- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
Н А К А З
N 395 від 04.12.2002
Про затвердження Положення про порядок здійснення контролю за виконанням актів органів державної влади, рішень, наказів і розпоряджень Національної служби посередництва і примирення, доручень голови Національної служби посередництва і примирення
Відповідно до підпункту 15 пункту 4 Положення про Національну службу посередництва і примирення, затвердженого Указом Президента України від 17 листопада 1998 року
N 1258/98 "Про утворення Національної служби посередництва і примирення", із змінами, внесеними Указом Президента України від 30 грудня 2000 року
N 1393/2000 "Питання Національної служби посередництва і примирення",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок здійснення контролю за виконанням актів органів державної влади, рішень, наказів і розпоряджень Національної служби посередництва і примирення, доручень голови Національної служби посередництва і примирення (додається).
2. Начальникам відділів НСПП та відділень Національної служби посередництва і примирення в Автономній Республіці Крим та областях, забезпечити дотримання затвердженого пунктом 1 цього наказу Положення.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Національної служби
посередництва і примирення В.М.Руденко
Додаток
до наказу Національної
служби посередництва і
примирення
04.12.2002 N 395
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок організації та здійснення контролю за виконанням актів органів державної влади, рішень, наказів і розпоряджень Національної служби посередництва і примирення, доручень голови Національної служби посередництва і примирення
1. Загальні положення
1.1. Це положення встановлює порядок організації та здійснення контролю за виконанням актів органів державної влади, рішень, наказів і розпоряджень Національної служби посередництва і примирення, доручень голови Національної служби посередництва і примирення.
1.2. Завданням контролю за виконанням документів є забезпечення своєчасного та якісного їх виконання.
1.3. Контролю підлягають документи, в яких встановлено завдання або питання, що потребують вирішення.
1.4. Обов'язковому контролю підлягає виконання законів України, указів, розпоряджень, доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, наказів, рішень і розпоряджень Національної служби посередництва і примирення (далі - НСПП), доручень голови НСПП, запитів і звернень народних депутатів України.
1.5. Контроль за виконанням документів включає такі види робіт:
- постановка документів (доручень) на контроль;
- перевірка своєчасного доведення до виконавців;
- попередні перевірки і регулювання ходу виконання;
- облік і узагальнення результатів контролю за виконанням документів (доручень);
- інформування керівника про хід і підсумки виконання документів (доручень);
- зняття документів з контролю.
2. Організація та здійснення контролю за виконанням законів України, указів, розпоряджень та доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України
2.1. Контроль за виконанням актів органів державної влади (далі - акти) передбачає постійний моніторинг, отримання від виконавців відповідної проміжної та підсумкової інформації, аналіз цієї інформації та результатів моніторингу, інформування керівництва НСПП та керівників структурних підрозділів НСПП про хід реалізації акта чи доручення.
2.2. Контроль за виконанням актів здійснюють, відповідно до покладених на них функціональних обов'язків, такі структурні підрозділи НСПП:
- підрозділи, на які зазначені функції покладено головою НСПП, - за повнотою та результативністю виконання завдань, визначених актами та дорученнями (аналітичний контроль та моніторинг);
- загальний сектор НСПП - за виконанням актів і доручень, що перебувають на контролі голови НСПП та його заступника;
- підрозділ, який подав або опрацював проект акта чи доручення голови НСПП,- у разі коли головою НСПП не визначено підрозділ, відповідальний за контроль.
2.3. Контролю підлягають:
- акти нормативного, а також ненормативного характеру, які містять конкретні завдання структурних підрозділів НСПП;
- доручення за результатами робочих зустрічей голови НСПП та з нагальних питань, що потребують оперативного вирішення.
2.4. Контроль за виконанням актів здійснюється на підставі планів, які розробляються структурними підрозділами, відповідальними за контроль.
План контролю має містити:
- структурні підрозділи НСПП, які відповідають за організацію і контроль за виконанням актів і доручень;
- проміжні контрольні терміни стану виконання актів і доручень;
- перелік форм і методів контролю (отримання і вивчення проміжної або підсумкової інформації виконавців, аналіз статистичних даних і звітності, здійснення контрольних перевірок ходу виконання, заслуховування на нарадах або спеціальних засіданнях повідомлень посадових осіб тощо) із зазначенням строків їх проведення;
- строки підготовки узагальненої інформації про стан виконання акта чи доручення.
2.5. Акти виконують у строки, встановлені законодавством України.
2.5.1. Строки виконання окремих категорій документів:
- законів України, указів, розпоряджень та доручень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов Кабінету Міністрів України та документів, спрямованих на їх реалізацію згідно із зазначеними в них строками, а якщо строки не вказані, не пізніше як за двадцять календарних днів;
- документів з позначкою "Терміново" - протягом трьох робочих днів, а при потребі додаткового вивчення порушених питань - протягом 10 днів від дати підписання документа;
- депутатських звернень - не більше десяти робочих днів з моменту одержання документа.
2.6. Інформацію про стан виконання актів виконавці подають до голови НСПП у термін, зазначений ним. Звітна інформація подається особою, яка визначена в завданні або, через об'єктивні причини іншою особою. Якщо акт мають виконувати кілька виконавців, його виконання та подання інформації організовує особа, що зазначена першою.
2.7. У разі неможливості виконання акта в установлені строки, виконавець за п'ять днів до закінчення цих строків вносить подання до голови НСПП про їх перенесення з обгрунтуванням причин невиконання.
Пропозиції щодо продовження строків виконання актів або окремих їх положень вносить керівник відповідного структурного підрозділу, який забезпечує контроль, за погодженням з головою НСПП на підставі аналізу інформації виконавців, висновків інших структурних підрозділів, відповідальних за контроль, і в разі потреби - додаткового вивчення питання.
Рішення про продовження строків виконання акта чи доручення приймає голова НСПП, а в разі його відсутності - заступник голови НСПП, з урахуванням висновків структурних підрозділів, які здійснюють контроль.
2.8. Керівники структурних підрозділів НСПП щоквартально (через десять днів після закінчення кварталу) подають заступнику голови НСПП висновки та пропозиції щодо виконання актів та доручень для узагальнення і доповіді голові НСПП.
2.9. Інформація (звіт) про стан виконання законів України, указів, розпоряджень та доручень Президента України, що подається безпосередньо Президенту України підписується головою НСПП.
2.10. Зняття з контролю виконаних документів проводиться на підставі письмового звіту керівника структурного підрозділу НСПП про їх виконання.
3. Організація та здійснення контролю за виконанням рішень, наказів, розпоряджень НСПП та доручень голови НСПП
3.1. Контроль за виконанням рішень, наказів, розпоряджень НСПП та доручень голови НСПП (далі - документи) - система організаційних, інформаційно-аналітичних заходів, які забезпечують своєчасну та якісну їх реалізацію.
3.2. Основними завданнями контролю за виконанням документів є:
- забезпечення повного та своєчасного виконання документів;
- покращення виконавчої дисципліни при виконанні документів;
- виявлення, попередження та своєчасне усунення можливих недоліків при виконанні документів;
- систематичне інформування керівництва НСПП про хід виконання документів.
................Перейти до повного тексту