- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
Опубліковано: 01 вересня 2016
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Про реєстрацію колективного трудового спору (конфлікту) між Вільною профспілкою медичних працівників України та Міністерством охорони здоров’я України
1.Зареєструвати колективний трудовий спір (конфлікт) між Вільною профспілкою медичних працівників України та Міністерством охорони здоров’я України з 22.08.2016 і присвоїти йому реєстраційний номер 96-16/00-Г.
Підстава:
1)Рішення Національної служби посередництва і примирення від 01.09.2016 № 02-00/2016;
2) подання Вільної профспілки медичних працівників України від 22.08.2016 № 86/16.
2.Зареєструвати наступні вимоги Вільної профспілки медичних працівників України:
"1.Забезпечення доступності медичних послуг та лікарських засобів,виходячи з реально встановлених рівнів мінімальної заробітної платні,пенсій та прожиткового рівня.
3.Недопущення руйнації системи надання екстреної швидкої медичноїдопомоги.
4.Негайне введення мораторію на скорочення робочих місць у галузі охорони здоров’я.
5. В частині: Невідкладне підвищення рівня заробітної платні для працівників медичноїгалузі…
10.Негайне запровадження та організація соціального діалогу шляхом невідкладного підписання Галузевої угоди та посилення ролі трудових колективів з метою:
-детінізації;
-забезпечення прозорості;
-впровадження дієвого громадського контролю;
-реального забезпечення конституційних прав медичного персоналу та пацієнтів;
-своєчасності надання медичної допомоги;
-усунення умов, які мають ознаки геноциду українського народу.
12.Негайне проведення аудиту стану виконання Державних цільових програм у сфері охорони здоров'я, з метою приведення до вимог діючого законодавства заходів, передбачених програмами, зниження рівня захворюваності та смертності за відповідними напрямками.
14.В частині: Негайне притягнення до відповідальності посадових осіб, що причетні до знищення Київського міського та Київського обласного центрів переливання крові та зриву виконання національних програм з формування національної служби крові…
18.Негайно притягнути до відповідальності посадових осіб, причетних до зловживань та правопорушень за напрямками виконання Державної програми "Онкологія" та Національного інституту раку. Формування основ для створення ефективного лікувального та науково-дослідного центрунаціонального рівня, виходячи з прогресуючих показників смертностіза даним напрямком захворювання. Впровадження новітніх технологій щодо ранньої діагностики тапрофілактики онкозахворювань.
19.Негайне проведення відкритого публічного розслідування діяльності посадових осіб МОЗ, причетних до розкрадання бюджетних коштів та виведення фінансових ресурсів в процесі закупівлі автотранспортних засобів для "Швидкої допомоги", притягнення до передбаченої законодавством відповідальності винних посадових осіб.
23.Проведення аудиту цільового та ефективного використання коштів міжнародної фінансової допомоги у сфері МОЗ.
24.Притягнення до відповідальності посадових осіб МОЗ, якими допущено зрив виконання графіків державних закупівель у період 2015-2016 років та впровадження дієвих і прозорих механізмів, спрямованих на забезпечення проведення процедур державних закупівель.
25.Введення посади головної медичної сестри МОЗ з метою посилення ролі трудових колективів та впливу середньої медичної ланки на організацію і забезпечення лікувального процесу; посилення ролі сестринства на етапі надання первинної, вторинної і третинної медичної допомоги.
26.Негайне впровадження механізмів відбору на конкурсній основіГоловних спеціалістів МОЗ України за напрямками спеціалізації.
27.Впровадження гарантованого державного замовлення за напрямкамикадрового забезпечення реальних потреб МОЗ України за кількісними якісними показниками.
29.Впровадження достовірного та комплексного моніторингу медико-статистичного обліку й звітності з метою забезпеченняефективного управління та своєчасного реагування.
31.Забезпечення страхування професійних ризиків медичних працівників.
33.Невідкладне впровадження уніфікованих клінічних протоколів МОЗомна основі науково-обґрунтованої медичної практики для переліку найбільш поширених медичних станів у практиці надання первинної, вторинної і третинної медичної допомоги, їх адаптація до європейських клінічних протоколів і міжнародних стандартів лікування; їх обов'язкове впровадження у практичній діяльності закладів охорони здоров'я.
34.В частині:Впровадження та забезпечення функціонування у відкритому режимі баз даних … медичних закладів, лікарськихзасобів та медичного обладнання з визначенням референтних цін на медичні послуги, ліки, вироби та медичне обладнання.
35.Вжиття невідкладних заходів щодо фінансування фізичного обмеження та ізоляції осіб, які страждають на психічні розлади, перебувають у психо-неврологічних інтернатах та дитячих психо-неврологічних будинках-інтернатах.
36.Приведення критеріїв встановлення інвалідності, надання реабілітаційних послуг та соціальних послуг людям з інвалідністю у відповідності до вимог міжнародної класифікації функціонування обмеження життєдіяльності та здоров'я.
37.Забезпечити залучення профспілкових організацій інвалідів до процесу, підготовки та прийняття рішень МОЗ України з питань, що стосуютьсялюдей з інвалідністю.
38.Забезпечення неухильного дотримання прав та гарантій медичних працівників, встановлених
Конституцією України, трудовим законодавством в процесі реорганізаціїзакладів охорони здоров'я, недопущення безпідставних та незаконних звільнень медичного персоналу.
39. Негайне скасування Наказу Міністерства охорони здоров'я України № 604 від 18.09.2015 "Про утворення державної установи "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" та проведення консультацій з профспілковими організаціями з питань визначення основних напрямків реорганізації медичних закладів, установ, підприємств, організацій".
................Перейти до повного тексту