- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
Н А К А З
N 29 від 17.01.2002
Про внесення змін і доповнень до Положення про відділення Національної служби посередництва і примирення в Херсонській області, затвердженого наказом Національної служби посередництва і примирення від 12.01.2001 року N 30
Відповідно до пункту 7 Положення про Національну службу посередництва і примирення, затвердженого Указом Президента України від 17 листопада 1998 року
N 1258/98 "Про утворення Національної служби посередництва і примирення", із змінами та доповненнями, внесеними Указом Президента України від 30 грудня 2000 року
N 1393/2000 "Питання Національної служби посередництва і примирення",
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни і доповнення до Положення про відділення Національної служби посередництва і примирення в Херсонській області, затвердженого наказом Національної служби посередництва і примирення від 12.01.2001 року
N 30, виклавши його в новій редакції (додається).
2. Начальнику відділення Національної служби посередництва і примирення в Херсонській області забезпечити виконання завдань і функцій, передбачених Положенням, затвердженим пунктом 1 цього наказу.
3. Контроль за дотриманням норм Положення, затвердженого пунктом 1 цього наказу, покласти на відділ правового забезпечення та відділ організаційно-кадрової роботи Національної служби посередництва і примирення.
Голова Національної служби
посередництва і примирення В.М.Руденко
Додаток
до наказу Національної
служби посередництва і
примирення
від 17 січня 2002 року N 29
Положення про відділення Національної служби посередництва і примирення в Херсонській області
1. Загальні положення
1.1. Відділення Національної служби посередництва і примирення в Херсонській області (далі - Відділення) - структурний підрозділ Національної служби посередництва і примирення (далі - НСПП), який сприяє поліпшенню трудових відносин та здійснює запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів), здійснює їх прогнозування та сприяє своєчасному їх вирішенню, здійснює посередництво для вирішення таких спорів (конфліктів) на території Херсонської області.
1.3. До складу Відділення входять сектор правового забезпечення і сектор аналітично-інформаційної роботи та прогнозування.
1.4. Начальник Відділення призначається та звільняється з посади головою НСПП.
Керівні працівники Відділення призначаються і звільняються з посади головою НСПП за поданням начальника Відділення.
Інші працівники Відділення призначаються і звільняються з посади начальником Відділення.
1.5. Структура, чисельність працівників і штатний розпис Відділення затверджується головою НСПП.
1.6. Фінансування Відділення здійснюється НСПП за рахунок коштів Державного бюджету України.
1.7. Відділення є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
2. Основні завдання Відділення
Основними завданнями Відділення на території Херсонської області є:
2.1. сприяння поліпшенню соціально-трудових відносин та запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів);
2.2. прогнозування колективних трудових спорів (конфліктів) та сприяння своєчасному їх вирішенню;
2.3. сприяння взаємодії сторін соціально-трудових відносин у процесі врегулювання колективних трудових спорів (конфліктів), що виникли між ними;
2.4. здійснення посередництва для вирішення колективних трудових спорів (конфліктів).
3. Основні функції Відділення
Відділення відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. вивчає, узагальнює і оцінює стан, динаміку соціально-трудових відносин, колективних трудових спорів (конфліктів) і інформує керівництво НСПП про результати цієї роботи;
3.2. оперативно вивчає інформації, що за своїм змістом вимагають невідкладного інформування та реагування (страйки, акції протесту або інші дії, пов'язані з ускладненням соціально-трудових відносин та припиненням роботи на підприємствах, організаціях, установах, галузях тощо), та негайно інформує про результати вивчення керівництво НСПП, щодекади готує і направляє керівництву НСПП оперативні інформації про стан соціально-трудових відносин;
3.3. здійснює заходи щодо запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів), веде облік підприємств, установ і організацій, територій, на яких існують розбіжності між сторонами соціально-трудових відносин, подає в установленому порядку відомчу статистичну звітність про результати роботи із запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів);
3.4. здійснює прогнозування стану соціально-трудових відносин, колективних трудових спорів (конфліктів) з метою їх попередження чи сприяння своєчасному їх вирішенню, готує і подає НСПП в установлені терміни піврічні прогнози стану соціально-трудових відносин, колективних трудових спорів (конфліктів);
3.5. розробляє пропозиції щодо комплексу заходів запобіжного характеру з метою поліпшення соціально-трудових відносин, недопущення колективних трудових спорів (конфліктів) чи їх своєчасного вирішення у розрізі галузей, регіонів, об'єктів господарювання, відносно яких спрогнозовані можливі ускладнення соціально-трудових відносин, виникнення колективних трудових спорів (конфліктів), і направляє їх відповідним місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, об'єднанням профспілок і роботодавців;
3.6. вивчає і аналізує зміст та причини виникнення колективних трудових спорів (конфліктів) і можливі їх наслідки, виробляє пропозиції щодо запобігання їх виникненню;
3.7. надає допомогу сторонам спору (конфлікту) у підготовці та формуванні відповідних документів для офіційної реєстрації колективного трудового спору (конфлікту) в НСПП;
3.8. вносить пропозиції керівництву НСПП про реєстрацію колективних трудових спорів (конфліктів) та зняття їх з контролю;
3.9. аналізує висунуті працівниками вимоги та здійснює оцінку їх обгрунтування;
3.10. сприяє встановленню контактів між сторонами колективного трудового спору (конфлікту);
3.11. перевіряє, в разі необхідності, повноваження представників сторін колективного трудового спору (конфлікту);
3.12. консультує сторони колективного трудового спору (конфлікту) з питань:
- компетенції органів стосовно задоволення вимог, які є предметом колективного трудового спору (конфлікту) чи виконання яких сприятиме його вирішенню;
- застосування нормативно-правових актів для вирішення колективного трудового спору (конфлікту);
3.13. за зверненням сторін (сторони) колективного трудового спору (конфлікту) розглядає матеріали щодо колективного трудового спору (конфлікту) з метою сприяння його вирішенню, видає рекомендації та рішення з метою сприяння вирішенню колективного трудового спору;
3.14. здійснює контроль за виконанням рішень примирних органів, власних рекомендацій і рішень з метою сприяння вирішенню колективних трудових спорів (конфліктів);
3.15. у випадках, передбачених статтею
24 Закону України
"Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)" і коли рекомендації Відділення щодо вирішення колективного трудового спору (конфлікту) не враховано, готує пропозиції голові НСПП про звернення у встановленому порядку із заявою про вирішення колективного трудового спору (конфлікту) до апеляційного суду Херсонської області, за дорученням голови НСПП представляє інтереси НСПП в апеляційному суді Херсонської області;
................Перейти до повного тексту