- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
РАДА МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР
П О С Т А Н О В А
від 19 грудня 1986 р. N 435 Київ |
Про генеральний план розвитку міста Кривого Рога Дніпропетровської області
З метою забезпечення дальшого планомірного, економічно обгрунтованого і комплексного розвитку міста Кривого Рога, підвищення рівня його благоустрою і створення найсприятливіших умов для праці, побуту і відпочинку населення Рада Міністрів Української РСР
постановляє:
1. Схвалити розроблені інститутом "Діпроміст" Держбуду УРСР генеральний план розвитку міста Кривого Рога і проект планування його приміської та зеленої зон.
Затвердити Основні положення генерального плану розвитку міста Кривого Рога і проекту планування його приміської та зеленої зон, що додаються.
2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Ради Міністрів УРСР від 9 березня 1965 р. N 216.
Голова Ради Міністрів УРСР Керуючий Справами Ради Міністрів УРСР | О.ЛЯШКО К.БОЙКО |
ЗАТВЕРДЖЕНІ
постановою Ради Міністрів УРСР
від 19 грудня 1986 р. N 435
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ
генерального плану розвитку міста Кривого Рога Дніпропетровської області і проекту планування його приміської та зеленої зон
I
Генеральним планом розвитку міста Кривого Рога передбачається:
1. По основних напрямах розвитку міста:
а) дальше зростання м. Кривого Рога як важливого промислового і культурного центру Дніпропетровської області з чисельністю населення на розрахунковий період (2005 рік) 850 тис. чоловік (на початок 1986 року - 757,7 тис. чоловік);
б) всемірне зміцнення ролі міста як одного з центрів гірничорудної промисловості, металургії та машинобудування з одночасним розвитком промислових підприємств, необхідних для безпосереднього обслуговування населення міста і приміської зони та забезпечення потреб житлово-цивільного будівництва.
2. По територіальному розвитку міста і його забудові:
а) дальший територіальний розвиток міста на площі 43,73 тис. га за рахунок включення до міської території 1210 та 20 га сільськогосподарських земель, відповідно, Криворізького і Широківського районів;
б) розміщення нового житлового будівництва на вільних від забудови територіях у західній, східній та південній частинах міста, а також за рахунок проведення часткової реконструкції існуючої малоцінної забудови в окремих районах міста;
в) забудова міста переважно 9-поверховими житловими будинками, а на окремих найважливіших у містобудівному відношенні ділянках - будинками більшої поверховості з одночасним спорудженням закладів культурно-побутового обслуговування населення, повним благоустроєм, інженерним обладнанням та озелененням території.
3. По архітектурно-планувальній організації міста:
а) удосконалення і розвиток архітектурно-планувальної структури міста відповідно до вимог сучасного містобудування;
б) завершення забудови існуючого загальноміського центру, початок створення нового міського центру в Жовтневому районі, дальший розвиток центрів обслуговування міських районів;
в) упорядкування житлових районів і мікрорайонів із створенням необхідного комплексу закладів культурно-побутового обслуговування населення та зелених насаджень;
г) упорядкування території промислових районів, дальший розвиток комунально-складських зон;
д) розвиток системи зелених насаджень з організацією паркової зони вздовж річок Інгулець та Саксагань.
4. По зовнішньому транспорту:
а) по залізничному транспорту - дальший розвиток Криворізького залізничного вузла, будівництво нового залізничного вокзалу;
б) по автомобільному транспорту й автошляховій мережі - реконструкція автомобільного шляху республіканського значення Кіровоград - Запоріжжя; будівництво нового та реконструкція автовокзалу й автостанцій;
в) по повітряному транспорту - розширення міського аеропорту.
5. По міському транспорту та магістральній мережі:
а) розвиток і реконструкція міської магістральної мережі, спорудження шляхопроводів, підземних переходів та транспортних розв'язок у різних рівнях, що дасть змогу поліпшити зв'язок житлових масивів з центром і промисловими районами;
б) будівництво мостів через річки Інгулець та Саксагань;
в) дальший розвиток масового пасажирського міського транспорту за рахунок будівництва лінії швидкісного трамваю, збільшення протяжності автобусної та тролейбусної мереж;
г) будівництво нових і реконструкція існуючих автобусних парків та тролейбусних депо.
6. По інженерному обладнанню території:
а) дальший розвиток водопостачання міста за рахунок будівництва північних водозабірних споруд і розширення Карачунівських водозабірних споруд;
б) розширення міських каналізаційних очисних споруд з використанням стічних вод після повної біологічної очистки і знешкодження для технічного водопостачання та поливу;
в) будівництво сміттєпереробного заводу;
г) газопостачання від магістральних газопроводів Шебелинка - Дніпропетровськ - Кривий Ріг - Ізмаїл та Шебелинка - Київ;
д) дальший розвиток зливової каналізації;
є) теплопостачання від ТЕЦ, районних та промислових котелень;
ж) електропостачання від енергосистеми "Дніпроенерго";
з) дальший розвиток телефонізації та радіофікації.
7. По інженерній підготовці території:
а) здійснення комплексу заходів по інженерній підготовці та захисту від затоплення території міста;
б) благоустрій річок Інгулець та Саксагань, Кресівського водоймища і ставків.
8. По поліпшенню навколишнього середовища і охороні природи:
а) ліквідація забруднення навколишнього середовища за рахунок впровадження на існуючих промислових підприємствах технологічних заходів по очистці шкідливих викидів і доведенню їх показників до нормативних параметрів, а також впровадження маловідхідних та безвідхідних технологій;
б) винесення промислових підприємств, комунальних та складських об'єктів, які знаходяться в сельбищній зоні міста і погіршують її санітарно-гігієнічний стан, на нові ділянки, передбачені генеральним планом у промислових районах міста і в приміській зоні;
в) організація санітарно-захисних зон між промисловими підприємствами і житловими районами відповідно до чинних норм з урахуванням проведення необхідного комплексу санітарно-захисних заходів на підприємствах;
г) створення водоохоронних зон річок Інгулець та Саксагань;
д) закриття Карачунівського та Жовтневого гранітних кар'єрів у межах міста;
є) рекультивація шламосховищ і відвалів гірничо-збагачувальних комбінатів з використанням їх територій для потреб сільського та лісового господарства.
9. Першочергові заходи:
а) реконструкція та доведення до проектної потужності промислових підприємств відповідно до плану економічного і соціального розвитку міста;
б) здійснення житлового будівництва переважно на вільних від забудови територіях у східній частині міста, а також за рахунок проведення часткової реконструкції існуючої малоцінної забудови в окремих районах міста з одночасним спорудженням закладів культурно-побутового обслуговування населення, повним благоустроєм, інженерним обладнанням та озелененням території;
................Перейти до повного тексту