- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 18 листопада 1998 р. N 1835 Київ |
Про серйозні недоліки в роботі міністерств та інших центральних органів виконавчої влади з підготовки проектів законодавчих актів
Розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 8 липня 1996 р.
N 430 та від 13 серпня 1996 р.
N 504, що прийняте на виконання Указу Президента України від 12 липня 1996 р.
N 553 "Про першочергові заходи, пов'язані з прийняттям Конституції України", за пропозиціями міністерств та інших центральних органів виконавчої влади затверджено переліки законодавчих актів, які необхідно було розробити не пізніше грудня 1997 року. Із 62 законопроектів, включених до переліків, своєчасно підготовлено і надіслано Верховній Раді України лише 10. Станом на 1 листопада поточного року Верховній Раді України подано 31 законопроект, за ними прийнято 9 законів, розглянуто у першому або другому читанні 8 проектів.
Недостатня скоординованість дій міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, нерідко формальне ставлення до планування та організації законопроектної роботи призвели до того, що терміни підготовки кожного другого законопроекту не додержувалися, а роботу над трьома законопроектами припинено за недоцільності їх підготовки.
Незадовільно ведеться робота, пов'язана із супроводженням законопроектів у Верховній Раді України, в результаті чого 11 проектів законодавчих актів до цього часу не розглянуто навіть у першому читанні. Відповідальними за підготовку цих законопроектів є Міністерство культури і мистецтв, Міністерство закордонних справ, Міністерство охорони здоров'я, Міністерство праці та соціальної політики, Державний комітет по земельних ресурсах, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, Пенсійний фонд, Національне агентство з питань розвитку та європейської інтеграції.
Мають місце випадки зволікання з опрацюванням законопроектів в апараті Кабінету Міністрів України.
Це свідчить про низький стан виконавської дисципліни, про відсутність системного підходу до вдосконалення чинного законодавства взагалі і його приведення у відповідність із
Конституцією України зокрема.
................Перейти до повного тексту