- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
РАДА МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР
П О С Т А Н О В А
від 29 березня 1985 р. N 139
Київ
Про генеральний план розвитку міста Сум
З метою забезпечення дальшого планомірного, економічно обгрунтованого і комплексного розвитку міста Сум, підвищення рівня його благоустрою і створення найсприятливіших умов для праці, побуту і відпочинку населення Рада Міністрів Української РСР
постановляє:
1. Схвалити розроблені інститутом "КиївНДІПмістобудівництва" генеральний план розвитку міста Сум і проект планування його приміської та зеленої зон.
Затвердити Основні положення генерального плану розвитку міста Сум і проекту планування його приміської та зеленої зон, що додаються.
2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Ради Міністрів УРСР від 24 червня 1969 р. N 596.
Голова
Ради Міністрів УРСР О.ЛЯШКО
Керуючий Справами
Ради Міністрів УРСР К.БОЙКО
Інд. 24
ЗАТВЕРДЖЕНІ
постановою Ради Міністрів УРСР
від 29 березня 1985 р. N 139
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ
генерального плану розвитку міста Сум і проекту планування його приміської та зеленої зон
I
Генеральним планом розвитку міста Сум передбачається:
1. По основних напрямах розвитку міста:
а) дальше зростання м. Сум як адміністративного, промислового і культурного центру Сумської області з чисельністю населення на розрахунковий період (2005 рік) 285 тис. чоловік (на початок 1984 року - 254,5 тис. чоловік);
б) зміцнення ролі міста як одного з центрів машинобудівної, приладобудівної та хімічної промисловості з одночасним розвитком промислових підприємств, необхідних для безпосереднього обслуговування населення міста і приміської зони та забезпечення потреб житлово-цивільного будівництва.
2. По територіальному розвитку міста і його забудові:
а) дальший розвиток міста за рахунок використання для забудови 36 га сільськогосподарських земель у північній частині міста та включення в межі міста 642 га земель державного лісового фонду для організації зони відпочинку міського населення з одночасним виключенням з міської межі 1580 га сільськогосподарських земель;
б) припинення в наступній п'ятирічці розробки піщаних кар'єрів у північно-східному напрямку в заплаві р. Псел з метою забезпечення дальшого перспективного територіального розвитку міста;
в) розміщення нового житлового будівництва на намивних територіях лівого берега р. Псел та вільних від забудови ділянках у західній і північній частинах міста, а також за рахунок часткової реконструкції малоцінної існуючої забудови в центрі міста;
г) забудова міста переважно 9-поверховими житловими будинками, а на окремих найважливіших у містобудівному відношенні ділянках - будинками більшої поверховості при одночасному спорудженні закладів культурно-побутового обслуговування населення, з повним благоустроєм, інженерним обладнанням та озелененням території.
3. По архітектурно-планувальній організації міста:
а) удосконалення і розвиток архітектурно-планувальної структури міста відповідно до вимог сучасного містобудівництва;
б) реконструкція існуючого загальноміського центру із збереженням історичної забудови;
в) встановлення зон охорони пам'яток історії та культури;
г) упорядкування житлових районів і мікрорайонів із створенням необхідного комплексу закладів культурно-побутового обслуговування населення та зелених насаджень;
д) упорядкування промислових та комунально-складських районів;
є) розвиток системи зелених насаджень у заплаві р. Псел, створення парків і скверів у житлових районах, організація зелених зон уздовж річок Сумка та Стрілка і в міських зонах відпочинку.
4. По зовнішньому транспорту:
а) по залізничному транспорту - завершення реконструкції залізничної станції Суми;
б) по автомобільному транспорту і автошляховій мережі - реконструкція автомобільних шляхів, спорудження розв'язок руху в різних рівнях, будівництво нового приміського автовокзалу в районі центрального ринку;
в) по повітряному транспорту - завершення будівництва комплексу нового аеропорту.
5. По міському транспорту і магістральній мережі:
а) створення на базі існуючої мережі вулиць системи міських транспортних магістралей, що дасть змогу поліпшити зв'язок житлових масивів з центром і промисловими районами;
б) комплексний розвиток масового пасажирського міського транспорту (тролейбуса, автобуса) із збільшенням протяжності тролейбусної та автобусної мережі;
в) будівництво тролейбусного депо, автобусного і таксомоторного парків, приміського автовокзалу.
6. По інженерному обладнанню території:
а) дальший розвиток водопостачання міста за рахунок освоєння нових підземних джерел, будівництво системи технічного водопостачання;
б) розширення міських каналізаційних очисних споруд та каналізаційної мережі з використанням стічних вод після повної біологічної очистки і знешкодження для технічного водопостачання й поливу;
в) будівництво заводу по переробці і знешкодженню побутових відходів у районі с. Піщаного;
г) дальший розвиток зливової каналізації;
д) електропостачання від енергосистеми "Харківенерго";
є) теплопостачання від ТЕЦ, а також районних та промислових котелень;
ж) газопостачання від магістрального газопроводу Бєльськ - Суми;
з) дальший розвиток телефонізації та радіофікації міста.
7. По інженерній підготовці території:
Здійснення комплексу заходів по інженерному захисту міста від підтоплення території (гідронамив, створення нових набережних, будівництво системи дренажів, регулювання стоку річок Сумка та Стрілка, а також благоустрій водоймищ у межах міста).
8. По поліпшенню зовнішнього середовища і охороні природи:
а) ліквідація забруднення зовнішнього середовища за рахунок впровадження на існуючих промислових підприємствах технологічних заходів по очищенню шкідливих викидів і доведенню їх показників до нормативних параметрів, а також впровадження маловідхідних та безвідхідних технологій;
б) винесення промислових, комунальних та складських об'єктів, які знаходяться в сельбищній зоні міста і погіршують її санітарно-гігієнічний стан, на нові ділянки, передбачені генеральним планом у промислових районах міста і в приміській зоні;
в) організація санітарно-захисних зон між промисловими підприємствами і житловими районами відповідно до діючих норм з урахуванням проведення необхідного комплексу санітарно-захисних заходів на підприємствах, поступове винесення з цих зон існуючого житлового фонду;
г) закриття діючих кладовищ та благоустрій Баранівського міського кладовища, розташованого за межами сельбищної зони;
д) дальший розвиток системи санітарної очистки міста.
9. Першочергові заходи:
а) будівництво та реконструкція промислових підприємств відповідно до плану економічного і соціального розвитку;
б) здійснення житлового будівництва переважно на вільних від забудови територіях у західному та лівобережному районах, а також за рахунок часткової реконструкції існуючої малоцінної забудови в центральній частині міста;
в) одночасно з будівництвом житла спорудження закладів культурно-побутового обслуговування населення, здійснення благоустрою, інженерного обладнання й озеленення територій;
г) будівництво та реконструкція магістральних вулиць, спорудження підземних переходів і транспортних розв'язок у різних рівнях, розвиток масового міського транспорту;
д) завершення будівництва аеровокзального комплексу та південної ділянки об'їзної автомагістралі;
є) будівництво тролейбусного депо, автобусного парку і приміського автовокзалу;
................Перейти до повного тексту