1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


Опубліковано: 14 серпня 2020
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
НАКАЗ
13.08.2020 №28
Про затвердження Положення про порядок реєстрації Національною службою посередництва і примирення висунутих найманими працівниками, профспілкою вимог та колективних трудових спорів (конфліктів)
Вiдповiдно до пiдпунктів 14,15 пункту 4 та пункту 7 Положення про Нацiональну службу посередництва i примирення, затвердженого Указом Президента України вiд 17 листопада 1998 року № 1258/98 (1258/98), iз змiнами,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок реєстрацiї Нацiональною службою посередництва i примирення висунутих найманими працiвниками, профспiлкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв), що додається.
Підстава: службова записка начальника відділу правового забезпечення НСПП Акімова О.О.
2. Вважати таким, що втратив чиннiсть, наказ Нацiональної служби посередництва i примирення (далi - НСПП) "Про затвердження Положення про порядок реєстрацiї Нацiональною службою посередництва i примирення висунутих найманими працiвниками, профспiлкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв)" вiд 29 березня 2018 року № 18.
3. Керiвникам структурних пiдроздiлiв НСПП та начальникам вiддiлень НСПП в областях забезпечити дотримання Положення про порядок реєстрацiї Нацiональною службою посередництва i примирення висунутих найманими працiвниками, профспiлкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв) в процесi реалiзацiї повноважень Нацiональної служби посередництва i примирення, визначених Законом України "Про порядок вирiшення колективних трудових спорiв (конфлiктiв)".
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Олександр ОКІС
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Національної служби
посередництва i примирення
від 13 серпня 2020 року № 28
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок реєстрацiї Нацiональною службою посередництва i примирення висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв)
1. Загальнi положення
1.1. Положення про порядок реєстрацiї Нацiональною службою посередництва i примирення висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв) (далi - Положення) визначає правовi i органiзацiйнi засади здiйснення Нацiональною службою посередництва i примирення (далi - НСПП) вiдповiдно до частини шостої статтi 15 Закону України "Про порядок вирiшення колективних трудових спорiв (конфлiктiв)" (далi - Закон) системи заходів щодо реєстрацiї висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв).
1.2. Основнi термiни:
колективний трудовий спiр (конфлiкт) - це розбiжностi, що виникли мiж сторонами соцiально-трудових вiдносин, щодо встановлення нових або змiни iснуючих соцiально-економiчних умов працi та виробничого побуту, укладення чи змiни колективного договору, угоди, виконання колективного договору, угоди або окремих їх положень, невиконання вимог законодавства про працю;
реєстрацiя висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективного трудового спору (конфлiкту) - внесення НСПП в Книгу реєстрацiї висунутих найманими працiвниками або профспілкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв) вiдомостей про сторони колективного трудового спору (конфлiкту) iз зазначенням їх повного найменування i мiсцезнаходження (юридичної адреси) та висунутi найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників) або профспiлкою вимоги, присвоєння колективному трудовому спору (конфлiкту) реєстрацiйного номера та видання про це вiдповiдного розпорядження НСПП;
призупинення реєстрацiї (тимчасове припинення реєстрацiї) висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників) або профспiлкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв) - офiцiйна процедура НСПП, яка фiксує тимчасове призупинення реєстрацiї висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв), якщо в письмовiй iнформацiї щодо реєстрацiї висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв) подаються данi, що потребують їх вивчення працiвниками НСПП, насамперед щодо дотримання положень статей 2, 3, 4, 5, 6 Закону, що стосуються:
- вiдповiдностi вимог найманих працiвникiв (окремої категорії найманих працівників) положенням статтi 2 Закону;
- повноважень представникiв сторiн колективного трудового спору (конфлiкту);
- дотримання процедури формування i затвердження вимог найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспілки;
- визначення органу (особи), уповноваженого представляти iнтереси найманих працiвникiв (окремої категорії найманих працівників);
- дотримання порядку i строкiв розгляду вимог найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспілки, роботодавцем або уповноваженою ним особою, органiзацiєю роботодавцiв, об'єднанням органiзацiй роботодавцiв;
- дотримання порядку, процедури i строкiв прийняття найманими працівниками (окремою категорією найманих працівників), уповноваженим представницьким органом (особою) найманих працівників (окремої категорiї найманих працівників) або профспiлкою рiшення про момент виникнення колективного трудового спору (конфлiкту).
За результатами вивчення зазначених даних видається вiдповiдне розпорядження НСПП;
вiдмова в реєстрацiї - констатацiя факту порушення норм законодавчих та нормативно-правових актiв, що регулюють порядок визначення предмета колективного трудового спору (конфлiкту); визначення належної сторони колективного трудового спору (конфлiкту); дотримання процедури формування i затвердження вимог найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспілки; визначення органу (особи), уповноваженого представляти інтереси найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспілки; дотримання порядку i строкiв розгляду вимог найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспілки роботодавцем або уповноваженою ним особою, органiзацiєю роботодавцiв, об'єднанням органiзацiй роботодавцiв; дотримання порядку прийняття уповноваженим представницьким органом (особою) найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспілкою рішення про момент виникнення колективного трудового спору (конфлікту), а також констатацiя факту неможливостi розгляду та вирiшення висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв) до вирiшення справи, що розглядається в порядку конституцiйного, цивiльного, господарського, кримiнального чи адмiнiстративного судочинства. Вiдмова в реєстрацiї зупиняє реєстрацiю висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективного трудового спору (конфлiкту) до усунення виявлених порушень;
найманий працiвник - фiзична особа, яка працює за трудовим договором на пiдприємствi, в установi та органiзацiї, в їх об'єднаннях або у фiзичних осiб, якi використовують найману працю;
роботодавець - юридична (пiдприємство, установа, органiзацiя) або фiзична особа, яка в межах трудових вiдносин використовує працю фiзичних осiб;
професiйна спiлка (профспiлка) - добровiльна неприбуткова громадська органiзацiя, що об'єднує громадян, пов'язаних спiльними iнтересами за родом їх професiйної (трудової) дiяльностi (навчання);
первинна органiзацiя профспiлки - добровiльне об'єднання членiв профспiлки, якi, як правило, працюють на одному пiдприємствi, в установi, органiзацiї незалежно вiд форми власностi i виду господарювання або у фiзичної особи, яка використовує найману працю, або забезпечують себе роботою самостiйно, або навчаються в одному навчальному закладi;
уповноважений представницький орган (особа) найманих працівників або профспілки - уповноважений найманими працівниками (окремою категорією найманих працівників) або профспілкою орган (особа), наділений (на) повноваженнями представляти їх інтереси в процесі розгляду вимог та вирішення колективного трудового спору з моменту затвердження вимог до моменту припинення цього спору;
структурний підрозділ підприємства, установи, організації - наймані працівники бригади, бюро, відділу, відділення, виробництва, департаменту, дільниці, лабораторії, управління, філії, цеху, іншого відокремленого (структурного) підрозділу, невідокремленого (структурного) підрозділу підприємства, установи, організації;
момент виникнення колективного трудового спору (конфлiкту) - дата, коли уповноважений представницький орган (особа) найманих працівників (окремої категорiї найманих працівників) або профспiлка одержали вiд роботодавця, уповноваженої ним особи, органiзацiї роботодавцiв, об'єднання органiзацiй роботодавцiв повiдомлення про повну або часткову вiдмову у задоволеннi колективних вимог, i прийняли рiшення про незгоду з рiшенням роботодавця, уповноваженої ним особи, органiзацiї роботодавцiв, об'єднання органiзацiй роботодавцiв або коли строки розгляду вимог, передбаченi Законом України "Про порядок вирiшення колективних трудових спорiв (конфлiктiв)", закiнчилися, а вiдповiдi вiд роботодавця, уповноваженої ним особи, органiзацiї роботодавцiв, об'єднання органiзацiй роботодавцiв не надiйшло;
Нацiональна служба посередництва i примирення - постiйно дiючий державний орган, створений Президентом України, який сприяє полiпшенню соцiально-трудових відносин, здійснює заходи щодо запобігання виникненню колективних трудових спорiв (конфлiктiв), прогнозує їх виникнення та сприяє своєчасному їх вирiшенню, здiйснює посередництво під час вирiшення таких спорiв (конфлiктiв).
1.3. Вiдповiдно до положень частини шостої статтi 15 та при дотриманнi положень статей 2, 3, 4, 5, 6 Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорiв (конфлiктiв)" реєстрації НСПП підлягають вимоги найманих працівників (окремої категорії найманих працівників) та колективнi трудовi спори (конфлiкти).
2. Розгляд матерiалiв про виникнення колективного трудового спору (конфлiкту)
2.1. Уповноважений представницький орган (особа) найманих працівників (окремої категорії найманих працівників) або профспілка пiсля прийняття рiшення про вступ в колективний трудовий спiр (конфлікт) у триденний строк надсилає НСПП письмову iнформацiю про виникнення колективного трудового спору (конфлiкту), в якiй вказує:
- сторони колективного трудового спору (конфлiкту) iз зазначенням їх повного найменування i мiсцезнаходження (юридичної адреси);
- вимоги найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспiлки;
- момент виникнення колективного трудового спору (конфлiкту);
- орган чи особу, якi будуть представляти iнтереси найманих працівників (окремої категорії найманих працівників);
- загальну кiлькiсть найманих працівників (окремої категорії найманих працівників) на пiдприємствi, в установi та органiзацiї чи їх структурних пiдроздiлах, де виник колективний трудовий спiр (конфлiкт), та кiлькiсть найманих працiвникiв, якi беруть участь в даному колективному трудовому спорi (конфлiкті).
Разом iз письмовою iнформацiєю про виникнення колективного трудового спору (конфлiкту) уповноважений представницький орган (особа) найманих працівників (окремої категорії найманих працівників) або профспiлка надсилають на ім'я Голови НСПП або відповідного її відділення в Автономнiй Республiцi Крим та областях (далі - відділення НСПП) додатки:
- оригінали пiдписних листiв та протоколiв;
- оригінали або належним чином завірені копії листiв, наказiв, витягiв, довiдок тощо, якi пiдтверджують надану iнформацiю.
2.2. Письмова iнформацiя про виникнення колективного трудового спору (конфлiкту) надсилається:
на нацiональному та галузевому рівнях - на ім'я Голови НСПП;
на виробничому, територiальному рiвнях - вiддiленням НСПП.
2.3. Письмова iнформацiя про виникнення колективного трудового спору (конфлiкту) реєструється в установленому порядку в книгах вхiдних документiв та передається на розгляд Головi НСПП, начальнику вiддiлення НСПП для надання відповідного доручення.
2.4. Розгляд письмової iнформацiї про виникнення колективного трудового спору (конфлiкту) здiйснюється в день отримання:
- по колективних трудових спорах (конфлiктах) на нацiональному та галузевому рiвнях - НСПП;
- по колективних трудових спорах (конфлiктах) на виробничому та територiальному рiвнях - вiддiленнями НСПП.
2.5. За результатами розгляду письмової iнформацiї про виникнення колективного трудового спору (конфлікту) на виробничому та територіальному рівнях вiддiлення НСПП готує i направляє не пiзнiше наступного дня (якщо закiнчення строку припадає на вихiдний, святковий чи iнший неробочий день, останнiм днем строку є перший робочий день), подання на iм'я Голови НСПП з додатком до нього копiї вiдповiдного письмового повiдомлення сторони колективного трудового спору (конфлiкту) та копiями протоколiв, листiв, наказiв, витягiв, довiдок тощо, якi пiдтверджують надану iнформацiю:
- про реєстрацiю висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників) або профспiлкою вимог та колективного трудового спору (конфлiкту);
- про призупинення реєстрацiї висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників) або профспiлкою вимог та колективного трудового спору (конфлiкту) у випадках, визначених пiдпунктом 4.1. цього Положення;
- про вiдмову в реєстрацiї висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників) або профспiлкою вимог та колективного трудового спору (конфлiкту) у випадках, визначених пiдпунктом 5.1 цього Положення.
На вимогу Голови НСПП вiддiлення НСПП надсилає додаткову iнформацiю, необхiдну для реєстрацiї, призупинення реєстрації, вiдмови в реєстрації, відмови в знятті з реєстрації вимог та колективного трудового спору (конфлiкту).
2.6. В поданнi вiддiлення НСПП на ім'я Голови НСПП вказуються:
- сторони колективного трудового спору (конфлiкту) (повна назва сторiн спору, а не їх абревiатура) та уповноважений орган чи уповноважена особа, якi будуть представляти iнтереси найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспілки та їх юридичнi адреси (поштовий iндекс, точна назва населеного пункту, району, областi тощо);
- форма власностi пiдприємства (установи, органiзацiї), на якому виник колективний трудовий спiр (конфлiкт);
- вид дiяльностi пiдприємства (установи, органiзацiї), на якому виник колективний трудовий спiр (конфлiкт), за Класифікацією видів економічної діяльності (КВЕД);
- рiвень колективного трудового спору (конфлiкту) - виробничий, територiальний;
- момент виникнення колективного трудового спору (конфлiкту) (вiдповiдно до рiшення уповноваженого представницького органу (особи) найманих працівників (окремої категорiї найманих працівників) або профспiлки);
- висунутi найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників) або профспiлкою вимоги;
- коди висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників) або профспiлкою вимог (вiдповiдно до Класифiкатору вимог, висунутих найманими працiвниками, профспiлкою у колективних трудових спорах (конфлiктах) з питань, визначених статтею 2 Закону України "Про порядок вирiшення колективних трудових спорiв (конфлiктiв)", затвердженого наказом НСПП вiд 09.06.2009 № 33);
- аналiз змiсту вимог щодо вiдповiдностi їх статтi 2 Закону України "Про порядок вирiшення колективних трудових спорiв (конфлiктiв)";
- аналiз вимог щодо визначення сторiн колективного трудового спору (конфлiкту) вiдповiдно до положень статтi 3 Закону України "Про порядок вирiшення колективних трудових спорiв (конфлiктiв)" (згiдно з компетенцiєю роботодавця, уповноваженої ним особи, органiзацiї роботодавцiв, об'єднання органiзацiй роботодавцiв) щодо вирiшення цих вимог);
- аналiз вiдповiдностi формування i затвердження вимог положенням статтi 4 Закону України "Про порядок вирiшення колективних трудових спорiв (конфлiктiв)";
- аналiз правової обґрунтованостi вимог iз визначенням законодавчих та нормативно-правових актiв, якi було порушено роботодавцем, уповноваженою ним особою, органiзацiєю роботодавцiв, об'єднанням органiзацiй роботодавцiв, що спричинило виникнення розбiжностей мiж сторонами соцiально-трудових вiдносин;
- аналiз дотримання порядку i строкiв розгляду вимог найманих працівників (окремої категорії найманих працівників) або профспілки, роботодавцем, уповноваженою ним особою, органiзацiєю роботодавцiв, об'єднанням органiзацiй роботодавцiв та надання ним разом з прийнятим рiшенням соцiально-економiчного обґрунтування положень статтi 5 Закону України "Про порядок вирiшення колективних трудових спорiв (конфлiктiв)";
- аналiз дотримання порядку i строкiв прийняття уповноваженим представницьким органом (особою) найманих працівників (окремої категорії найманих працівників) або профспілкою рiшення про момент виникнення колективного трудового спору (конфлікту), визначених статтею 6 Закону України "Про порядок вирiшення колективних трудових спорiв (конфлiктiв)";
- аналiз щодо наявностi або вiдсутностi факту неможливостi розгляду та вирiшення висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективного трудового спору (конфлiкту) до вирiшення справи, що розглядається в порядку конституцiйного, цивiльного, господарського, кримiнального чи адмiнiстративного судочинства;
- обґрунтування вiддiлення НСПП (в тому числi щодо повноважень представникiв сторiн колективного трудового спору (конфлiкту)), а також дотримання положень статей 2, 3, 4, 5, 6 Закону України "Про порядок вирiшення колективних трудових спорiв (конфлiктiв)", що стосуються вiдповiдностi вимог найманих працівників (окремої категорії найманих працівників) положенням статтi 2 цього Закону; належної сторони колективного трудового спору (конфлікту); дотримання процедури формування i затвердження вимог найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспілки; визначення органу (особи), уповноваженого представляти iнтереси найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспілки; дотримання порядку i строкiв розгляду вимог найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспілки роботодавцем або уповноваженою ним особою, органiзацiєю роботодавцiв, об'єднанням органiзацiй роботодавцiв; дотримання порядку прийняття уповноваженим представницьким органом (особою) найманих працівників (окремої категорії найманих працівників) рішення про момент виникнення колективного трудового спору (конфлiкту) тощо) - вiдповiдно щодо реєстрацiї, призупинення реєстрацiї або вiдмови в реєстрацiї висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективного трудового спору (конфлiкту);
- iншi данi, що необхiднi при реєстрацiї, призупиненнi реєстрацiї, вiдмовi в реєстрацiї колективного трудового спору (конфлiкту) - орган мiсцевого самоврядування, мiсцевий орган виконавчої влади за мiсцем знаходження пiдприємства, установи, органiзацiї; центральний орган виконавчої влади, до сфери управлiння якого належить вiдповiдне пiдприємство, установа або органiзацiя тощо.
2.7. Вимоги, висунутi найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників) або профспiлкою вiдповiдно до положень статей 2, 3, 4, 5, 6 Закону України "Про порядок вирiшення колективних трудових спорiв (конфлiктiв)" та iнших законодавчих і нормативно-правових актiв, що регулюють порядок визначення предмета колективного трудового спору (конфлiкту); визначення належної сторони колективного трудового спору (конфлiкту) щодо цих вимог; дотримання процедури формування i затвердження вимог найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспілки; дотримання порядку i строкiв розгляду вимог найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспілки роботодавцем або уповноваженою ним особою, органiзацiєю роботодавцiв, об'єднанням органiзацiй роботодавцiв та надання ним разом з прийнятим рiшенням соцiально-економiчного обґрунтування і за вiдсутності факту неможливостi розгляду та вирiшення висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв) до вирiшення справи, що розглядається в порядку конституцiйного, цивiльного, господарського, кримiнального чи адмiнiстративного судочинства, пiдлягають реєстрацiї НСПП у строки та в порядку, встановленому цим Положенням.
2.8. У разi встановлення вiддiленням НСПП в ходi аналiзу висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників) або профспiлкою вимог невідповідності їх статтi 2 Закону України "Про порядок вирiшення колективних трудових спорiв (конфлiктiв)" або порушень норм підпункту 2.7 цього Положення, iнших законодавчих та нормативно-правових актiв - відділення НСПП направляє на ім'я Голови НСПП подання про вiдмову в реєстрацiї даних вимог вiдповiдно до пункту 5 цього Положення.
2.9. Подання про реєстрацiю, про призупинення реєстрацiї або про вiдмову в реєстрацiї висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників) або профспiлкою вимог та колективного трудового спору (конфлiкту) реєструється в установленому порядку відповідним підрозділом НСПП i передається на розгляд Голови НСПП, який дає доручення відповідному структурному підрозділу НСПП про пiдготовку проєкту необхідного розпорядження НСПП.
З моменту отримання доручення Голови НСПП відповідний структурний підрозділ НСПП готує проєкт вiдповiдного розпорядження i подає його на пiдпис Головi НСПП.
3. Реєстрацiя висунутих найманими працiвниками, профспiлкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв)
3.1. Реєстрацiя висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників) або профспiлкою вимог та колективного трудового спору (конфлiкту) здiйснюється розпорядженням НСПП, в якому визначаються:
- дата i номер розпорядження НСПП;
- назва розпорядження НСПП;
- факт реєстрацiї колективного трудового спору (конфлiкту);
- реєстрацiйний номер колективного трудового спору (конфлiкту);
- факт реєстрацiї висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог;
- рiшення про вiдмову в реєстрацiї окремих вимог (частин вимог) найманих працівників (окремої категорії найманих працівників), профспiлки (в разi необхiдностi, вiдповiдно до пiдпункту 2.8 цього Положення);
- найменування уповноваженого представницького органу (особи), найманих працівників (окремої категорiї найманих працівників) або профспiлки, роботодавця або уповноваженої ним особи, органiзацiї роботодавцiв, об'єднання органiзацiй роботодавцiв, юридичних осiб, на адресу яких надсилається розпорядження НСПП (орган мiсцевого самоврядування, мiсцевий орган виконавчої влади, центральний орган виконавчої влади, до сфери управлiння якого належить вiдповiдне пiдприємство, установа або організація, вiддiлення НСПП).
3.2. Реєстрацiйний номер, який присвоюється колективному трудовому спору (конфлiкту), складається наступним чином:
першi три цифри - порядковий номер реєстрацiї (для прикладу - 001);
через дефiс наступнi двi цифри - останнi двi цифри поточного року (для прикладу - 13);
через дрiб записується код адмiнiстративно-територiальної одиницi;
через дефiс - позначення буквою рiвня колективного трудового спору (конфлікту) (на виробничому рiвнi - В, на територiальному рiвнi - Т, на галузевому рiвнi - Г, на нацiональному рiвнi - Н).
Коди адмiнiстративно-територiальних одиниць:
Автономна Республiка Крим - 01
Вiнницька область - 02
Волинська область - 03
Днiпропетровська область - 04
Донецька область - 05
Житомирська область - 06
Закарпатська область - 07
Запорiзька область - 08
Івано-Франкiвська область - 09
Київська область - 10
Кiровоградська область - 11
Луганська область - 12
Львiвська область - 13
Миколаївська область - 14
Одеська область - 15
Полтавська область - 16
Рiвненська область - 17
Сумська область - 18
Тернопiльська область - 19
Харкiвська область - 20
Херсонська область - 21
Хмельницька область - 22
Черкаська область - 23
Чернiвецька область - 24
Чернiгiвська область - 25
мiсто Київ - 26
мiсто Севастополь - 27.
3.3. Данi про колективний трудовий спiр (конфлiкт) (сторони колективного трудового спору (конфлiкту), висунутi найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимоги, реєстрацiйний номер) вносяться відповідним структурним підрозділом НСПП в Книгу реєстрацiї висунутих найманими працiвниками, профспiлкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв) відповідно до вимог Інструкцiї про порядок ведення Книги реєстрацiї висунутих найманими працiвниками, профспілкою вимог та колективних трудових спорiв (конфлiктiв), затвердженої наказом НСПП вiд 08.08.2008 року № 99.
3.4. Змiни до розпорядження НСПП про реєстрацiю висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективного трудового спору (конфлiкту) вносяться у разi:
- змiн у назвi сторони колективного трудового спору (конфлiкту) у зв'язку iз змiною роботодавця, де виник цей спiр, органiзацiйно-правової форми юридичної особи, її найменування, мiсцезнаходження, органiв управлiння, змiни складу, структури, найменування уповноваженого роботодавцем органу тощо;
- прийняття уповноваженим представницьким органом (особою) найманих працівників (окремої категорії найманих працівників) або профспiлки, рiшення про актуалiзацiю висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог в частинi строкiв їх виконання або кiлькiсних показникiв;
- в iнших випадках вiдповiдно до чинного законодавства України.
3.5. Письмова iнформацiя сторiн колективного трудового спору (конфлiкту) про необхiднiсть внесення змiн до розпорядження НСПП про реєстрацiю висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективного трудового спору (конфлiкту) надсилається:
щодо колективних трудових спорiв (конфлiктiв) на нацiональному та галузевому рiвнях - на ім'я Голови НСПП;
щодо колективних трудових спорiв (конфлiктiв) на виробничому, територiальному рiвнях - вiддiленням НСПП.
3.6. За результатами розгляду письмової iнформацiї про необхiднiсть внесення змiн до розпорядження НСПП про реєстрацiю висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективного трудового спору (конфлiкту) вiддiлення НСПП готують i направляють на ім'я Голови НСПП подання про внесення змiн до вiдповiдного розпорядження НСПП.
3.7. Подання про внесення змiн до розпорядження НСПП про реєстрацiю висунутих найманими працiвниками (окремою категорією найманих працівників), профспiлкою вимог та колективного трудового спору (конфлiкту) реєструється в установленому порядку i передається на розгляд Голови НСПП, який дає доручення відповідному структурному підрозділу НСПП про пiдготовку проєкту розпорядження НСПП.

................
Перейти до повного тексту