- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
РАДА МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР
П О С Т А Н О В А
від 5 травня 1970 р. N 240 Київ |
Про заходи по поліпшенню шляхового господарства в містах і селищах міського типу
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами
Ради Міністрів УРСР
N 159 від 07.04.72
N 295 від 30.11.89
N 76 від 28.03.91
Постановою КМ
N 83 від 02.02.93 )
( На часткову зміну Постанови:
- покласти відповідальність за своєчасний ремонт і утримання
дільниць автомобільних шляхів загальнодержавного,
республіканського і місцевого значення, що пролягають у
межах міст Києва і Севастополя, обласних центрів і міст
обласного підпорядкування, на комунальні органи
Міністерства комунального господарства УРСР і виконкомів
місцевих Рад депутатів трудящих;
- ремонт і утримання дільниць автомобільних шляхів
загальнодержавного і республіканського значення, що
пролягають у межах інших міст і селищ міського типу, до
організації Міністерством комунального господарства УРСР і
облвиконкомами шляхово-експлуатаційної служби, покласти на
шляхові організації Міністерства будівництва і
експлуатації автомобільних шляхів УРСР згідно з Постановою
Ради Міністрів УРСР
N 159 від 07.04.72 )
З метою забезпечення дальшого поліпшення шляхового будівництва в містах і селищах міського типу республіки та утримання шляхів у належному технічному стані Рада Міністрів Української РСР
постановляє:
1. Зобов'язати Міністерство комунального господарства УРСР, виконкоми обласних, міських і районних Рад депутатів трудящих вжити заходів до посилення темпів будівництва, реконструкції та ремонту міських шляхів і поліпшення утримання їх в належному технічному стані, для чого:
- протягом 1970 року розробити перспективний план будівництва, реконструкції та ремонту шляхів на 1971-1975 роки;
- розробити до 1 вересня цього року і здійснити в 1970-1973 роках заходи по виготовленню на підприємствах комунального господарства більш прогресивних машин і механізмів для шляхового господарства, зокрема машин для поверхневої обробки шляхових покриттів, термоасфальтовозів, асфальторозігрівачів і авторемонтерів, по впровадженню більш прогресивних матеріалів - склошлакобетону, безцементних і силікатних бетонів, прогресивних методів зимового утримання міських шляхів з застосуванням хімічних реагентів, сніготопок, впроваджувати видачу гарантійних паспортів на збудовані міські шляхи;
- створити додатково 5 нових виробничих баз для здійснення робіт по будівництву, реконструкції, ремонту та утриманню міських шляхів;
- організувати нові та розширити існуючі кар'єри по виготовленню кам'яних виробів для шляхового господарства в кількості і в строки згідно з додатком;
- створити на ремонтно-будівельних базах технологічні лінії по виготовленню збірних елементів покриття для шляхів і тротуарів і довести виготовлення їх у 1973 році до 250 тис. кв. метрів на рік;
- затвердити до 1 липня 1971 р. нормативні матеріали, технічні умови та інструкції по будівництву, ремонту і утриманню міських шляхів і тротуарів;
- провадити будівництво важливіших міських шляхів за рахунок як централізованих, так і нецентралізованих капіталовкладень та залучення в порядку дольової участі коштів заінтересованих промислових підприємств і організацій;
- здійснювати проектування будівництва і реконструкції міських шляхів комплексно, з урахуванням перспективного розвитку міст, пов'язуючи з затвердженими генеральними планами.
2. Держплану УРСР:
- передбачати, починаючи з 1971 року, в розрахунках до народногосподарського плану окремим рядком централізовані капіталовкладення на будівництво найважливіших міських магістралей, мостів і шляхопроводів;
- планувати Міністерству комунального господарства УРСР перевозки автомобільним транспортом асфальтобетонної маси і кам'яної продукції для потреб міського шляхового господарства.
3. Міністерству фінансів УРСР, Міністерству комунального господарства УРСР, обл/міськ/виконкомам передбачати в розрахунках до бюджету асигнування цільовим призначенням на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання міського шляхового господарства з коштів, що виділяються облвиконкомам, Київському і Севастопольському міськвиконкомам на благоустрій міст і селищ міського типу.
4. Враховуючи позитивний досвід роботи спеціалізованих обласних шляхових ремонтно-будівельних трестів та управлінь у Полтавській, Львівській, Черкаській і Волинській областях, Міністерству комунального господарства УРСР організувати в установленому порядку спеціалізовані шляхові ремонтно-будівельні трести та управління в інших областях за рахунок загальної чисельності адміністративно-управлінського персоналу, встановленої Міністерству.
................Перейти до повного тексту