1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 21 липня 1992 р. N 409
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 727 від 11.09.95 )
Про затвердження Статуту Інституту державного управління і самоврядування при Кабінеті Міністрів України
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Статут Інституту державного управління і самоврядування при Кабінеті Міністрів України, що додається.
Перший віце-прем'єр-міністр України В.СИМОНЕНКО Міністр Кабінету Міністрів України В.ПЄХОТА
Інд. 28
ЗАТВЕРДЖЕНИЙ
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 липня 1992 р. N 409
СТАТУТ
Інституту державного управління і самоврядування при Кабінеті Міністрів України
Розділ I. Загальні положення
1. Інститут державного управління і самоврядування при Кабінеті Міністрів України (надалі - Інститут) створений Указом Президента України від 4 березня 1992 р. N 126 є державним вищим навчальним та науково-дослідним закладом, який має право юридичної особи.
Повне найменування українською мовою - Інститут державного управління і самоврядування при Кабінеті Міністрів України;
французькою мовою -
Institute de Gestion des Affaires Publiques et Locales pres le Cabinet des Ministres d"Ukraine;
англійською мовою -
Institute of Public Administration and Local Government, Cabinet of Ministers, Ukraine,
російською мовою - Институт государственного управления и самоуправления при Кабинете Министров Украины.
2. Інститут є складовою частиною єдиної державної системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів, головним навчальним, науковим та методичним центром післявузівського навчання керівних працівників і фахівців органів законодавчої і державної виконавчої влади, місцевого та регіонального самоврядування.
3. Головним завданням Інституту є:
підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації кадрів для органів законодавчої і державної виконавчої влади, місцевого та регіонального самоврядування;
підготовка керівних кадрів для підприємств державного сектора економіки;
проведення наукових досліджень з питань теорії та практики державного управління, місцевого та регіонального самоврядування.
4. Для здійснення загального контролю за діяльністю адміністрації Інституту, розгляду проекту його бюджету, визначення загальних напрямів освіти та категорій державних службовців для навчання в Інституті Кабінетом Міністрів України створюється наглядова рада Інституту.
5. Порядок надання і позбавлення Інституту права видачі документів загальнодержавного зразка про рівень післявузівської освіти і кваліфікації визначається згідно з чинним законодавством.
6. Інститут не відповідає за зобов'язання держави, а держава не відповідає за зобов'язання Інституту.
7. Інститут здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства та цього Статуту.
8. Інститут є самостійним у прийнятті рішень і виконанні дій, що випливають з цього Статуту.
Втручання державних органів у наукову, навчальну, господарську та іншу діяльність Інституту допускається тільки в разі порушення ним законодавства України.
9. Інститут має права та обов'язки, пов'язані з його діяльністю, володіє майном, має власний баланс, розрахунковий, валютний та інші рахунки в банківських установах, гербову печатку з власним найменуванням, інші необхідні печатки та штампи, бланки з Державним гербом України та найменуванням Інституту українською, французькою та англійською мовами, торговельні та фірмові знаки тощо. Може від свого імені в межах своєї компетенції укладати договори, набувати майнових та немайнових прав, нести відповідальність і мати обов'язки.
Інститут набуває права юридичної особи з моменту його державної реєстрації.
10. Інститут відповідає за своїми зобов'язаннями тим майном, на яке згідно з законодавством може бути накладене стягнення.
11. Інститут може сприяти та виступати посередником, засновником при створенні підприємств різних організаційно-правових форм, а також вступати в різні форми тимчасових і постійних об'єднань відповідно до законодавства України.
12. Інститут є учасником зовнішньоекономічної діяльності згідно з чинним законодавством України. Інститут від свого імені має право укладати угоди та інші юридичні акти з іноземними контрагентами як в Україні, так і за її межами.
13. Добір кандидатур для підготовки кадрів провадиться на конкурсній основі приймальною комісією Інституту згідно з положенням, затверджуваним Кабінетом Міністрів України. Правила прийому і склад приймальної комісії визначаються окремим Положенням, що розробляється керівництвом Інституту та затверджується Кабінетом Міністрів України.
Добір кандидатур для перепідготовки та підвищення кваліфікації провадиться за поданням органів законодавчої і державної виконавчої влади, місцевого та регіонального самоврядування.
Слухачами Інституту можуть бути народні депутати України, відповідальні працівники Секретаріату Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, апарату Кабінету Міністрів України і Державної думи України, міністерств і відомств, керівні працівники обласних, Київської і Севастопольської міських, районних державних адміністрацій, органів місцевого та регіонального самоврядування, а також особи з вищою освітою за направленням організацій.
Випускники Інституту зобов'язуються відпрацювати в структурах законодавчої і державної виконавчої влади певний строк, що конкретно визначається відповідними органами.
14. Особи, які закінчили Інститут, отримують документ загальнодержавного зразка про рівень післявузівської освіти та кваліфікації, спеціалізовані вчені ради Інституту присвоюють наукові ступені та вчені звання відповідно до законодавства України.
15. Днем заснування Інституту вважати 4 березня 1992 року.
16. Адреса Інституту: 252057, Київ-57, вул. Ежена Потьє, 20.
Розділ 2. Цілі,завдання та предмет діяльності Інституту
17. Цілями Інституту є:
підготовка кадрового потенціалу органів державної законодавчої і виконавчої влади, місцевого та регіонального самоврядування, керівників підприємств державного сектора економіки;
розробка науково-обгрунтованих рекомендацій щодо ефективної діяльності апарату виконавчої влади України.
18. Для досягнення цілей, вказаних в пункті 17 цього Статуту, Інститут:
здійснює підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів для органів державної законодавчої і виконавчої влади, місцевого та регіонального самоврядування всіх рівнів, а також керівних кадрів в сфері управління для підприємств державного сектора економіки. Інститут також може здійснювати підготовку кадрів для інших держав на основі двосторонніх та багатосторонніх угод;
організує і проводить наукові дослідження з найактуальніших питань теорії та практики державного управління, місцевого та регіонального самоврядування;
розробляє та проводить експертизу проектів, а також діючих законодавчих та інших нормативних актів, що стосуються діяльності органів державного управління, місцевого та регіонального самоврядування;
сприяє впровадженню в педагогічну практику та науково-дослідну роботу найновіших методів з урахуванням міжнародного досвіду;
розробляє базові вимоги до професійного рівня державних службовців, здійснює науково-методичне забезпечення перевірки їх професіональної підготовки, тестування, атестації.
19. З метою виконання статутних завдань Інститут:
разом з центральними органами виконавчої влади та наглядовою радою Інституту визначає потреби і основні напрями науково-дослідної роботи, загальні напрями освіти та категорії державних службовців для навчання і підвищення кваліфікації в Інституті;
опрацьовує програми і навчально-тематичні плани, методичну документацію для забезпечення навчального процесу;
на контрактній основі формує штати професорсько-викладацького складу та наукових працівників, залучає до проведення занять і наукових досліджень на умовах короткотермінових договорів висококваліфікованих фахівців з різних установ і організацій України та з-за кордону;
організує і проводить наукові та науково-практичні конференції, конгреси, семінари, симпозіуми, колоквіуми й інші заходи, у тому числі за участю міжнародних та національних наукових і просвітницьких організацій;

................
Перейти до повного тексту