1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 12 січня 1996 р. N 57
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 1666 від 13.12.2001 )
Про затвердження Типового положення про управління економіки обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 515 від 13.05.96 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Типове положення про управління економіки обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, що додається.
Прем'єр-міністр України
Міністр
Кабінету Міністрів України
Є.МАРЧУК

В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.18
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 січня 1996 р. N 57
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління економіки обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації
1. Управління економіки обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації (далі - управління) є місцевим органом державної виконавчої влади, що утворюється головою обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації і підпорядковується голові цієї адміністрації та Мінекономіки.
Управління здійснює керівництво у сфері соціально-економічного розвитку області (міста).
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Конституційним Договором між Верховною Радою України та Президентом України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Мінекономіки, розпорядженнями голови обласної (міської) державної адміністрації, рішеннями відповідного представницького органу, прийнятими в межах його компетенції, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
реалізація державної економічної політики України;
сприяння комплексному соціально-економічному розвитку області (міста), вдосконаленню розміщення продуктивних сил, розвитку міжрегіональних та міждержавних економічних зв'язків;
проведення державної політики в галузі ціноутворення.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) розробляє проекти програм соціально-економічного розвитку відповідної території, подає їх на розгляд керівництву обласної (міської) державної адміністрації, бере участь в організації їх виконання;
2) розробляє прогнозні показники економічного і соціального розвитку області (міста), які є основою для складання проектів бюджетів цих територій;
3) готує пропозиції до проектів місцевого бюджету і подає їх на розгляд керівництву обласної (міської) державної адміністрації;
4) розробляє і подає Мінекономіки, відповідним центральним органам державної виконавчої влади проектні матеріали та пропозиції до проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України та довготермінових прогнозів, а також до проектів індикативних планів розвитку відповідних галузей народного господарства;
5) бере участь у розробленні проектів державних галузевих і регіональних програм;
6) забезпечує складання та використання у роботі необхідних для управління соціально-економічним розвитком території балансів фінансових, трудових ресурсів, грошових доходів і витрат населення, місцевих будівельних матеріалів, палива, сільськогосподарської продукції тощо;
7) проводить комплексний аналіз розвитку економіки області (міста), розробляє напрями структурно-інвестиційної політики, визначає пріоритети соціально-економічного розвитку та готує пропозиції керівництву обласної (міської) державної адміністрації та Мінекономіки, спрямовані на забезпечення збалансованого розвитку продуктивних сил і підвищення рівня життя населення;
8) бере участь у підготовці пропозицій керівництву обласної (міської) державної адміністрації з питань ефективного використання фінансових, кредитних і валютних ресурсів, що утворюються на території області (міста);
9) готує пропозиції керівництву обласної (міської) державної адміністрації з питань розміщення на території області (міста) нових, реконструкції, розширення, ліквідації діючих підприємств та інших об'єктів незалежно від форм власності з урахуванням потреб комплексного соціально-економічного розвитку території, раціонального використання її ресурсного потенціалу та додержання екологічних норм безпеки;
10) організовує розгляд та погодження поданих підприємствами, установами і організаціями, розташованими на території області (міста), проектів планів і заходів, що пов'язані з обслуговуванням населення або можуть призвести до зміни екологічного, демографічного стану, інших наслідків, готує до них висновки і пропозиції для подання відповідним органам державної виконавчої влади;
11) розробляє пропозиції стосовно обсягів продукції (робіт, послуг), що підлягає поставці для державних потреб, а також обсягів продукції (робіт, послуг), що поставляється для потреб відповідної території;
12) бере участь у підготовці пропозицій щодо створення спеціальних (вільних) єкономічних зон, зміни статусу та території цих зон;
13) здійснює прогнозні розрахунки загальної суми прибутку для визначення джерел доходної частини місцевого бюджету;
14) бере участь у підготовці пропозицій про соціальний захист населення, в розробленні програм зайнятості та використання трудових ресурсів;
15) готує пропозиції, спрямовані на поглиблення економічної реформи, вживає заходів для їх реалізації;
16) сприяє розвиткові на відповідній території конкуренції, ринкової інфраструктури та впровадженню організаційно-економічного механізму ринкових перетворень;
17) бере участь в аналізі рівнів монополізації товарного ринку області (міста) та у визначенні переліку підприємств-монополістів, а також у підготовці пропозицій з питань санації, банкрутства та реструктуризації підприємств, розташованих на відповідній території;
18) розробляє пропозиції щодо ефективного управління майном, що перебуває у власності області (міста), вносить керівництву обласної (міської) державної адміністрації пропозиції щодо передачі у власність області (міста) підприємств, установ і організацій, які мають важливе значення для забезпечення потреб відповідної території;
19) бере участь у розробленні програм приватизації майна області (міста), у контролі за їх виконанням, вносить керівництву обласної (міської) державної адміністрації пропозиції щодо розроблення програм приватизації майна, що перебуває у загальнодержавній власності;
20) сприяє створенню спільних підприємств, заснованих на базі майна різних форм власності, у тому числі підприємств з іноземними інвестиціями, розробляє заходи, спрямовані на залучення іноземних інвестицій та кредитних ресурсів для розвитку економічного потенціалу області (міста);
21) сприяє розвиткові підприємництва на території області (міста), надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу суб'єктам підприємницької діяльності, які займаються розробленням і впровадженням інноваційних проектів, виробництвом товарів народного споживання, будівельних матеріалів, наданням побутових, комунальних та інших послуг населенню, підготовкою кадрів. Розробляє разом з громадськими організаціями підприємців регіональні програми підтримки підприємництва, сприяє їх виконанню;
22) готує пропозиції керівництву обласної (міської) державної адміністрації про залучення на договірних засадах підприємств, установ і організацій до участі в розвитку житлово-комунального господарства, транспорту, зв'язку, побутового, торговельного та інших видів обслуговування населення, а також у створенні нових потужностей для випуску необхідної для населення області (міста) продукції (робіт, послуг) та нарощуванні експортного потенціалу промисловості області (міста);

................
Перейти до повного тексту