1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 27 липня 1998 р. N 1168
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 1065 від 18.06.99 )
Про затвердження Положення про порядок розгляду та схвалення інвестиційного проекту, видачі дозволу на провадження діяльності на територіях спеціальних економічних зон та на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області
Відповідно до статті 7 Указу Президента України від 18 червня 1998 р. N 650 "Про спеціальні економічні зони та спеціальний режим інвестиційної діяльності в Донецькій області" Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Положення про порядок розгляду та схвалення інвестиційного проекту, видачі дозволу на провадження діяльності на територіях спеціальних економічних зон та на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області (додається).
Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.27
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 липня 1998 р. N 1168
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок розгляду та схвалення інвестиційного проекту, видачі дозволу на провадження діяльності на територіях спеціальних економічних зон та на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області
1. Це Положення визначає порядок подання документів, процедуру розгляду та схвалення інвестиційного проекту, видачі дозволу на провадження підприємницької діяльності на територіях спеціальних економічних зон та на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області.
2. Розгляд та схвалення інвестиційного проекту, що реалізується у пріоритетних галузях і виробництвах на територіях спеціальних економічних зон та на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області, здійснюється Радою з питань спеціальних економічних зон та спеціального режиму інвестиційної діяльності (далі - Рада).
3. Суб'єкти підприємницької діяльності на територіях спеціальних економічних зон провадять підприємницьку діяльність, в тому числі пов'язану з реалізацією інвестиційного проекту, на підставі дозволу Ради.
4. Рішення Ради про схвалення інвестиційного проекту або надання дозволу на провадження діяльності на території спеціальної економічної зони є підставою для укладення органом місцевого самоврядування контракту з інвестором та реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності, укладення органом господарського розвитку спеціальної економічної зони договорів оренди землі, приміщень тощо. Порядок укладення контракту визначається Радою.
5. Суб'єкт підприємницької діяльності (далі - заявник) для отримання рішення про схвалення інвестиційного проекту, що реалізується у пріоритетних галузях і виробництвах на територіях спеціальних економічних зон та на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області, подає до Ради такі документи:
заяву про розгляд інвестиційного проекту за формою згідно з додатком 1;
інвестиційний проект (бізнес-план);
нотаріально засвідчену копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності;
нотаріально засвідчену копію установчих документів юридичної особи;
відповідний дозвіл (ліцензію), якщо згідно із законодавством України передбачувана діяльність підлягає ліцензуванню;
проект контракту, погоджений з відповідним органом місцевого самоврядування та з органом господарського розвитку спеціальної економічної зони у разі реалізації проекту на території спеціальної економічної зони;
документи, що свідчать про реєстрацію (створення) іноземної юридичної особи (нерезидента) в країні її місцезнаходження (витяг з торгівельного, банківського або судового реєстру тощо). Ці документи повинні бути засвідчені відповідно до законодавства країни, що їх видала, перекладені на українську мову та легалізовані у консульській установі України, якщо міжнародними договорами, в яких бере участь Україна, не передбачено інше. Зазначені документи можуть бути також засвідчені в посольстві відповідної держави в Україні та легалізовані в МЗС;
експертні висновки щодо інвестиційного проекту, зроблені відповідно до законодавства України, а саме Законів України "Про наукову та науково-технічну експертизу", "Про екологічну експертизу", Правил проведення державної експертизи інвестицій та інших нормативно-правових актів;
зобов'язання про надання Раді звітності про хід реалізації інвестиційного проекту за формою та у терміни, встановлені Радою;
довідку органів Державної податкової адміністрації про стан розрахунків з бюджетом (для юридичних осіб, зареєстрованих в Україні).
У разі потреби Рада може вимагати інші документи, що стосуються визначення мети, умов діяльності, спроможності заявника (учасників інвестиційного проекту) реалізувати інвестиційний проект, а також відповідності цього проекту законодавству.
Відповідальність за достовірність інформації, що міститься у документах, поданих на розгляд Раді, несе заявник.
6. Інформація, наведена у документах, поданих для розгляду, є конфіденційною і не підлягає розголошенню.
7. За наявності всіх документів, зазначених у пункті 3 цього, Положення, Рада фіксує їх дату надходження у спеціальному журналі, присвоює порядковий номер і видає заявнику письмове підтвердження одержання від нього документів. Форма ведення спеціального журналу встановлюється Радою.
8. Зареєстровані документи заявника у 7-денний термін надсилаються управлінням і відділам Донецької обласної державної адміністрації та іншим органам виконавчої влади на місцях за погодженням з їх керівниками для вивчення питання про доцільність впровадження даного інвестиційного проекту, виходячи з концептуальних положень та програм соціально-економічного розвитку міст та районів області, віднесених до територій пріоритетного розвитку. Подані матеріали у двотижневий термін мають бути розглянуті зазначеними органами та разом з відповідними висновками повернуті до Ради.
В окремих випадках термін підготовки висновків може бути продовжений Радою на прохання виконавців до 30 днів.
9. Проведення у разі потреби додаткових експертних, аудиторських та інших робіт, пов'язаних з підготовкою висновків, здійснюється за рахунок коштів заявника.
10. Після отримання необхідних висновків Рада у 30-денний термін розглядає внесений пакет документів, приймає рішення про схвалення інвестиційного проекту або відмову в його схваленні та видає заявнику виписку з рішення Ради.
11. Відмова у схваленні інвестиційного проекту повинна бути оформлена письмово із зазначенням мотивів такого рішення.
У схваленні інвестиційного проекту Рада може відмовити, якщо:
інвестиційний проект не відповідає пріоритетним видам економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області, затвердженим Кабінетом Міністрів України;
умови реалізації інвестиційного проекту не відповідають законодавству України;
існує заборона на запропонований вид діяльності;
у процесі опрацювання документів виявлено, що надані заявником документи недостовірні;
отримано негативні висновки про доцільність реалізації інвестиційного проекту.
12. Заявник має право після усунення недоліків та доопрацювання інвестиційного проекту знову подавати його на розгляд Ради.
13. Після одержання виписки з рішення Ради про схвалення інвестиційного проекту заявник повинен розпочати діяльність протягом 6 місяців, якщо інший термін не передбачено умовами контракту.
У разі порушення з боку заявника обумовлених термінів Рада має право скасувати своє рішення про схвалення інвестиційного проекту. При скасуванні Рада повідомляє заявника, орган місцевого самоврядування та орган господарського розвитку спеціальної економічної зони, які приймають відповідні рішення щодо укладених контрактів та договорів.
14. Рада може прийняти рішення про проведення тендеру для відбору інвестиційного проекту та його учасників у разі одночасного надходження кількох подібних пропозицій. У таких випадках внесені матеріали повертаються заявнику, якого інформують про умови і терміни проведення тендеру.
15. Розгляд та схвалення інвестиційного проекту, до фінансування якого передбачається залучити під державні гарантії кошти міжнародних фінансових організацій, іноземних банків та інших фінансово-кредитних установ, здійснюється відповідно до законодавства України.
16. Для отримання дозволу на провадження підприємницької діяльності, у тому числі пов'язаної з реалізацією інвестиційного проекту, на територіях спеціальних економічних зон до Ради подаються такі документи:
заява про видачу дозволу за формою згідно з додатком 2;
нотаріально засвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності;
нотаріально засвідчена копія установчих документів юридичної особи;
відповідний дозвіл (ліцензія), якщо згідно із законодавством України передбачувана діяльність підлягає ліцензуванню;
проект контракту на реалізацію інвестиційного проекту, погодженого з відповідним органом місцевого самоврядування та з органом господарського розвитку спеціальної економічної зони;
техніко-економічне обгрунтування пропонованої діяльності;
документи, що свідчать про реєстрацію (створення) іноземної юридичної особи (нерезидента) в країні її місцезнаходження (витяг з торгівельного, банківського або судового реєстру тощо). Ці документи повинні бути засвідчені відповідно до законодавства країни їх видачі, перекладені на українську мову і легалізовані у консульській установі України, якщо міжнародними угодами, в яких Україна бере участь, не передбачене інше. Зазначені документи можуть бути засвідчені також у посольстві відповідної держави в Україні та легалізовані в МЗС.

................
Перейти до повного тексту