- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 8 червня 1998 р. N 841 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі
Постанови КМ
N 1048 від 12.10.2011 )
Про Положення про порядок організації та проведення міжнародних конкурсів (тендерів) на укладання контрактів на користування надрами
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 792 від 21.06.2004
N 754 від 25.05.2006
N 1570 від 08.11.2006 )
( У тексті Постанови слова "Державний комітет по геології і
використанню надр" та "Держкомгеології" замінено
відповідно словами "Державний комітет природних ресурсів"
та "Держкомприродресурсів" згідно з Постановою КМ
N 792 від 21.06.2004 )
З метою залучення недержавних коштів на розвиток мінерально-сировинного комплексу України та підвищення ефективності використання надр Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Положення про порядок організації та проведення міжнародних конкурсів (тендерів) на укладання контрактів на користування надрами (додається).
2. Уповноважити Міністерство охорони навколишнього природного середовища виступати замовником та організатором міжнародних конкурсів (тендерів) на укладання контрактів на користування надрами з правом проведення їх державної реєстрації.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 754 від 25.05.2006 )
3. Визнати такими, що втратили чинність:
постанову Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1993 р.
N 871 "Про затвердження Положення про порядок організації та проведення міжнародних торгів (тендерів) в Україні" в частині організації та проведення торгів (тендерів), об'єктом яких є право на користування надрами (ЗП України, 1994 р., N 3, ст.59);
постанову Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1995 р.
N 948 "Про затвердження Порядку укладання контрактів на користування надрами за участю іноземних юридичних осіб і громадян" (ЗП України, 1996 р., N 3, ст.106).
Прем'єр-міністр України | В.ПУСТОВОЙТЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 8 червня 1998 р. N 841
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок організації та проведення міжнародних конкурсів (тендерів) на укладання контрактів на користування надрами
( У тексті Положення слова "Державний комітет по геології і використанню надр" та "Держкомгеології" замінено відповідно словами "Державний комітет природних ресурсів" та "Держкомприродресурсів" згідно з Постановою КМ
N 792 від 21.06.2004 )
Загальна частина
1. Це Положення встановлює порядок організації та проведення в Україні міжнародних конкурсів (тендерів) на укладання контрактів на користування надрами.
2. Метою проведення тендерів на укладання контрактів на користування надрами (далі - тендер) є залучення коштів іноземних і вітчизняних інвесторів для забезпечення ефективного та раціонального використання надр із застосуванням новітніх технологій і обладнання, створення вигідних для держави умов укладання контрактів на користування надрами з подальшим оформленням та одержанням спеціальних дозволів на користування надрами.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1570 від 08.11.2006 )
3. Застосування процедур, передбачених цим Положенням, є обов'язковим під час проведення тендерів.
4. Рішення про проведення тендеру приймає Кабінет Міністрів України за поданням Мінприроди, погодженим з Мінекономіки, Мінпраці (Комітетом по нагляду за охороною праці), відповідною місцевою державною адміністрацією, а також заінтересованими центральними органами виконавчої влади (залежно від виду корисних копалин).
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 754 від 25.05.2006 )
5. Залежно від способу проведення тендери можуть бути:
відкритими, в яких беруть участь претенденти всіх форм власності;
закритими, в яких беруть участь претенденти тільки за офіційним запрошенням замовника і які проводяться у разі виконання робіт особливої складності, що можуть бути виконані обмеженим колом користувачів надр, а також у разі проведення робіт на об'єктах закритого типу.
Рішення про проведення закритого тендеру приймається його замовником за погодженням Кабінету Міністрів України.
У тендерах можуть брати участь як вітчизняні, так й іноземні юридичні та фізичні особи, які мають відповідну кваліфікацію, матеріально-технологічні та економічні можливості для користування надрами.
Відповідність претендента цим вимогам визначається тендерним комітетом за оцінкою поданого ним пакету документів.
6. До участі у тендері не допускаються претенденти, які:
визнані банкрутами або стосовно яких порушено справу про банкрутство;
не мають фінансових можливостей для виконання програми робіт на об'єкті тендеру;
ліквідуються;
подали разом із заявкою на участь у тендері неправдиву інформацію;
не відповідають вимогам цього Положення.
Визначення термінів
7. Для цілей цього Положення наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
замовник тендеру - уповноважений Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, який замовляє, реєструє, організує і проводить тендер, укладає контракт та контролює виконання його умов;
заявка на участь у тендері - поданий претендентом пакет документів, що містить поряд з іншим інформацію про претендента, його пропозиції щодо виконання умов тендеру, в тому числі програму робіт, відповідно до якої провадитиметься діяльність на об'єкті тендеру;
контракт - угода, що укладається між замовником та переможцем тендеру, проект якої попередньо узгоджується із заінтересованими міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади;
об'єкт тендеру - конкретний об'єкт, на якому передбачається проведення робіт, визначених умовами тендеру;
оголошення про тендер - вміщене в засобах масової інформації оголошення замовника тендеру із запрошенням претендентів взяти в ньому участь;
оператор - власник спеціального дозволу або інша юридична особа, призначена його власником для проведення дозвільної діяльності на об'єкті тендеру;
( Абзац сьомий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1570 від 08.11.2006 )
претендент - іноземні або вітчизняні юридичні особи (група юридичних осіб) всіх форм власності, чи фізичні особи, які виявили бажання і подали заявку на участь у тендері;
програма робіт - перелік робіт, що їх передбачає провести претендент на об'єкті тендеру з визначенням термінів проведення та їх вартості;
робоча група - постійний або тимчасовий робочий орган, який створюється замовником тендеру для забезпечення роботи тендерного комітету під час організації та проведення тендеру;
тендерна документація - комплект документів, який містить поряд з іншим інформацію про об'єкт та умови проведення тендеру;
тендерний комітет - постійний або тимчасовий орган, склад якого за дорученням Кабінету Міністрів України визначається замовником тендеру для організації, підготовки та проведення тендеру;
умови тендеру - обов'язковий для претендентів перелік затверджених тендерним комітетом вимог, які повинні бути виконані для визнання учасника переможцем.
Об'єкти тендерів
8. Об'єктами тендерів на укладання контрактів на користування надрами можуть бути:
окремі ділянки надр, у тому числі континентального шельфу і виключної (морської) економічної зони України;
конкретні родовища, окремі їх поклади або частина родовища корисних копалин;
техногенні родовища корисних копалин;
об'єкти будівництва та експлуатації підземних споруд, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, у тому числі споруд для підземного зберігання нафти, газу та інших речовин і матеріалів, захоронення шкідливих речовин і відходів виробництва, скидання стічних вод.
Тендерний комітет
9. Після прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про проведення тендеру його замовник створює тендерний комітет у складі уповноважених представників заінтересованих міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади.
Головою тендерного комітету є керівник замовника тендеру або посадова особа, що ним призначається.
Заступниками голови тендерного комітету призначаються уповноважені представники органів, які здійснюють державний контроль і нагляд за проведенням робіт з геологічного вивчення надр, їх використанням та охороною, а також заінтересованих міністерств, інших органів виконавчої влади (залежно від виду корисних копалин).
Тендерний комітет контролює хід роботи, пов'язаної з проведенням тендеру, затверджує за пропозиціями робочої групи тендерну документацію та результати тендеру, остаточно узгоджує умови контракту з переможцем тендеру.
10. Умови тендеру затверджуються тендерним комітетом до оголошення про тендер і є обов'язковими для виконання його учасниками.
11. Тендерний комітет за поданням замовника тендеру необхідних обгрунтувань має право перенести дату проведення тендеру. Інформація про перенесення дати проведення в обов'язковому порядку доводиться до всіх причетних осіб замовником тендеру відповідно до пункту 20 цього Положення.
12. Під час вивчення, оцінки заявки на участь у тендері тендерний комітет має право вимагати від претендентів додаткову інформацію, яка характеризує спроможність учасників тендеру виконувати передбачені тендерною документацією роботи.
13. Рішення тендерного комітету приймаються на закритих засіданнях не менше ніж двома третинами його складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови тендерного комітету є вирішальним.
14. Рішення тендерного комітету оформляється протоколом, який підписують усі члени тендерного комітету, що взяли участь у голосуванні.
Підготовка та оголошення тендеру
15. Для виконання робіт, пов'язаних з організацією та проведенням тендеру, замовник тендеру створює робочу групу, відповідальну за цю роботу. До складу робочої групи включаються представники замовника тендеру, заінтересованих міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (залежно від виду корисних копалин). Координація її роботи здійснюється тендерним комітетом.
16. Підготовка тендеру проводиться за планом, розробленим робочою групою і затвердженим тендерним комітетом.
Робоча група здійснює:
організацію засідань тендерного комітету;
розроблення проекту тендерної документації та умов тендеру;
підготовку і проведення роботи щодо погодження тендерної документації;
реєстрацію претендентів;
публікацію оголошення про проведення тендеру;
прийняття та реєстрацію заявок від претендентів на участь у тендері та надання їм тендерної документації;
розгляд заявок на участь у тендері претендентів, підготовку проекту рішення щодо визначення переможця тендеру;
протокольне оформлення засідань тендерного комітету.
17. Замовник оголошує про проведення тендеру у разі готовності тендерної документації, затвердження її тендерним комітетом та здійснення державної реєстрації тендеру.
18. Оголошення про тендер, крім інформації про замовника тендеру, повинно містити відомості про:
рішення Кабінету Міністрів України, на підставі якого проводиться тендер;
основні характеристики об'єкта тендеру;
порядок отримання тендерної документації;
вартість тендерної документації та геологічної інформації;
терміни подання та адресу, за якою подаються заявки на участь у тендері;
рахунок, на який претенденти повинні переказувати кошти за пакет тендерної документації;
місце, дату і час розпечатування заявок на участь у тендері.
19. Оголошення про проведення відкритих тендерів публікуються не пізніше ніж за 90 днів до початку проведення тендеру в газетах "Урядовий кур'єр", "Голос України", а також у спеціалізованих виданнях, іноземних засобах інформації, передаються через мережу "Інтернет", торгівельні представництва України за кордоном, а також оголошуються по радіо і телебаченню.
20. У разі проведення закритих тендерів замовник не пізніше ніж за 90 днів до їх початку надсилає поштою можливим учасникам запрошення на участь у такому тендері.
................Перейти до повного тексту