1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 16 лютого 1995 р. N 118
Київ
Про наслідки ревізії фінансово-господарської діяльності колишніх Чорноморського морського пароплавства та акціонерного судноплавного концерну "Бласко - Чорноморське морське пароплавство"
Розглянувши наслідки ревізії фінансово-господарської діяльності колишніх Чорноморського морського пароплавства та акціонерного судноплавного концерну "Бласко - Чорноморське морське пароплавство" (далі - концерн "Бласко"), Кабінет Міністрів України відзначає наявність істотних недоліків та упущень у їх роботі.
З 1989 по 1993 рік транспортний флот скоротився на 60 суден. Власних коштів для його відновлення спрямовувалось вкрай недостатньо. Загальний обсяг перевезень вантажів за цей період зменшився на 27,4 відсотка. Значно знизився обсяг перевезень пасажирів та пасажирообіг. Зросла витратна частина флоту. Встановлено непоодинокі факти неправильного списання витрат на собівартість робіт і послуг. Погіршився фінансовий стан пароплавства - вперше у 1992 році воно зазнало збитків.
У концерні "Бласко" не повною мірою забезпечувалося збереження і використання матеріальних цінностей та коштів. Допущено неефективне витрачання фінансових ресурсів на капітальні вкладення. Порушувався порядок обліку, фінансування, укладення угод з іноземними партнерами.
Не здійснювався належний контроль за своєчасним і повним розрахунком з бюджетом. Мали місце випадки зниження оподатковуваного доходу, порушення порядку обліку валютних операцій. За результатами ревізії додатково нараховано платежів до бюджету в розмірі 8,3 млрд. крб. та сплачено 4,7 млрд. крб. пені.
Концерном "Бласко" не завжди дотримувалося законодавство України при укладенні агентських, комерційних та операторських угод.
Кабінет Міністрів України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Звернути увагу керівництва Міністерства транспорту на необхідність усунення недоліків і порушень у фінансово-господарській діяльності концерну "Бласко", для чого:
ретельно проаналізувати результати ревізії та вжити конкретних організаційно-технічних та економічних заходів;

................
Перейти до повного тексту