- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
РАДА МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР
П О С Т А Н О В А
від 22 грудня 1980 р. N 655 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ УРСР
N 102 від 20.07.91 )
Про затвердження Положення про централізовані бухгалтерії при виконавчих комітетах сільських, селищних і міських (міст районного підпорядкування) Рад народних депутатів
Рада Міністрів Української РСР
постановляє:
1. Затвердити Положення про централізовані бухгалтерії при виконавчих комітетах сільських, селищних і міських (міст районного підпорядкування) Рад народних депутатів, що додається.
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Ради Міністрів УРСР від 2 вересня 1970 р. N 465 "Про затвердження Положення про централізовані бухгалтерії при виконкомах сільських, селищних і міських (міст районного підпорядкування) Рад депутатів трудящих" (ЗП УРСР, 1970 р., N 9, ст. 98).
Голова Ради Міністрів УРСР Керуючий Справами Ради Міністрів УРСР | О.ЛЯШКО К.БОЙКО |
ЗАТВЕРДЖЕНЕ
постановою Ради Міністрів УРСР
від 22 грудня 1980 р. N 655
ПОЛОЖЕННЯ
про централізовані бухгалтерії при виконавчих комітетах сільських, селищних і міських (міст районного підпорядкування) Рад народних депутатів
I. Загальні положення
1. Централізовані бухгалтерії при виконавчих комітетах сільських, селищних і міських (міст районного підпорядкування) Рад народних депутатів створюються для ведення обліку виконання бюджету і кошторисів видатків установ, які перебувають на сільських, селищних і міських бюджетах.
2. Централізовані бухгалтерії при виконкомах сільських, селищних і міських (міст районного підпорядкування) Рад народних депутатів створюються як самостійні структурні підрозділи за рішеннями виконкомів районних (міських) Рад народних депутатів за рахунок загальної чисельності працівників апарату управління і фонду заробітної плати цього апарату всіх установ, які перебувають на бюджеті району (міста). Чисельність працівників централізованих бухгалтерій визначається виходячи з обсягу роботи створюваних бухгалтерій, а посадові оклади встановлюються відповідно до чинного законодавства.
Витрати на утримання централізованих бухгалтерій плануються і враховуються по розділу 200, главі 75, параграфу 76 класифікації доходів і видатків місцевих бюджетів.
3. Централізовані бухгалтерії під керівництвом голови виконкому відповідної Ради народних депутатів виконують роботу по складанню бюджету і кошторисів видатків установ, їх виконанню, веденню бухгалтерського обліку та складанню звітності, здійснюють систематичний попередній і поточний контроль за правильністю оформлення первинних документів, збереженням грошових коштів і матеріальних цінностей, їх інвентаризації, правильним та економним витрачанням державних коштів.
4. Централізовані бухгалтерії несуть відповідальність за повне виконання покладених на них завдань і функцій по веденню бухгалтерського обліку та складанню звітності.
5. Централізовані бухгалтерії за вказівкою голови виконкому сільської, селищної, міської (міста районного підпорядкування) Ради народних депутатів звітують перед виконкомом відповідної Ради про свою роботу, а також подають виконкому періодичні і річні звіти для розгляду ходу виконання бюджету і затвердження Радою народних депутатів річного звіту про його виконання.
6. Централізована бухгалтерія очолюється головним бухгалтером, який призначається і звільняється з посади виконкомом сільської, селищної, міської (міста районного підпорядкування) Ради народних депутатів за погодженням з районним (міським) фінансовим відділом. Всі інші працівники централізованої бухгалтерії призначаються і звільняються за поданням головного бухгалтера головою виконкому сільської, селищної, міської Ради.
Приймання і здача справ при призначенні та звільненні головного бухгалтера оформляється актом після перевірки стану бухгалтерського обліку і звітності районним (міським) фінансовим відділом.
7. На час відсутності головного бухгалтера (відрядження, відпустка, хвороба тощо) права і обов'язки головного бухгалтера переходять до заступника, а при відсутності останнього - до іншої службової особи, про що виноситься рішення виконкому.
8. Головні бухгалтери централізованих бухгалтерій підпорядковуються безпосередньо головам виконкомів сільських, селищних, міських (міст районного підпорядкування) Рад народних депутатів і в своїй роботі керуються Положенням про головних бухгалтерів, затвердженим постановою Ради Міністрів СРСР від 24 січня 1980 р.
N 59, а в питаннях методики складання бюджету і ведення бухгалтерського обліку, складання звітності і здійснення контролю - вказівками Міністерства фінансів СРСР, Міністерства фінансів УРСР та відповідного фінансового органу.
9. Головні бухгалтери забезпечують організацію бухгалтерського обліку в централізованих бухгалтеріях і здійснюють контроль за раціональним, економним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, збереженням соціалістичної власності.
10. На головного бухгалтера не можуть бути покладені обов'язки, зв'язані з безпосередньою матеріальною відповідальністю за грошові кошти і матеріальні цінності. Йому забороняється одержувати безпосередньо по чеках та інших документах грошові кошти і товарно-матеріальні цінності для апарату виконкому, централізованої бухгалтерії і бюджетних установ. Касові операції не можуть виконувати інші рахівничі працівники централізованих бухгалтерій, які користуються правом підпису касових документів. Приймання податків і страхових платежів працівниками централізованих бухгалтерій, створених при виконкомах сільських Рад, забороняється.
11. У централізованих бухгалтеріях бухгалтерські документи, зв'язані з виконанням бюджету, кошторисів видатків по бюджетних і позабюджетних коштах, підписуються головою виконкому сільської, селищної, міської (міста районного підпорядкування) Ради народних депутатів і головним бухгалтером. У тих випадках, коли керівники обслуговуваних установ мають права розпорядників кредитів, документи, що служать підставою для видачі грошей, товарно-матеріальних та інших цінностей, підписуються керівниками установ і головним бухгалтером централізованої бухгалтерії.
Банківські документи (чеки, платіжні доручення та ін.), видаткові касові ордери, платіжні (розрахунково-платіжні) відомості на заробітну плату по строках і сумах виплат з каси (розпорядчі написи) та інші касові документи підписуються головою виконкому сільської, селищної, міської (міста районного підпорядкування) Ради народних депутатів і головним бухгалтером.
Документи без підпису головного бухгалтера вважаються недійсними і не приймаються до виконання.
12. У централізованих бухгалтеріях, в яких по штатному розпису передбачені посади касирів, рахівників-касирів, ведуться єдині касові книги по бюджетних, спеціальних та інших позабюджетних коштах за встановленими формами. При відсутності в штатах централізованих бухгалтерій таких посад касові книги за вказівкою голів виконкомів ведуть інші працівники виконкомів сільських, селищних і міських (міст районного підпорядкування) Рад народних депутатів.
13. Виконкоми сільських, селищних і міських (міст районного підпорядкування) Рад народних депутатів забезпечують централізовані бухгалтерії відповідними приміщеннями, обладнанням, сейфами (вогнетривкими шафами) або грошовими ящиками, необхідними для зберігання бухгалтерських документів, готівки та інших цінностей.
II. Функції централізованих бухгалтерій і взаємозв'язок з обслуговуваними установами
14. Основними функціями централізованих бухгалтерій є:
а) складання проекту сільського, селищного бюджету, бюджету міста районного підпорядкування;
б) облік змін, що вносяться до бюджетів і кошторисів видатків установ за рішеннями виконкомів районних, сільських, селищних і міських (міст районного підпорядкування) Рад народних депутатів;
в) ведення відповідно до інструкцій та вказівок Міністерства фінансів СРСР і Міністерства фінансів УРСР бухгалтерського обліку виконання бюджету і кошторисів видатків по бюджетних, спеціальних та інших позабюджетних коштах;
г) нарахування і виплата в установлені строки заробітної плати працівникам бюджетних установ і виконкомів сільських, селищних і міських (міст районного підпорядкування) Рад народних депутатів та особам нештатного (позаспискового) складу, а також правильне утримання податків із заробітної плати штатного і нештатного (позаспискового) складу та своєчасне перерахування утриманих сум до бюджету;
д) своєчасне проведення розрахунків з вищестоящим бюджетом, підзвітними особами, організаціями, установами та окремими працівниками;
є) нарахування плати, належної з батьків за утримання дітей у дитячих садках і яслах та навчання в школах-інтернатах, музичних школах, і звіряння сум, що надійшли від батьків, з даними обліку;
................Перейти до повного тексту