1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 26 грудня 2003 р. N 2016
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 555 від 28.03.2007 )
Про затвердження Положення про Раду з питань реклами
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 579 від 13.07.2005 Розпорядженням КМ N 473-р від 22.11.2005 )
Відповідно до статті 26 Закону України "Про рекламу" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Утворити Раду з питань реклами.
2. Затвердити Положення про Раду з питань реклами, що додається.
3. Затвердити головою Ради з питань реклами Віце-прем'єр-міністра України (питання гуманітарної і соціальної політики).
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 579 від 13.07.2005, Розпорядженням КМ N 473-р від 22.11.2005 )
4. Раді з питань реклами до 30 липня 2004 р. розробити і подати на розгляд Кабінету Міністрів України проект Концепції розвитку та регулювання рекламної діяльності.
5. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 28
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 грудня 2003 р. N 2016
ПОЛОЖЕННЯ
про Раду з питань реклами
1. Рада з питань реклами (далі - Рада) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом, утвореним для забезпечення координації діяльності міністерств, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади та суб'єктів рекламного ринку.
У своїй діяльності Рада керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, міжнародними договорами, а також цим Положенням.
2. Основними завданнями Ради є:
розроблення пропозицій щодо вдосконалення системи державного регулювання діяльності у сфері реклами, в тому числі законодавства про рекламу;
координація дій органів виконавчої влади щодо здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу, формування державних рекламних програм та державного замовлення на рекламну продукцію;
вжиття заходів для забезпечення органів виконавчої влади, до повноважень яких належить здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу, необхідною та об'єктивною інформацією;
визначення пріоритетних напрямів соціальної реклами, яка виробляється і розповсюджується за рахунок бюджетних коштів або за державним замовленням;
сприяння організації взаємодії між замовниками, виробниками реклами, розповсюджувачами рекламної продукції та органами виконавчої влади.
3. Рада відповідно до покладених на неї завдань:
а) в установленому порядку розглядає пропозиції органів виконавчої влади до проектів державних програм у сфері реклами, зокрема щодо обсягів бюджетних коштів для їх фінансування;
б) бере участь у розробленні Концепції розвитку та регулювання рекламної діяльності;
в) надає рекомендації щодо формування стратегічних та середньострокових напрямів рекламної діяльності;
г) розробляє заходи, спрямовані на створення умов для розвитку механізмів саморегулювання рекламної діяльності, формування норм і правил поведінки на рекламному ринку, а також організовує їх виконання;
ґ) організовує конференції, симпозіуми, семінари та інші заходи, спрямовані на висвітлення рекламної діяльності, підтримку добросовісної конкуренції, творчості у цій діяльності;
д) вживає заходів до проведення незалежної експертизи рекламної продукції стосовно визначення її відповідності вимогам законодавства про рекламу;
е) бере участь в організації підготовки висококваліфікованих кадрів для сфери реклами;

................
Перейти до повного тексту