- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 18 січня 1999 р. N 64 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 1860 від 07.10.99 )
Про заходи у зв'язку із створенням спеціальної економічної зони "Славутич"
Відповідно до Указу Президента України від 18 червня 1998 р.
N 657 "Про спеціальну економічну зону "Славутич" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Погодитись з пропозицією Міністерства економіки та Міністерства енергетики про створення державного підприємства "Адміністрація спеціальної економічної зони "Славутич".
2. Затвердити Статут державного підприємства "Адміністрація спеціальної економічної зони "Славутич" (додається).
3. Міністерству енергетики здійснити заходи, пов'язані із створенням державного підприємства "Адміністрація спеціальної економічної зони "Славутич" та забезпечити виконання покладених на це підприємство функцій.
4. Затвердити Положення про порядок реєстрації суб'єктів спеціальної економічної зони "Славутич", Положення про спостережну раду спеціальної економічної зони "Славутич" та склад цієї ради (додаються).
Прем'єр-міністр України | В.ПУСТОВОЙТЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 січня 1999 р. N 64
СТАТУТ
державного підприємства "Адміністрація спеціальної економічної зони "Славутич"
I. Загальні положення
1. Державне підприємство "Адміністрація спеціальної економічної зони "Славутич" (далі - Адміністрація) є органом управління спеціальною економічною зоною "Славутич" і належить до сфери управління Міненерго.
2. Повна назва Адміністрації:
українською мовою: державне підприємство "Адміністрація спеціальної економічної зони "Славутич";
російською мовою: государственное предприятие "Администрация специальной экономической зоны "Славутич";
англійською мовою: State enterprise "The Administration of The Special Economic zone "Slavutych".
Скорочена назва Адміністрації:
українською мовою: Адміністрація зони "Славутич";
російською мовою: Администрация зоны "Славутич";
англійською мовою: The Administration of zone "Slavutych".
Місцезнаходження Адміністрації: Україна, Київська область, м. Славутич, Ленінградський квартал, б.3-А.
II. Мета діяльності та функції Адміністрації
3. Адміністрація створена для управління спеціальною економічною зоною "Славутич" (далі - зона "Славутич") з метою:
розв'язання проблеми зайнятості працівників Чорнобильської АЕС, вивільнюваних у зв'язку з достроковим виведенням її блоків із експлуатації;
створення і розвитку виробничої та невиробничої інфраструктури;
розвитку підприємництва і створення умов для реалізації інвестиційних проектів;
відпрацювання моделі розвитку моноіндустріального міста в умовах ринкової економіки та практичної реалізації сучасних економічних механізмів і методів господарювання;
забезпечення практичного використання передових вітчизняних і зарубіжних науково-технологічних розробок та винаходів;
створення і розвитку високотехнологічних компенсуючих виробництв.
4. Основними функціями Адміністрації є:
розроблення і забезпечення реалізації стратегії та поточних програм розвитку зони "Славутич";
розгляд і затвердження в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, інвестиційних проектів, що реалізуються на території зони "Славутич";
укладення договорів (контрактів) з суб'єктами підприємницької діяльності щодо умов реалізації інвестиційних проектів, затверджених у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України;
розроблення комплексу організаційних заходів щодо забезпечення фінансування інвестиційних проектів, у тому числі за рахунок власних коштів підприємств та організацій, бюджетних коштів, позабюджетних фондів, а також благодійних фондів, громадських організацій та фізичних осіб;
сприяння отриманню суб'єктами зони "Славутич" державних інвестицій та кредитів, іноземних інвестицій і кредитів, залучених на двосторонній та багатосторонній основі, а також технічної допомоги з наданням у разі потреби відповідних гарантій;
державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності, а також суб'єктів зони "Славутич", що реалізують на території зони "Славутич" інвестиційні проекти, затверджені у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України;
видача ліцензій на право провадження окремих видів підприємницької діяльності за переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України, та здійснення контролю за провадженням цих видів діяльності;
регулювання ставок орендної плати, плати за комунальні послуги, тарифів, а також запровадження на території зони місцевих податків і зборів відповідно до закону та у разі надання Адміністрації таких повноважень міською радою;
провадження господарської, в тому числі інвестиційної діяльності, пов'язаної з виконанням покладених на Адміністрацію завдань;
укладення із суб'єктами підприємницької діяльності, які провадять діяльність у зоні "Славутич", договорів оренди щодо земельних ділянок і використання природних ресурсів та об'єктів інфраструктури (у межах повноважень, наданих міською радою);
здійснення разом з відповідними органами заходів щодо забезпечення законності та правопорядку, економічної та екологічної безпеки на території зони "Славутич";
регулювання процесу залучення до роботи у зоні "Славутич" іноземного виробничого персоналу;
складання та подання статистичної звітності про діяльність зони "Славутич" відповідно до законодавства, встановлення в межах своєї компетенції правил і форм статистичної звітності для суб'єктів цієї зони;
проведення міжнародних торгів (тендерів) для відбору інвестиційних проектів та їх учасників;
проведення зовнішньоекономічної діяльності;
надання консультаційних послуг з питань, що належать до її компетенції;
організація підготовки (перекваліфікації) кадрів;
прийняття в межах своєї компетенції нормативних та інших актів.
Адміністрація здійснює також інші функції та реалізує інші повноваження, передбачені актами законодавства.
III. Юридичний статус Адміністрації
5. Адміністрація є юридичною особою. Права і обов'язки юридичної особи Адміністрація набуває з дня її державної реєстрації.
6. Адміністрація провадить свою діяльність відповідно до законодавства та цього Статуту.
7. Адміністрація має самостійний баланс, діє на основі повного господарського розрахунку, має відповідні рахунки в установах банків, печатку з емблемою Адміністрації, своїм найменуванням, а також фірмовий знак та інші реквізити.
8. Адміністрація може набувати майнові та особисті немайнові права, укладати в установленому порядку договори, інші юридичні акти з підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами як на території України, так і за її межами, від свого імені виступати в суді, арбітражному і третейському судах.
Адміністрація несе відповідальність за своїми зобов'язаннями в порядку та межах, визначених законодавством.
Адміністрація не несе відповідальності за зобов'язаннями держави та Міненерго, якщо інше не передбачено законом.
9. Адміністрація самостійно планує свою діяльність, несе відповідальність за її наслідки і виконання зобов'язань перед бюджетом і партнерами.
10. Адміністрація має право створювати в установленому порядку філіали і представництва як на території України, так і за її межами. Філіали і представництва діють на підставі положень, які затверджуються головою Адміністрації.
IV. Майно Адміністрації
11. Майно Адміністрації є державною власністю, складається з основних фондів та обігових коштів, а також інших цінностей, вартість яких відображається в її самостійному балансі.
Майно Адміністрації закріплюється за нею на праві повного господарського відання.
Здійснюючи право повного господарського відання, Адміністрація володіє, користується і розпоряджається закріпленим майном, вчиняючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать законодавству та цьому Статуту.
12. Джерелами формування майна Адміністрації є:
майно та кошти, передані Міненерго;
кошти, отримані за реєстрацію суб'єктів зони "Славутич";
кошти, отримані за видачу ліцензій;
прибуток, отриманий від провадження господарської діяльності, кредитів банків та інших залучених коштів;
безоплатні або благодійні внески підприємств, організацій та фізичних осіб;
інше майно, придбане на підставах, не заборонених законодавством.
13. Адміністрація здійснює володіння, користування землею та іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї діяльності та законодавства.
V. Використання прибутку Адміністрації
14. Прибуток Адміністрації утворюється з надходжень від господарської діяльності після покриття витрат, що відносяться на собівартість продукції (робіт, послуг). Із балансового прибутку Адміністрації в бюджет перераховуються передбачені законодавством податки та інші обов'язкові платежі.
15. Чистий прибуток, що залишається після сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів до бюджету, використовується в порядку, визначеному головою Адміністрації з урахуванням норм законодавства.
16. За рахунок відрахувань від чистого прибутку для фінансування заходів щодо розвитку матеріально-технічної бази Адміністрації, покриття і компенсації можливих збитків від господарської діяльності, пов'язаної із соціальним забезпеченням і матеріальним заохоченням працюючих, в Адміністрації можуть створюватися резервний та інші фонди.
Порядок створення і використання цих фондів визначається головою Адміністрації.
VI. Управління Адміністрацією
17. Управління Адміністрацією здійснює її голова, який призначається Міненерго шляхом укладення з ним контракту. Голова Адміністрації має заступників, які призначаються ним.
18. Голова Адміністрації:
затверджує основні напрями та плани діяльності Адміністрації відповідно до мети і покладених на неї завдань;
видає накази Адміністрації з питань, що належать до її компетенції;
діє без доручення від імені Адміністрації, представляє її в усіх установах, підприємствах та організаціях;
розпоряджається коштами та майном відповідно до законодавства;
укладає договори, видає доручення, відкриває в установах банків розрахунковий та інші рахунки;
затверджує рішення про створення, реорганізацію та ліквідацію філіалів і представництв Адміністрації;
затверджує Положення про структурні підрозділи Адміністрації, її філіали та представництва;
приймає на посади та звільняє з посад працівників Адміністрації, затверджує штатний розпис, умови оплати праці, розміри ставок заробітної плати і посадових окладів працівників Адміністрації, застосовує заходи заохочення та дисциплінарного впливу відповідно до законодавства, організовує підвищення кваліфікації працівників Адміністрації;
несе персональну відповідальність за виконання покладених на Адміністрацію завдань;
здійснює інші функції відповідно до законодавства і цього Статуту.
................Перейти до повного тексту