- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 7 серпня 1996 р. N 931
Київ
Про стан виконання Указу Президента України від 12 травня 1996 р. N 333 "Про невідкладні заходи щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат"
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1336 від 25.08.98 )
Кабінет Міністрів України відзначає, що проведена міністерствами і відомствами, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями робота з виконання Указу Президента України від 12 травня 1996 р.
N 333 "Про невідкладні заходи щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат" ще малоефективна.
Незважаючи на те, що темп зростання заборгованості із соціальних виплат з 1 по 15 липня ц.р. порівняно з відповідним періодом червня зменшився у 2,7 раза, її розмір у першій половині липня збільшився на 13,2 трлн.крб. і становив 305 трлн.карбованців.
Якщо заборгованість із соціальних виплат в цілому по місцевих бюджетах збільшилася з 1 червня по 15 липня на 38,4 відсотка, то в Автономній Республіці Крим цей показник досяг 131, Львівській області - 121,7, Харківській - 156,6, Черкаській - 87,5, у м. Києві - 207,7 відсотка. У зазначених регіонах темп зростання заборгованості систематично перевищує середній по Україні. Сума заборгованості із соціальних виплат з державного бюджету за зазначений період збільшилася на 24 відсотки.
Таке становище є наслідком недостатньо вживаних міністерствами і відомствами, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською і Севастопольською міськими державними адміністраціями заходів до стабілізації виробництва, зменшення заборгованості за платежами та організації виконання плану надходжень до бюджетів.
Найбільший спад обсягів виробництва промислової продукції у першому півріччі 1996 р. і недовиконання плану надходжень доходів до бюджетів допущено в Автономній Республіці Крим, Дніпропетровській, Волинській, Закарпатській, Івано-Франківській, Кіровоградській, Луганській, Львівській, Одеській, Харківській, Черкаській та Чернівецькій областях.
За незадовільного стану розрахунків з бюджетом Рівненська та Чернівецька обласні державні адміністрації не вживають достатніх заходів для подання позовів до арбітражних судів про визнання неплатоспроможних платників банкрутами.
У Черкаській та Чернівецькій областях у травні і червні жодного разу не розглядалося питання про розірвання контрактів із керівниками, які не забезпечують виконання бюджетної та податкової дисципліни.
Не надається належного значення більш повному залученню до бюджетів місцевих податків і зборів. Так, за виконання плану надходжень місцевих податків в першому півріччі 1996 р. в цілому по Україні на 65,3 відсотка річного плану в Автономній Республіці Крим його реалізовано лише на 36,7 відсотка, Дніпропетровській області на 49,9, Івано-Франківській - на 60,7, Луганській - на 58,5, Кіровоградській - на 57,7, Тернопільській - на 55,7 відсотка.
Так, за матеріалами перевірок, здійснених робочими групами, у Тернопільській області 23 відсотки Рад не запровадили місцевих податків і зборів. Комунальний податок, що становить 75 відсотків усіх надходжень місцевих податків і зборів області, не застосовують 67 сільських Рад.
На збільшення заборгованості із соціальних виплат з бюджетів усіх рівнів вплинуло й те, що окремі органи виконавчої влади не забезпечують пріоритетне їх фінансування. Зокрема, у червні ц.р. в Луганській області на соціальні виплати було спрямовано 37,5 відсотка надходжень до місцевих бюджетів, Львівській - 52, Рівненській - 46,3, Черкаській - 50,9, Чернівецькій - 51,8, Чернігівській - 36,2, у м.Києві - 29,9 відсотка.
Керівники ряду міністерств і відомств та підвідомчих їм бюджетних установ і організацій не забезпечили скорочення видатків і допустили перевитрати обсягів асигнувань, що передбачені для оплати праці у державному бюджеті на 1996 рік. Значні суми перевитрат у першому півріччі допустили Міністерство освіти, Міністерство культури і мистецтв, Міністерство охорони здоров'я, Міністерство сільського господарства і продовольства, Укрзалізниця.
Тернопільська обласна державна адміністрація не вжила достатніх заходів до приведення штатної чисельності працівників у відповідність з обсягами асигнувань, передбачених у бюджеті на оплату праці. Так, тільки видатки на утримання закладів освіти, перевищують асигнування з бюджету області на 59 млрд. карбованців.
З метою забезпечення неухильного виконання Указу Президента України від 12 травня 1996 р.
N 333 Кабінет Міністрів України
постановляє:
1 Роботу міністерств, відомств, місцевих органів виконавчої влади щодо виконання Указу Президента України від 12 травня 1996 р. N 333 визнати недостатньою.
2. Внести Президентові України подання про звільнення із займаної посади голови Тернопільської обласної державної адміністрації Косенка Б.Г. за невиконання Указу Президента України від 12 травня 1996 р.
N 333 та несамокритичне ставлення до своєї роботи.
3. Оголосити догану:
Міністру освіти Згуровському М.З. та Міністру культури і мистецтв Остапенку Д.І. за недотримання передбачених Законом України
"Про Державний бюджет України на 1996 рік" лімітів бюджетних асигнувань на заробітну плату працівників установ і організацій, підвідомчих Міністерству освіти та Міністерству культури і мистецтв;
Міністру транспорту Данькевичу І.П. та Міністру рибного господарства Шведенку М.М. за незабезпечення підприємствами і організаціями, підвідомчими Міністерству транспорту та Міністерству рибного господарства, своєчасного перерахування податків і платежів до бюджету та Пенсійного фонду.
4. Відзначити вкрай незадовільну роботу:
Міністра промисловості Мазура В.Л. щодо добору та розстановки кадрів на підприємствах, підвідомчих Міністерству промисловості;
голів Луганської, Рівненської, Чернівецької, Черкаської, Харківської, Львівської та Івано-Франківської обласних державних адміністрацій щодо організації виконання Указу Президента України від 12 травня 1996 р. N 333;
Ради міністрів Автономної Республіки Крим та Київської міської державної адміністрації щодо забезпечення повноти надходжень до бюджету податків і місцевих зборів та проведення розрахунків з Державним бюджетом України;
................Перейти до повного тексту