- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 16 січня 2003 р. N 35 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 617 від 11.05.2006 )
Про затвердження Тимчасового порядку реєстрації фізичних осіб за місцем проживання
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1965 від 17.12.2003 )
На виконання Указу Президента України від 11 січня 2002 р.
N 12 "Про заходи щодо реєстрації фізичних осіб" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Тимчасовий порядок реєстрації фізичних осіб за місцем проживання, що додається.
2. Установити, що фізичні особи, місце проживання яких на момент набрання чинності цією постановою підтверджується пропискою, вважаються такими, що зареєстровані за місцем проживання.
Прем'єр-міністр України | В.ЯНУКОВИЧ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 січня 2003 р. N 35
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
реєстрації фізичних осіб за місцем проживання
1. Цей Порядок визначає механізм реєстрації та зняття з реєстраційного обліку фізичних осіб за місцем проживання, функції органів виконавчої влади, які в межах своєї компетенції забезпечують реалізацію цього механізму.
2. Реєстрація фізичних осіб за місцем проживання (далі - реєстрація) ґрунтується на таких принципах:
вільне обрання місця проживання (за винятком обмежень, що встановлені законами України);
недопущення поширення інформації про фізичну особу, зокрема про місце проживання, без її згоди (крім випадків, визначених законами України, і лише в інтересах захисту прав людини та національної безпеки).
3. Місцем проживання фізичної особи є місце, де вона постійно або переважно проживає як власник житлового будинку (приміщення), за договором його наймання, піднаймання, оренди або на інших підставах, передбачених законодавством України.
Як місце проживання визначаються житлові будинки (приміщення), придатні для проживання і включені до відповідного житлового фонду, у тому числі гуртожитки, заклади для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячі будинки сімейного типу, спеціальні заклади для престарілих, інвалідів, ветеранів.
4. Реєстрацію здійснюють територіальні підрозділи, а у разі необхідності територіальні органи Державного департаменту у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб (далі - уповноважені органи) шляхом ведення адресно-довідкових картотек з можливістю їх автоматизованого оброблення.
5. Реєстрація передбачає внесення до паспортного документа та адресно-довідкової картотеки, яку веде уповноважений орган, відомостей про місце проживання фізичної особи.
6. Громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають в Україні, у разі зміни місця проживання зобов'язані подати для реєстрації у 10-денний строк після прибуття на нове місце проживання документи відповідним житлово-комунальним підприємствам органів місцевого самоврядування, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, житлово-будівельним кооперативам, об'єднанням співвласників багатоквартирного будинку та молодіжним житловим комплексам, що самостійно здійснюють обслуговування будинків, уповноваженим особам у сільських, селищних радах, житлово-комунальним органам, що обслуговують відомчий житловий фонд, у тому числі військові містечка, інші об'єкти і території (далі - житлово-комунальні підприємства).
Документи приймаються і обліковуються житлово-комунальними підприємствами та у 5-денний строк передаються до відповідних уповноважених органів.
Особи, які проживають у приватних будинках і не обслуговуються житлово-комунальними підприємствами, звертаються до відповідних уповноважених органів особисто (з поданням оформленої належним чином будинкової книги).
7. Реєстрація призовників і військовозобов'язаних проводиться на загальних підставах за місцем проживання у разі наявності в їх військово-облікових документах відміток про взяття на військовий облік за новим місцем проживання.
8. Особи, засуджені до обмеження або позбавлення волі, реєструються на загальних підставах адміністрацією установи кримінально-виконавчої системи у відповідному уповноваженому органі з урахуванням зняття їх з реєстраційного обліку за останнім місцем проживання (перед засудженням).
9. Діти віком від 15 до 18 років реєструються за погодженням з батьками (піклувальниками).
Діти, які не досягли 15-річного віку і проживають разом з батьками (опікунами, піклувальниками), реєструються разом з батьками (опікунами, піклувальниками) або з одним з батьків чи особою, яка їх замінює.
Новонароджені реєструються за заявою одного з батьків.
10. Реєстрація дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, престарілих, інвалідів, ветеранів, які перебувають у відповідних спеціальних закладах, здійснюється відповідними уповноваженими органами за зверненням адміністрації цих закладів.
................Перейти до повного тексту