1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 9 листопада 1998 р. N 1761
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 142 від 29.01.2003 )
Про затвердження Положення про Державну міжвідомчу комісію з проблем споживчого ринку
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Положення про Державну міжвідомчу комісію з проблем споживчого ринку (додається).
Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.43
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 листопада 1998 р. N 1761
ПОЛОЖЕННЯ
про Державну міжвідомчу комісію з проблем споживчого ринку
1. Державна міжвідомча комісія з проблем споживчого ринку (далі - Міжвідомча комісія) утворена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1998 р. N 1249 з метою своєчасного реагування на процеси, що відбуваються на споживчому ринку.
2. Міжвідомча комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Міжвідомчої комісії є:
координація діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади, яка пов'язана із забезпеченням формування ринкової торгівельної інфраструктури, створенням ринково орієнтованої сфери оптової та роздрібної торгівлі, спрямованої на насичення споживчого ринку товарами широкого вжитку, в першу чергу вітчизняного виробництва;
координація роботи щодо нарощування випуску вітчизняних якісних і конкурентоспроможних товарів з урахуванням попиту, населення і державних потреб;
проведення аналізу результатів маркетингових досліджень споживчого ринку (включаючи експортно-імпортні операції), розроблення конкретних пропозицій щодо захисту внутрішнього ринку із застосуванням заходів тарифного та нетарифного регулювання;
координація роботи щодо підготовки проектів законів України, постанов Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів з питань розвитку споживчого ринку, проведення їх експертизи, а також забезпечення гармонізації законодавства України із законодавством Європейського Союзу;
сприяння залученню інвестицій для розвитку матеріально-технічної бази торгівельних підприємств;
забезпечення розв'язання проблем взаємовідносин оптової ланки торгівлі і роздрібних торгівельних підприємств та промислових підприємств-виробників;

................
Перейти до повного тексту