1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


РАДА МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР
П О С Т А Н О В А
від 14 січня 1985 р. N 14
Київ
Про роботу Івано-Франківського облвиконкому по забезпеченню комплексного розвитку господарства області, більш повному задоволенню запитів трудящих
Рада Міністрів Української РСР відзначає, що виконком Івано-Франківської обласної Ради народних депутатів, керуючись рішеннями XXVI з'їзду КПРС, наступних Пленумів ЦК КПРС, положеннями і висновками, що містяться у виступах Генерального секретаря ЦК КПРС, Голови Президії Верховної Ради СРСР товариша Черненка К.У. з питань економічного і соціального розвитку країни, рішеннями XXVI з'їзду Компартії України, наступних Пленумів ЦК Компартії України, а також Законом про обласну Раду, спрямовує свою роботу на комплексний розвиток господарства області, підвищення ефективності виробництва, більш повне задоволення запитів трудящих.
Внаслідок виконання завдань державного плану, реалізації науково-технічних та економічних регіональних програм, залучення дольових коштів міністерств і відомств в області поліпшується використання природних і трудових ресурсів, житлово-комунальне та побутове обслуговування населення, підвищується рівень матеріального добробуту трудящих.
Разом з тим стиль і методи роботи Івано-Франківського облвиконкому не відповідають вимогам квітневого (1984 р.) Пленуму ЦК КПРС і квітневого (1984 р.) Пленуму ЦК Компартії України, внаслідок чого допускаються значні недоліки у розвитку господарства області, особливо соціальної інфраструктури.
Виконавчі комітети місцевих Рад народних депутатів ще не повністю використовують надані їм права і повноваження у господарському будівництві, підвищенні ефективності виробництва, забезпеченні взаємопов'язаного економічного і соціального розвитку.
Облвиконкомом не вжито необхідних заходів до більш раціонального використання економічного потенціалу області, недостатнім є контроль за виконанням плану будівництва соціально-культурних об'єктів, додержанням підприємствами й організаціями погоджених лімітів чисельності працюючих.
В області не проводиться глибокої розробки питань, пов'язаних із збалансуванням кількості атестованих робочих місць з трудовими ресурсами, не виконуються плани направлення робочої сили по організованому набору за її межі.
Спрямовуючи організаторську роботу перш за все на розвиток галузей сфери матеріального виробництва, облвиконком не приділяє належної уваги пропорційному розвиткові соціальної інфраструктури, внаслідок чого з ряду показників невиробничої сфери область відстає від середньореспубліканського рівня та потреб населення.
Незадовільно працюють будівельні організації, допущено диспропорцію між капіталовкладеннями та їх потужностями. В поточній п'ятирічці не виконуються завдання по введенню в дію основних виробничих фондів. За 1981-1984 роки завдання по введенню в експлуатацію кооперативних житлових будинків виконано лише на 52 проценти, дитячих дошкільних закладів - на 94 проценти. Недоосвоєно ліміти державних капіталовкладень по торгівлі, комунальному господарству. Не в повному обсязі реалізується програма соціально-культурного будівництва у сільській місцевості.
На низькому рівні здійснюється взаємопов'язання в розвитку агропромислового комплексу, недостатньо ефективно використовуються капіталовкладення у сільському господарстві, внаслідок чого зростання обсягів виробництва продукції цієї галузі значно відстає від темпів зростання капітальних вкладень. Не забезпечується виконання окремих завдань Продовольчої програми.
Не приділяється належної уваги збільшенню виробництва товарів народного споживання, поліпшенню і оновленню їх асортименту, допускається випуск товарів низької якості. Не вжито необхідних заходів щодо залучення всіх підприємств до виробництва товарів для населення. Не організовано виробництво деяких видів найпростіших товарів, потреба в яких населення області не задовольняється.
Облвиконком недостатньо займається питаннями удосконалення роботи підприємств торговельного і побутового обслуговування населення, житлово-комунального господарства та місцевої промисловості. В області майже не здійснюється комплексний ремонт житла. На спорудженні підприємств торгівлі і громадського харчування систематично не освоюються 5-процентні відрахування від капіталовкладень на житлове будівництво.
Значні недоліки мають місце в розвитку сфери соціально-культурного й комунально-побутового призначення по території області, по районах і містах, в роботі та розміщенні клубів, дитячих дошкільних закладів та установ охорони здоров'я. Не виконуються завдання по створенню культурно-спортивних комплексів, особливо в сільській місцевості.
Планові органи Івано-Франківської області не завжди глибоко обгрунтовують показники плану економічного і соціального розвитку, особливо у територіальному розрізі.
Мають місце непоодинокі факти порушення земельного, водного і природоохоронного законодавства. Багато очисних споруд працює неефективно, що негативно впливає на стан навколишнього середовища.
Рада Міністрів Української РСР
постановляє:
1. Івано-Франківському облвиконкому відповідно до рішень квітневого (1984 р.) Пленуму ЦК КПРС та квітневого (1984 р.) Пленуму ЦК Компартії України здійснити додаткові заходи по поліпшенню стилю і методів роботи, зосередивши увагу на забезпеченні комплексного економічного і соціального розвитку області, правильного поєднання галузевого й територіального принципів управління виробництвом та соціально-культурним будівництвом.
2. Виконкомам обласної, районних та міських Рад народних депутатів Івано-Франківської області забезпечити більш повне використання наданих прав і повноважень по здійсненню комплексного економічного й соціального розвитку на відповідній території, посилити координацію і контроль за діяльністю підприємств та організацій по дальшій інтенсифікації виробництва, підвищенню його ефективності, виконанню планових завдань і договірних зобов'язань. З цією метою:

................
Перейти до повного тексту