали від виконавчих комітетів місцевих Рад народних депутатів та підзвітних їм органів, розташованих на території виборчого округу, від якого обраний народний депутат;
бути присутнім на засіданні постійної комісії Верховної Ради Української РСР при розгляді питання, у підготовці якого він брав участь;
брати участь у роботі сесій місцевих Рад народних депутатів, засіданнях їх органів, зборах трудових колективів, громадських організацій, громадян за місцем проживання та військовослужбовців по військових частинах, а також в інших заходах, що проводяться на території виборчого округу, від якого обраний народний депутат.
6. При виконанні своїх обов'язків референт-консультант народного депутата керується чинним законодавством Української РСР, не може допускати дій, які б завдавали шкоди діяльності народного депутата, або використовувати свій статус в особистих інтересах, а також в інтересах інших осіб.
III. Організація роботи референтів-консультантів народного депутата Української РСР
7. Порядок прийому на роботу і звільнення, а також умови роботи референта-консультанта народного депутата регулюються Кодексом законів про працю Української РСР і цим Положенням.
8. Робота референта-консультанта народного депутата може бути для нього основною діяльністю або виконуватись на умовах сумісництва.
9. Прийом на роботу і встановлення заробітної плати референта-консультанта народного депутата проводяться на підставі письмового звернення народного депутата із зазначенням пропонованої кандидатури і розміру встановлюваного окладу (доплати), а також заяви особи, яка приймається на цю посаду. Референт-консультант призначається наказом (розпорядженням) керівника підприємства, установи, організації або виконавчого комітету місцевої Ради народних депутатів.
Референту-консультанту народного депутата Української РСР у його виборчому окрузі створюються відповідні умови для роботи.
На посаду референта-консультанта народного депутата не можуть призначатися особи, які перебувають з депутатом або його дружиною (чоловіком) у близькій спорідненості чи свояцтві (батьки, дружина (чоловік), брат, сестра, син, дочка), особи, що перебувають на дійсній військовій службі.
На умовах сумісництва не можуть призначатися на посаду референта-консультанта народного депутата працівники Секретаріату Верховної Ради Української РСР, апарату Ради Міністрів та міністерств і відомств республіки.
10. Референт-консультант народного депутата, для якого ця робота є основною діяльністю, включається до штату підприємства, установи, організації, де він до цього працював, або виконавчого комітету місцевої Ради народних депутатів, де йому буде виплачуватися встановлена народним депутатом заробітна плата. На нього не поширюються вимоги правил внутрішнього розпорядку відповідного підприємства, установи, організації.
Пенсіонерам, зарахованим на посаду референта-консультанта народного депутата, пенсія виплачується в повному розмірі незалежно від встановленого народним депутатом окладу.
Референт-консультант за клопотанням народного депутата звільняється з попереднього місця роботи в порядку переводу.
Час роботи на посаді референта-консультанта народного депутата зараховується до його загального і безперервного стажу роботи згідно з чинним законодавством.
11. Референт-консультант народного депутата, зарахований на цю посаду на умовах сумісництва, виконує свої обов'язки у вільний від основної роботи час. Референт-консультант може бути зарахований до штату підприємства, устнови, організації, де він працює, або виконкому відповідної місцевої Ради, де йому буде виплачуватися встановлена народним депутатом доплата до заробітної плати за основним місцем роботи.
На працівника, який виконує обов'язки референта-консультанта народного депутата на умовах сумісництва за основним місцем роботи, поширюються діючі правила внутрішнього розпорядку. Разом з тим він має право за згодою адміністрації так планувати режим свого робочого дня, щоб поряд з основними службовими обов'язками ефективно виконувати і обов'язки референта-консультанта народного депутата.
12. Місячний фонд заробітної плати референтів-консультантів народного депутата становить 300 карбованців. У межах цього фонду народний депутат Української РСР самостійно вирішує питання про кількість референтів-консультантів та встановлює їм заробітну плату (доплату до основного заробітку).
13. Звільнення з посади референта-консультанта народного депутата проводиться за ініціативою народного депутата або за особистою заявою референта-консультанта. Трудовий договір з референтом-консультантом народного депутата може бути розірвано на підставах, передбачених статтею 40 Кодексу законів про працю Української РСР, при наявності письмового звернення народного депутата без погодження з профспілковим комітетом підприємства, установи, організації. Референт-консультант народного депутата підлягає звільненню з цієї посади у всіх випадках припинення повноважень народного депутата Української РСР.

................
Перейти до повного тексту