- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 30 серпня 1995 р. N 693 Київ |
Про утворення Міжвідомчого комітету з організації та проведення міжобласних оптово-промислових ярмарків і затвердження Положення про порядок проведення міжобласних оптово-промислових ярмарків
Відповідно до Указу Президента України від 11 липня 1995 р.
N 603 "Про державне регулювання відносин у сфері торгівлі" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Утворити Міжвідомчий комітет з організації та проведення міжобласних оптово-промислових ярмарків у складі згідно з додатком.
2. Затвердити Положення про порядок проведення міжобласних оптово-промислових ярмарків, що додається.
Прем'єр-міністр України Перший заступник Міністра Кабінету Міністрів України | Є.МАРЧУК М.СЕЛІВОН |
Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 30 серпня 1995 р. N 693
СКЛАД
Міжвідомчого комітету з організації та проведення міжобласних оптово-промислових ярмарків
ШЕВЧЕНКО Микола Олексійович |
- заступник Міністра зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі, голова Комітету |
ЛИННИК Володимир Олександрович |
- заступник Міністра промисловості, заступник голови Комітету |
КОВТУНЕНКО Віктор Назарович |
- перший заступник голови правління Укоопспілки, заступник голови Комітету (за згодою) |
БІЛИЙ Петро Федорович |
- перший заступник голови Держсадвинпрому |
БУРА Володимир Петрович |
- заступник начальника Головного управління МЗЕЗторгу |
БУРЯК Леонід Васильович |
- перший заступник голови Держспоживзахисту |
ДУНЕЦЬ Леонтій Антонович |
- перший заступник Міністра сільського господарства і продовольства |
КИСЕЛЬОВА Тетяна Миколаївна |
- заступник голови Держстандарту |
КОВБАСЮК Олег Олександрович |
- заступник Міністра рибного господарства |
ЛЕБЕДЄВ Сергій Ігорович |
- генеральний директор Українського державного оптового об'єднання "Укроптгосптовари" |
МАТВІЙЧУК Володимир Макарович |
- заступник Міністра фінансів |
НЕБОРСЬКА Тетяна Миколаївна |
- начальник комерційно-виробничого об'єднання Укоопспілки (за згодою) |
ПАЗУХА Микола Дмитрович |
- начальник відділу Мінекономіки |
ПАРФЄНТЬЄВ Леонід Васильович |
- генеральний директор Українського державного оптового об'єднання "Укропткульттовари" |
СИЧОВ Сергій Павлович |
- президент Української комерційно-виробничої асоціації "Меблі" (за згодою) |
ХРИСТЕНКО Валерій Іванович |
- заступник голови Держхарчопрому |
ЦИМБАЛ Тетяна Григорівна |
- заступник генерального директора Національного виставочного центру при Кабінеті Міністрів України |
ШЕВЧУК Анатолій Миколайович |
- генеральний директор Українського добровільного оптового торгововиробничого об'єднання "Укроптбакалія" (за згодою) |
ЯНОВСЬКИЙ Віктор Петрович |
- віце-президент Торгово-промислової палати (за згодою) |
Перший заступник Міністра Кабінету Міністрів України | М. СЕЛІВОН |
ЗАТВЕРДЖЕНЕ
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 серпня 1995 р. N 693
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок проведення міжобласних оптово-промислових ярмарків
1. Це Положення визначає принципи та порядок проведення оптово-промислових ярмарків (далі - ярмарків) з купівлі-продажу продовольчих і непродовольчих товарів.
2. Оптовий ярмарок організовується на тимчасовій основі в місці, доступному для всіх товаровиробників, підприємств, що займаються оптовою торгівлею, (продавців), і покупців, на якому між ними укладаються договори купівлі-продажу (поставки) товарів, встановлюються господарські зв'язки.
Загальна мета ярмарку - створення належних умов для багатосторонніх контактів продавців і покупців, сприяння розширенню торгівлі, встановленню ділових зв'язків між виробниками і споживачами.
Ярмарки покликані забезпечити на основі посилення конкуренції товаровиробників розширення асортименту товарів та поліпшення їхньої якості, створити умови для вільного виходу на споживчий ринок суб'єктів підприємницької діяльності, сприяти підприємництву, стимулювати виробництво нових товарів і створити передумови для повнішого освоєння споживчого ринку вітчизняними виробниками.
3. Ярмарки за економічним значенням і складом учасників поділяються на:
регіональні, орієнтовані на потреби декількох областей;
міжрегіональні, орієнтовані на міжрегіональні потреби, метою яких є найширше інформування про можливості підприємств різних регіонів у виробництві споживчих товарів та їх реалізації, про розвиток ефективного товарообміну між суб'єктами загальнодержавного споживчого ринку.
За товарною спрямованістю ярмарки поділяються на універсальні (з широкою номенклатурою товарів) та спеціалізовані (із продажу окремих груп товарів).
4. Ініціаторами проведення ярмарків можуть виступати:
................Перейти до повного тексту