- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 6 квітня 1998 р. N 456 Київ |
Про затвердження Програми забезпечення безпеки дорожнього руху та екологічної безпеки транспортних засобів
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Програму забезпечення безпеки дорожнього руху та екологічної безпеки транспортних засобів (далі - Програма), що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади затвердити відповідні галузеві та регіональні Програми.
3. Контроль за виконанням Програми покласти на Міністерство внутрішніх справ.
4. Міністерству економіки та Міністерству фінансів починаючи з 1999 року під час формування проектів Державної програми економічного і соціального розвитку України і Державного бюджету України передбачати в межах можливості кошти на фінансування Програми.
Прем'єр-міністр України | В.ПУСТОВОЙТЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 6 квітня 1998 р. N 456
ПРОГРАМА
забезпечення безпеки дорожнього руху та екологічної безпеки транспортних засобів
Загальна частина
Внаслідок дорожньо-транспортних пригод (ДТП) суспільству завдаються непоправні збитки. За останні п'ять років в Україні зареєстровано 204195 ДТП, в яких загинуло 35171 і травмовано 222342 чоловіки. При цьому в 1997 році кількість загиблих на 100 травмованих становила 15 чоловік, а матеріальні збитки - майже 500 млн. гривень.
Тільки у 1997 році зареєстровано майже 30 тис. наїздів на пішоходів, зіткнень та перевертань транспортних засобів, що становить 78 відсотків усіх ДТП. Через недотримання дітьми Правил дорожнього руху сталося 5973 наїзди на них, при цьому загинуло 386 та травмовано 5994 дитини. 522 автотранспортні пригоди сталися з вини водіїв автобусів, в яких загинуло 93 і травмовано 709 чоловік.
На теперішній час зареєстровано 5,6 тис. місць концентрації ДТП, з яких 1800 - на регульованих перехрестях, де мають місце надмірні затримки автотранспорту, що спричиняє перевищення допустимих рівнів викидів забруднюючих речовин у довкілля.
Складність забезпечення безпеки дорожнього руху та охорони довкілля обумовлюється насамперед нескоординованістю роботи відомчих служб безпеки дорожнього руху, незабезпеченістю належного фінансування проведення навчання населення Правил дорожнього руху та медичного огляду водіїв, необхідністю посилення контролю за експлуатаційним станом автомобілів і удосконалення організації дорожнього руху, а також відсутністю коштів на проведення непершочергових заходів.
Всупереч Закону України
"Про дорожній рух" ліквідуються служби безпеки руху в автогосподарствах. Не дотримуються терміни проведення міжремонтних робіт на дорогах і вулицях, не виконуються вимоги державного стандарту щодо обов'язкового нанесення на них у повному обсязі ліній розмітки. Майже на 80 відсотках перехресть не замінено апаратуру світлофорного регулювання, термін експлуатації якої вичерпався.
Крім того, більшість професійно-технічних закладів та загальноосвітніх шкіл не має належної матеріально-технічної бази для поглибленого засвоєння дітьми Правил дорожнього руху та підготовки водіїв.
Відбірні комісії медичних закладів не мають необхідних приладів та апаратури для проведення медичного огляду водіїв транспортних засобів. Медичні заклади, розташовані поблизу доріг, не оснащено належним чином обладнанням і транспортом для термінового надання першої медичної допомоги потерпілим у ДТП.
Враховуючи ситуацію, яка склалася із забезпеченням безпеки дорожнього руху, та вимоги статті 4 Закону України "Про дорожній рух" розроблена зазначена Програма, яка передбачає розроблення і впровадження організаційних та інженерно-технічних заходів, спрямованих на забезпечення збереження життя і майна громадян, поліпшення умов руху.
Мета та головні напрями Програми забезпечення безпеки дорожнього руху та екологічної безпеки транспортних засобів
Метою Програми є забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах, вулицях і залізничних переїздах, дотримання екологічних вимог експлуатації транспортних засобів та поглиблення інтеграції в транспортну мережу Європейського співтовариства шляхом здійснення комплексу взаємопов'язаних заходів за такими напрямами:
1) створення органів управління у сфері безпеки дорожнього руху;
2) удосконалення профілактичної та освітньої діяльності у сфері безпеки дорожнього руху;
3) удосконалення конструкції транспортних засобів, засобів технологічного зв'язку, поліпшення стану доріг, вулиць і залізничних переїздів;
4) медичне забезпечення безпеки дорожнього руху та удосконалення системи збереження життя і здоров'я потерпілих у ДТП;
5) забезпечення розроблення, виробництва, проведення науково-дослідних випробувань і впровадження технічних засобів та апаратури автоматизованих систем гнучкого керування дорожнім рухом, контролю швидкісних режимів та екологічного стану довкілля;
6) інформаційне, науково-технічне і нормативно-правове забезпечення безпеки дорожнього руху та екологічної безпеки транспортних засобів.
Головні напрями Програми та обсяги фінансування основних видів робіт подано в додатку N 1 до цієї Програми.
Створення органів управління у сфері безпеки дорожнього руху
З метою забезпечення належної організаційної роботи підприємств, установ та організацій, широкого залучення трудових колективів і громадськості до забезпечення безпеки дорожнього руху Програмою передбачається створення спеціалізованих служб в апаратах Ради міністрів Автономної Республіки Крим та місцевих державних адміністрацій.
Водночас передбачається створення Українського медичного центру безпеки дорожнього руху з його філіями для організації та здійснення медичного забезпечення безпеки дорожнього руху.
Основні заходи щодо реалізації цього напряму подано в додатку N 2 до цієї Програми.
Удосконалення профілактичної та освітньої діяльності у сфері безпеки дорожнього руху
Основна мета цього напряму полягає у формуванні у різних груп учасників дорожнього руху усвідомлення необхідності дотримання належної дисципліни та в удосконаленні процесу навчання правил поведінки на дорогах і підготовки водіїв, підвищення рівня їх кваліфікації на оновленій матеріально - освітній базі та за допомогою сучасних навчально-методичних матеріалів.
Профілактична діяльність спрямовуватиметься переважно на підготовку та випуск цільових спеціалізованих інформаційних програм на базі використання існуючих систем радіотрансляції і телебачення, видання та розповсюдження літератури та іншої друкованої продукції з питань безпеки дорожнього руху тощо.
Основні заходи щодо реалізації цього напряму подано в додатку N 3 до цієї Програми.
Удосконалення конструкції транспортних засобів, засобів технологічного зв'язку і приладів контролю за рівнем викидів
забруднюючих речовин у довкілля, поліпшення стану доріг,
вулиць і залізничних переїздів
Метою цього напряму є створення досконалих конструкцій транспортних засобів, приладів контролю за рівнем викидів забруднюючих речовин у довкілля та засобів технологічного зв'язку, приведення у належний стан доріг, вулиць, залізничних переїздів.
Програмою передбачається розроблення експериментальних схем розвитку магістральної вулично-дорожньої мережі з елементами удосконалення організації руху транспорту і пішоходів у містах з населенням від 100 тис. чоловік і більше.
Дійовими заходами забезпечення безпечних та комфортних умов руху на дорогах загального користування буде проведення на аварійно-небезпечних ділянках і в місцях концентрації ДТП дорожніх робіт для нанесення шорсткого покриття на 53 тис. км доріг, встановлення та заміна майже 350 тис. дорожніх знаків, нанесення ліній дорожньої розмітки з використанням високоякісних матеріалів на всіх дорогах державного значення та на 25 відсотках інших доріг, заміна і поновлення 550 км транспортних та пішохідних огороджень, влаштування і ремонт 750 км тротуарів та велодоріжок уздовж доріг загального користування в населених пунктах, поновлення функціонування електроосвітлення та технологічного зв'язку.
Основні заходи щодо реалізації цього напряму подано в додатку N 4 до цієї Програми.
Медичне забезпечення безпеки дорожнього руху та удосконалення системи збереження життя і здоров'я потерпілих у ДТП
Метою цього напряму є реорганізація системи проведення медичного огляду водіїв транспортних засобів шляхом визначення психофізіологічних параметрів та розроблення критеріїв психофізіологічного добору водіїв із внесенням відповідних змін та доповнень до нормативів проведення медичних оглядів.
Передбачається також змінити існуючий порядок медичного навчання та перепідготовки водіїв транспортних засобів і працівників ДАІ в частині відпрацювання навичок надання першої медичної допомоги потерпілим у ДТП.
З цією метою необхідно остаточно визначити медичні заклади, розташовані поблизу доріг, персонал яких виїжджатиме на місця ДТП та надаватиме першу медичну допомогу потерпілим у ДТП, а також оснастити їх реанімобілями травматичного профілю, необхідним медичним обладнанням та засобами радіозв'язку. При цьому передбачається організувати в Україні виробництво протишокових костюмів, аварійно-рятувальних інструментів та уніфікованого медичного оснащення автотранспортних засобів і забезпечити ними стаціонарні пости ДАІ, залізничні переїзди, які охороняються, тощо.
Водночас передбачається здійснити підготовку і видання інформаційних та довідкових матеріалів і пам'яток з вміщенням у них відомостей стосовно розташування та порядку роботи медичних закладів, персонал яких виїжджатиме на місця ДТП і надаватиме першу медичну допомогу.
Основні заходи щодо реалізації цього напряму подано в додатку N 5 до цієї Програми.
Забезпечення розроблення, виробництва, проведення науково- дослідних випробувань і впровадження технічних засобів та апаратури автоматизованих систем гнучкого керування дорожнім рухом, контролю швидкісних режимів та екологічного стану довкілля
Основною метою напряму є проведення науково-дослідних, дослідно-конструкторських та проектних розробок і впровадження технічних засобів та автоматизованих систем керування дорожнім рухом для запобігання виникненню місць концентрації ДТП і затримки руху автотранспорту на перехрестях.
При цьому передбачається здійснення розробок і налагодження виробництва всього комплексу високоякісних та економічних технічних засобів і засобів автоматизованих систем керування дорожнім рухом, контролю за швидкісними режимами руху транспортних засобів та екологічного стану довкілля.
Впровадження зазначених засобів та апаратури і раціональних методів їх застосування здійснюватиметься виключно на підставі аналізу характеристик та умов дорожнього руху на вулично-дорожній мережі, розроблення відповідних заходів та проведення попередніх випробовувань у кожному регіоні.
Особлива увага приділятиметься виробництву і впровадженню конкурентоспроможних засобів забезпечення безпеки дорожнього руху та контролю за екологічним станом довкілля з використанням сучасної електронно-обчислювальної техніки.
Для своєчасного отримання повідомлень про ДТП передбачається обладнати засобами радіозв'язку центральні пункти керування дорожнім рухом, регульовані перехрестя і транспортні засоби, що рухаються за встановленими маршрутами.
Основні заходи щодо реалізації цього напряму подано в додатку N 6 до цієї Програми.
Інформаційне, науково-технічне і нормативно-правове забезпечення безпеки дорожнього руху та екологічної безпеки транспортних засобів
Однією з важливих умов реалізації Програми є проведення науково-дослідних робіт з метою формування інформаційної науково-технічної та нормативно-правової бази, що стосується безпеки дорожнього руху і дотримання екологічних вимог експлуатації транспортних засобів.
При цьому передбачається внесення змін та доповнень до законодавства, яке регулює порядок видачі суб'єктам підприємницької діяльності спеціальних дозволів (ліцензій) на проведення робіт з технічного обслуговування та ремонту рухомого складу автомобільного транспорту вітчизняного виробництва за екологічними параметрами, розроблення норм споживання палива транспортними засобами, порядку перевезення небезпечних, великовагових та великогабаритних вантажів автомобільним транспортом тощо.
Передбачається закінчити розроблення всього пакета нормативно-правових актів стосовно удосконалення організації дорожнього руху та облаштування вулично-дорожньої мережі.
Водночас здійснюватимуться роботи, пов'язані із створенням банку даних про водіїв, транспортні засоби, дороги і вулиці та інформаційно-аналітичних систем оброблення відомостей про перевезення спеціальних вантажів.
Основні заходи щодо реалізації цього напряму подано в додатку N 7 до цієї Програми.
Фінансове забезпечення Програми
Фінансування заходів Програми передбачається здійснювати за рахунок коштів державного бюджету, республіканського бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, власних коштів підприємств, позабюджетних та інших фондів.
При цьому загальний обсяг асигнувань за рахунок коштів державного бюджету для виконання заходів Програми на 1998-2001 роки становитиме 101315 тис. гривень, в тому числі на 1999 рік - 39890 тис. гривень.
Витрати, пов'язані з будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг, здійснюватимуться за рахунок відповідних дорожніх фондів.
Механізм реалізації Програми, організація управління та контролю за ходом її реалізації
Програма розрахована на 1998-2001 роки і має бути реалізована шляхом проведення заходів і робіт, передбачених головними напрямами.
Координацію діяльності, пов'язаної з реалізацією Програми, здійснює Державна комісія з безпеки дорожнього руху.
Для організації роботи з реалізації Програми у заінтересованих міністерствах та інших центральних органах виконавчої влади створюються робочі групи.
Реалізація заходів Програми на регіональних та галузевих рівнях здійснюватиметься на підставі угод центральних і місцевих органів виконавчої влади з підприємствами, установами та організаціями України.
Контроль за виконанням заходів Програми здійснює Міністерство внутрішніх справ.
Оцінка ефективності і соціально-економічних результатів реалізації Програми
Внаслідок реалізації Програми очікується ліквідація на дорогах причин виникнення місць концентрації ДТП та зменшення на 15 - 20 відсотків кількості загиблих у ДТП, удосконалення умов руху і регулювання на дорогах, створення мережі оперативного зв'язку в системі МВС та підвищення якості надання допомоги потерпілим у ДТП.
Додаток N 1
до Програми забезпечення безпеки дорожнього руху
та екологічної безпеки транспортних засобів
Головні напрями Програми забезпечення безпеки дорожнього руху та екологічної безпеки транспортних засобів
----------------------------------------------------------------------------------------------
Зміст заходу | Термін | Обсяг | Виконавці | Примітка
| виконання, |фінансування| |
| роки | за рахунок | |
| | державного | |
| | бюджету, | |
| |тис. гривень| |
| |(у цінах на | |
| | 1 червня | |
| | 1997 р.) | |
----------------------------------------------------------------------------------------------
1. Створення органів управління 1998 місцеві обсяг фінансування
у сфері безпеки дорожнього державні визначається
руху адміністрації виконавцем
1998 - 2001 2000 МОЗ
1999 600 -"-
2. Удосконалення профілактичної 1998 - 2001 1500 МВС
та освітньої діяльності у 1999 500 -"-
сфері безпеки дорожнього 1998 - 2001 72460 Міносвіти додаткові обсяги
руху місцеві фінансування з
державні позабюджетних
адміністрації джерел
визначаються
співвиконавцем
1999 29985 -"- -"-
1998 - 2001 50 Мінагропром
1999 20 -"-
1998 - 2001 Мінпраці обсяги фінансуван-
Міносвіти ня з позабюджетних
МОЗ джерел визначають-
ся виконавцями
1999 -"- -"-
3. Удосконалення конструкції 1998 - 2001 1200 Держбуд додатковий обсяг
транспортних засобів, засобів місцеві фінансування
технологічного зв'язку і державні визначається
приладів контролю за рівнем адміністрації співвиконавцем
викидів забруднюючих речовин 1999 290 -"- -"-
у довкілля, поліпшення стану 1998 - 2001 650 Мінтранс
доріг, вулиць і залізничних 1999 210 -"-
переїздів 1998 - 2001 990 Мінпромполітики
Мінекобезпеки
1999 520 -"-
4. Медичне забезпечення 1998 - 2001 8050 МОЗ додаткові обсяги
безпеки дорожнього руху місцеві фінансування
шляхом удосконалення державні визначаються
надання першої медичної адміністрації співвиконавцем
допомоги та створення 1999 2950 -"- -"-
системи збереження життя і
здоров'я потерпілих 1998 - 2001 МОЗ обсяги фінансуван-
внаслідок ДТП Мінпраці ня з позабюджетних
джерел визначають-
ся виконавцями
5. Забезпечення розроблення, 1998 - 2001 8000 МВС
проведення 1999 2500 -"-
науково-дослідних 1998 - 2001 МВС обсяг фінансування
випробувань, виробництва і місцеві визначається спів-
впровадження технічних державні виконавцем згідно
засобів та апаратури адміністрації із статтею 6 Закону
автоматизованих систем України "Про
гнучкого керування дорожнім дорожній
рухом та контролю рух" ( 3353-12 )
швидкісних режимів 1999 -"- -"-
6. Інформаційне, 1998 - 2001 4080 МВС
науково-технічне і 1999 1410 -"-
нормативно-правове 1999 - 2001 400 Держбуд
забезпечення безпеки 1999 230 -"-
дорожнього руху та 1999 - 2001 300 МОЗ
екологічної безпеки 1999 85 -"-
транспортних засобів 1999 - 2001 150 Мінпромполітики
1999 55 -"-
1999 - 2001 1485 Мінтранс
1999 535 -"-
----------------------------------------------------------------------------------------------
Усього 1998 - 2001 101315
1999 39890
Додаток N 2
до Програми забезпечення безпеки дорожнього руху
та екологічної безпеки транспортних засобів
Створення органів управління у сфері безпеки дорожнього руху
----------------------------------------------------------------------------------------------
Зміст заходу | Термін | Обсяг | Виконавці | Примітка
| виконання, |фінансування| |
| роки | за рахунок | |
| | державного | |
| | бюджету, | |
| |тис. гривень| |
| |(у цінах на | |
| | 1 червня | |
| | 1997 р.) | |
----------------------------------------------------------------------------------------------
1. Створення служб безпеки 1998 - 2001 місцеві обсяг фінансування
дорожнього руху в апаратах державні визначається
Ради міністрів Автономної адміністрації виконавцем згідно
Республіки Крим (3 одиниці), із статтею 6 Закону
обласних державних України "Про
адміністрацій (по 3 одиниці), дорожній
Київської міської державної рух" ( 3353-12 )
адміністрації (4 одиниці) і
Севастопольської міської
державної адміністрації
(2 одиниці), районних
державних адміністрацій
(по 2 одиниці)
2. Створення Українського 1998 - 2001 2000 МОЗ
медичного центру безпеки 1999 600 -"-
дорожнього руху та його
філій у 25 областях, містах
Києві та Севастополі
----------------------------------------------------------------------------------------------
Усього 1998 - 2001 2000
1999 600
Додаток N 3
до Програми забезпечення безпеки дорожнього руху
та екологічної безпеки транспортних засобів
Удосконалення профілактичної та освітньої діяльності у сфері безпеки дорожнього руху
----------------------------------------------------------------------------------------------
Зміст заходу | Термін | Обсяг | Виконавці | Примітка
| виконання, |фінансування| |
| роки | за рахунок | |
| | державного | |
| | бюджету, | |
| |тис. гривень| |
| |(у цінах на | |
| | 1 червня | |
| | 1997 р.) | |
----------------------------------------------------------------------------------------------
1. Формування суспільної думки
щодо проблем безпеки
дорожнього руху,
у тому числі:
проведення соціологічних 1998 - 2001 30 МВС
досліджень серед населення; 1999 10 -"-
створення на Українському 1998 - 2001 210 -"-
радіо спеціального каналу 1999 70 -"-
"Авторадіо" та організація
навчально-розважальних
програм;
висвітлення питань безпеки 1998 - 2001 90 -"-
дорожнього руху (не менше 1999 30 -"-
ніж 70 годин на рік) по
телебаченню (документальні
та ігрові передачі,
спеціалізована реклама,
навчання поведінки на дорозі
та надання першої медичної
допомоги потерпілим у ДТП,
організація прямих
репортажів з місць скоєння
ДТП з тяжкими наслідками,
залів суду);
створення та демонстрація 1998 - 2001 150 МВС
серії відеофільмів з питань 1999 50 -"-
безпеки дорожнього руху;
проведення радіопередач з 1998 - 2001 30 -"-
питань безпеки дорожнього 1999 10 -"-
руху (не менше ніж 80 годин
на рік);
забезпечення видання 1998 - 2001 420 -"-
тематичної літератури, 1999 140 -"-
друкованої продукції з
безпеки дорожнього руху
(інформаційні листівки,
пам'ятки, буклети);
проведення (щорічно) оглядів 1998 - 2001 450 -"-
роботи та зльотів загонів 1999 150 -"-
юних інспекторів руху;
проведення "третього тижня" 1998 - 2001 120 -"-
безпеки дорожнього руху та 1999 40 -"-
загальнодержавних рейдів,
місячників, операцій,
автопробігів тощо
2. Удосконалення системи 1998 - 2001 13000 Міносвіти
навчання дітей безпечної 1999 5900 -"-
поведінки на дорогах і
вулицях шляхом підготовки та
видання підручників,
навчальних і методичних
посібників, дидактичних та
відеоматеріалів
3. Розроблення та видання 1998 - 2001 460 -"-
науково-методичних 1999 85 -"-
рекомендацій з питань
безпеки дорожнього руху та
екологічної безпеки
транспортних засобів
4. Перепідготовка педагогічних 1998 - 2001 3000 Міносвіти
працівників для забезпечення 1999 1000 -"-
у загально-освітніх,
професійно-технічних і вищих
закладах освіти вивчення
питань безпеки дорожнього
руху та екологічної безпеки
транспортних засобів
5. Нормативно-методичне 1998 - 2001 50 Мінагропром
оснащення навчальних 1999 20 -"-
закладів Мінагропрому та
проведення на їх базі
навчальних зборів керівників
і спеціалістів сільського
господарства з безпеки
дорожнього руху
6. Створення "модельного 1998 - 2001 6000 Міносвіти
центру" навчання водіїв, 1999 3000 -"-
інших категорій населення
(на зразок таких центрів у
розвинутих країнах
Європейського
співтовариства) з подальшим
поширенням досвіду роботи в
них
7. Створення у загальноосвітніх 1998 - 2001 20000 Міносвіти додатковий обсяг
школах та місцеві фінансування
пррофесійно-технічних державні визначається
училищах відповідних умов адміністраці співвиконавцем
(обладнання класів) для 1999 10000 -"- -"-
навчання учнів Правил
дорожнього руху
8. Зміцнення 1998 - 2001 30000 Міносвіти додатковий обсяг
матеріально-технічної бази місцеві фінансування
навчальних закладів, які державні визначається
здійснюють підготовку водіїв адміністраці співвиконавцем
транспортних засобів, з 1999 10000 -"- -"-
метою проведення
навчально-виховного процесу
на якісно новому рівні
9. Розроблення конструкторської
документації, програмного
забезпечення та дослідних
зразків:
системи комп'ютерних 1998 - 2001 Мінпраці обсяги
програмно-апаратних Міносвіти фінансування з
тренажерів із МОЗ позабюджетних
психофізіологічним контуром джерел
для навчання водіння та визначаються
поглибленої перевірки знань виконавцями
Правил дорожнього руху в
умовах максимального
наближення до реальних;
типових програмних засобів 1998 - 2001 -"- -"-
та системи комп'ютерних
навчальних і тестових
програм для підвищення рівня
загальної кваліфікації і
медичних знань водіїв та
інших учасників дорожнього
руху
----------------------------------------------------------------------------------------------
Усього 1998 - 2001 74010
1999 30505
Додаток N 4
до Програми забезпечення безпеки дорожнього руху
та екологічної безпеки транспортних засобів
Удосконалення конструкції транспортних засобів, засобів технологічного зв'язку і приладів контролю за рівнем викидів забруднюючих речовин у довкілля, поліпшення стану доріг, вулиць і залізничних переїздів
----------------------------------------------------------------------------------------------
Зміст заходу | Термін | Обсяг | Виконавці | Примітка
| виконання, |фінансування| |
| роки | за рахунок | |
| | державного | |
| | бюджету, | |
| |тис. гривень| |
| |(у цінах на | |
| | 1 червня | |
| | 1997 р.) | |
----------------------------------------------------------------------------------------------
1. Розроблення конструкторської
документації, виготовлення
дослідних зразків та
проведення технологічних
випробовувань:
допоміжних гальмових систем 1999 - 2001 450 Держбуд
трамвайних вагонів для 1999 100 -"-
забезпечення зупинки під час
аварійних ситуацій;
автоматизованих систем 1999 - 2001 350 -"-
блокування руху трамвайних 1999 90 -"-
вагонів під час перевищення
допустимої швидкості руху;
машин і механізмів для 1999 - 2001 650 Мінтранс
нанесення ліній дорожньої 1999 210 -"-
розмітки та приладів
контролю за експлуатаційним
станом доріг;
детектора визначення рівня 1999 - 2001 300 Мінпромполітики
забруднення довкілля Мінекобезпеки
(еко-тест); 1999 140 -"-
автоматичного 1999 - 2000 130 -"-
газоаналізатора виміру СО, 1999 80 -"-
СН та частоти обертань
колінчастого вала у
карбюраторних двигунах;
димоміра для дизельних 1999 - 2000 130 -"-
двигунів; 1999 80 -"-
екологічного поста з 1999 - 2000 200 -"-
документальною фіксацією 1999 120 -"-
результатів виміру;
прилада-індикатора виявлення 1999 - 2000 90 Мінпромполітики
наявності алкоголю у водіїв; 1999 50 -"-
засобів контролю та 1999 - 2000 140 Мінпромполітики
інструктивного документа Мінекобезпеки
щодо їх застосування під час 1999 50 -"-
транспортування
вибухонебезпечних та
токсичних речовин
автомобільним танспортом
2. Розроблення
експериментальних схем
розвитку магістральної
вулично-дорожньої мережі та
організації руху транспорту
і пішоходів у містах, у тому
числі з населенням:
понад 1 млн. чоловік 1999 - 2000 200 Держбуд
(м. Одеса) 1999 50 -"-
до 500 тис. чоловік 1999 - 2000 150 -"-
(м. Чернігів) 1999 30 -"-
до 100 тис. чоловік 1999 - 2000 50 -"-
(м. Бровари) 1999 20 -"-
................Перейти до повного тексту