- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 17 лютого 1993 р. N 130 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 9 від 04.01.99 )
Про Типове положення про відділ запису актів громадянського стану районної, районної у містах Києві та Севастополі державної адміністрації
Затвердити Типове положення про відділ запису актів громадянського стану районної, районної у містах Києві та Севастополі державної адміністрації, що додається.
Прем'єр-міністр України Міністр Кабінету Міністрів України | Л.КУЧМА А.ЛОБОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНЕ
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 лютого 1993 р. N 130
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ*
про відділ запису актів громадянського стану районної, районної у містах Києві та Севастополі державної адміністрації
1. Відділ запису актів громадянського стану районної, районної у містах Києві та Севастополі державної адміністрації** є місцевим органом Мінюсту, ним створюється і йому підпорядковується, а також входить до складу районної, районної у містах Києві та Севастополі державної адміністрації за принципом подвійного підпорядкування.
------------------
* Надалі - Положення.
** Надалі - відділ.
2. Відділ у своїй діяльності керується
Конституцією та законами України і в межах повноважень, визначених цим Положенням, забезпечує виконання законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, наказів Мінюсту та інших центральних органів державної виконавчої влади, розпоряджень представника Президента України в області, містах Києві та Севастополі, районі, районі міст Києва та Севастополя, рішень районної, районної у містах Києві та Севастополі Ради народних депутатів, прийнятих у межах їх повноважень.
3. Основними завданнями відділу є:
реєстрація актів громадянського стану відповідно до чинного законодавства;
забезпечення у межах визначеної компетенції охорони особистих і майнових прав громадян.
4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
1) проводить реєстрацію актів народження, смерті, укладення шлюбу, розірвання шлюбу, встановлення батьківства, переміни прізвища, імені та по батькові;
2) вирішує питання про переміну громадянами України прізвища, імені та по батькові;
3) готує матеріали і вирішує питання про виправлення і внесення змін до записів актів громадянського стану, анулювання записів актів громадянського стану, відновлення втрачених записів;
4) забезпечує зберігання книг реєстрації актів громадянського стану, метричних книг та іншої документації, пов'язаної з реєстрацією цих актів;
5) веде в установленому порядку облік записів актів громадянського стану, видає повторні свідоцтва про реєстрацію цих актів;
................Перейти до повного тексту