- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 21 вересня 1992 р. N 544 Київ |
Про розробку Державної програми впровадження екранних технологій в освіту і просвітницьку справу та створення Національної кінематеки України
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 768 від 11.11.94
N 1038 від 27.06.2000 )
Кабінет Міністрів України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Схвалити запропоновану Укрдержкінофондом і підтриману Колегією з питань гуманітарної політики Державної думи України та заінтересованими міністерствами концепцію Державної програми впровадження екранних технологій в освіту і просвітницьку справу.
Укрдержкінофонду, Міністерству освіти, Міністерству культури, Міністерству оборони, Міністерству внутрішніх справ, Міністерству охорони здоров'я разом з іншими заінтересованими міністерствами, відомствами й організаціями розробити проект указаної Державної програми і подати його в листопаді 1992 р. Кабінетові Міністрів України.
2. З метою спрямування українського неігрового кінематографа на виконання освітньо-просвітницьких завдань створити Національну кінематеку України на базі Київської кіностудії науково-популярних фільмів.
Установити, що Національна кінематека України є правонаступником Київської кіностудії науково-популярних фільмів, творчо-виробничим і науково-методичним закладом культури та юридичною особою, яка діє на основі свого статуту і чинного законодавства України.
3. Основними напрямами діяльності Національної кінематеки України є:
формування та реалізація державного замовлення на створення і розповсюдження науково-пізнавальних та освітніх аудіовідеокінофільмів і програм для різних категорій глядачів, передусім для дітей та молоді;
проведення науково-методичної роботи (вивчення проблем системного впливу аудіовідеокіноінформації на глядацьку аудиторію; облік, систематизація, опрацювання створених в Україні науковопізнавальних та освітніх аудіовідеокінофільмів і програм; щоквартальне видання анотованого каталогу; ведення державного кіновідеолітопису України і його опрацювання);
................Перейти до повного тексту