- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
НАКАЗ
Про затвердження Регламенту Національної служби посередництва і примирення
1. Затвердити Регламент Національної служби посередництва і примирення, що додається.
2. Вважати таким, що втратив чинність, наказ Національної служби посередництва і примирення від 27.10.2009 № 63.
3. Сектору документального та організаційно-технічного забезпечення Національної служби посередництва і примирення (Бібікова О.А.) ознайомити з цим наказом керівників структурних підрозділів Національної служби посередництва і примирення та начальників відділень Національної служби посередництва і примирення в Автономній Республіці Крим та областях.
4. Керівникам структурних підрозділів Національної служби посередництва і примирення та начальникам відділень Національної служби посередництва і примирення в Автономній Республіці Крим та областях забезпечити дотримання положень цього наказу в процесі реалізації повноважень Національної служби посередництва і примирення, визначених
Законом України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)", із змінами,
Положенням про Національну службу посередництва і примирення, затвердженим Указом Президента України від 17 листопада 1998 року № 1258/98, із змінами.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національної служби
посередництва і примирення
29.05.2014 № 35
РЕГЛАМЕНТ
Національної служби посередництва і примирення
I. Загальні положення
1.1. Регламент Національної служби посередництва і примирення (далі - Регламент НСПП) - це організаційно-розпорядчий документ НСПП, що встановлює порядок організації діяльності НСПП, спрямованої на здійснення її повноважень.
1.2. Відповідно до
Положення про Національну службу посередництва і примирення, затвердженого Указом Президента України від 17 листопада 1998 року № 1258/1998, із змінами, НСПП є постійно діючим державним органом, створеним Президентом України для сприяння врегулюванню колективних трудових спорів (конфліктів).
1.4. НСПП у межах своїх повноважень, на основі та на виконання актів законодавства приймає рішення, які мають рекомендаційний характер і повинні розглядатися сторонами колективного трудового спору (конфлікту), відповідними центральними або місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.
1.5. Розгляд у центральному апараті НСПП питань, що належать до його компетенції провадиться Головою НСПП, його заступником, за їх дорученнями - керівниками структурних підрозділів центрального апарату НСПП.
Розгляд у відділеннях НСПП в Автономній Республіці Крим та областях питань, що належать до їх компетенції, провадиться керівниками, їх заступниками та іншими посадовими особами відділень НСПП за дорученням начальника відділення НСПП.
1.6. НСПП під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з Адміністрацією Президента України, іншими допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, міністерствами та іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, організаціями роботодавців, профспілками та їх об'єднаннями, підприємствами, установами й організаціями, сторонами соціально-трудових відносин.
1.7. Організація і діяльність НСПП та її відділень здійснюється з дотриманням принципів законності та гласності, інформуванням про свою діяльність та прийняті рішення, вільним доступом громадян та інших суб'єктів інформаційних відносин до інформації НСПП, є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї та її діяльність на офіційному веб-сайті НСПП, та веб-сторінках відділень НСПП в АРК та областях, на веб-сайтах сторін соціального діалогу та органів державної влади та місцевого самоврядування, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівництва НСПП та керівництва відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях.
Висвітлення діяльності НСПП та її відділень здійснюється в порядку, передбаченому
Законом України "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації", іншими актами законодавства. Доступ до публічної інформації в НСПП здійснюється відповідно до Закону України
"Про доступ до публічної інформації" .
II. Організація роботи НСПП
1. Планування роботи НСПП
2.1.1. Планування роботи НСПП здійснюється з метою своєчасного та повного виконання головних завдань, належної організації, управління та координації діяльності НСПП та її структурних підрозділів, створення умов для послідовної та узгодженої діяльності структурних підрозділів центрального апарату НСПП та її відділень в АРК та областях.
2.1.2. Робота НСПП проводиться за перспективними (річними), а у разі потреби оперативними (місячними) планами, які затверджуються наказом Голови НСПП.
2.1.3. У плані роботи на рік НСПП (далі - річний план) визначаються основні напрямки діяльності:
перелік завдань та терміни їх виконання;
конкретні організаційні заходи та терміни їх проведення;
відповідальні особи;
перелік завдань (заходів), що повинні бути виконані;
строки, проведення оцінки та підготовки звітності.
2.1.4. Річний план розробляється сектором документального та організаційно-технічного забезпечення НСПП за пропозиціями інших структурних підрозділів центрального апарату та відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях, погодженими заступником Голови НСПП (згідно з розподілом обов'язків відповідно до компетенції) до 25 грудня поточного року.
2.1.5. Для розроблення річного плану за рішенням Голови НСПП може бути утворена робоча група з представників структурних підрозділів центрального апарату НСПП та відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях.
2.1.6. Додаткові (позапланові) питання і завдання включаються до затвердженого річного плану роботи НСПП за рішенням Голови.
Питання виключаються з плану роботи НСПП за рішенням Голови на підставі доповідної записки заступника Голови (згідно з розподілом обов'язків відповідно до компетенції).
2.1.7. Моніторинг стану виконання річного плану проводиться щокварталу сектором документального та організаційно-технічного забезпечення НСПП, відділеннями НСПП в Автономній Республіці Крим та областях.
2.1.8. По закінченні строку дії річного плану, НСПП готує звіт про його виконання.
2.1.9. Структурні підрозділи центрального апарату НСПП та відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях проводять свою діяльність згідно з місячними планами, що розробляються на підставі річного плану НСПП та затверджуються відповідно до розподілу обов'язків між Головою НСПП та його заступником, керівниками відділень НСПП відповідно.
Плани роботи структурних підрозділів центрального апарату НСПП та відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях на місяць складаються до 27 числа місяця, що передує місяцю, на який розрахований відповідний план роботи.
2. Підготовка звітності НСПП
Порядок підготовки та надання звітності НСПП та її відділень визначено Положенням про порядок здійснення аналітично-інформаційної діяльності Національної служби посередництва і примирення, затвердженого наказом Голови НСПП від 09.06.2009 року № 32.
2.2.1. Звітність НСПП та її відділень поділяється на:
- термінову (термінове інформування);
- планову:
щомісячне інформування;
щоквартальне інформування;
звіт про результати діяльності за рік;
довідки про стан соціально-трудових відносин, колективні трудові спори (конфлікти) за окремими видами економічної діяльності або в окремих регіонах;
прогноз розвитку соціально-трудових відносин, виникнення колективних трудових спорів (конфліктів) у наступному півріччі.
2.2.2. Форми щомісячних статистичних звітів затверджуються наказом НСПП.
2.2.3. Звіт про результати діяльності НСПП за рік надсилається Президенту України.
2.2.4. Звіт про результати діяльності НСПП за рік розміщується на її офіційному веб-сайті та в Бюлетені Національної служби посередництва і примирення.
3. Визначення повноважень керівництва та інших посадових осіб НСПП
2.3.2. Розподіл обов'язків між Головою НСПП та його заступником здійснює Голова НСПП.
2.3.3. Положення про структурний підрозділ центрального апарату НСПП розробляється керівником відповідного підрозділу, погоджується із заступником Голови НСПП (відповідно до розподілу обов'язків та компетенції) і затверджується Головою НСПП.
2.3.4. Обов'язки керівника структурного підрозділу центрального апарату НСПП визначаються положенням про структурний підрозділ. Обов'язки інших працівників структурних підрозділів центрального апарату НСПП визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються Головою НСПП.
2.3.5. Положення про відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях розробляється центральним апаратом НСПП та затверджується Головою НСПП.
2.3.6. Обов'язки начальника відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях визначаються положенням про відділення. Обов'язки інших працівників відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються начальником відділення НСПП в АРК та областях.
4. Організація роботи центрального апарату НСПП
2.4.1. Центральний апарат НСПП складається з відділів, секторів, які здійснюють правове, інформаційно-аналітичне, фінансове і матеріально-технічне, кадрове та організаційне забезпечення діяльності НСПП.
2.4.2. Центральний апарат НСПП відповідно до покладених на нього завдань:
опрацьовує документи, що надходять до НСПП, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали;
здійснює підготовку проектів наказів і розпоряджень Голови НСПП;
перевіряє за дорученням Голови НСПП виконання актів законодавства, доручень Президента України, наказів і розпоряджень Голови НСПП відділеннями НСПП в Автономній Республіці Крим та областях;
вивчає та узагальнює досвід роботи відділень НСПП, вносить пропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним поданням інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, наказів і розпоряджень Голови НСПП;
за дорученням Голови НСПП проводить аналіз роботи відділень НСПП, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії відділень НСПП з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з метою координації їх діяльності та для спільного вирішення питань щодо сприяння поліпшенню трудових відносин на підприємствах, в установах і організаціях;
здійснює правове забезпечення діяльності НСПП, надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства відділеннями НСПП та структурними підрозділами центрального апарату НСПП;
готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних і кадрових питань, що розглядаються Головою НСПП;
проводить разом із відділеннями НСПП аналіз стану соціально-трудових відносин, колективних трудових спорів (конфліктів), що виникли на підприємствах, установах, організаціях відповідної галузі діяльності та певного виду економічної діяльності;
здійснює централізоване фінансування витрат щодо матеріально-технічного і господарського забезпечення діяльності НСПП та її відділень в Автономній Республіці Крим та областях;
забезпечує дотримання режиму роботи в НСПП;
забезпечує організацію приймання-передачі інформації засобами електронного зв'язку відповідно до вимог законодавства, належний протипожежний стан у приміщеннях центрального апарату НСПП та дотримання правил охорони праці;
забезпечує висвітлення діяльності НСПП;
виконує відповідно до цього Регламенту інші функції.
2.4.3. Центральний апарат НСПП у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із відділеннями НСПП в Автономній Республіці Крим та областях.
2.4.4. Організація роботи центрального апарату НСПП здійснюється відповідно до цього Регламенту та інших організаційно-розпорядчих документів НСПП.
Керівники структурних підрозділів та інші працівники центрального апарату НСПП призначаються на посади та звільняються з посад Головою НСПП.
Надання відпусток, матеріальної допомоги, залучення до роботи у вихідні та святкові дні, вирішення інших питань організаційної роботи працівників центрального апарату НСПП здійснюються за наказами НСПП.
Преміювання керівників структурних підрозділів та інших працівників центрального апарату НСПП здійснюється відповідно до Положення про преміювання працівників Національної служби посередництва і примирення та її відділень, затвердженого наказом НСПП від 15.11.2007 № 97.
5. Організація роботи відділень НСПП
2.5.1. Відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях здійснюють свою діяльність в межах повноважень та у спосіб, що передбачені
Конституцією та законодавством України, нормативними актами НСПП.
Відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях складаються з секторів (відділів) правового забезпечення та аналітично-інформаційної роботи та прогнозування.
2.5.2. Відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях підпорядковані, підзвітні та підконтрольні Голові НСПП.
2.5.3. Призначення на посади та звільнення з посад начальників відділень НСПП, їх заступників та завідувачів секторів (начальників відділів), здійснюється Головою НСПП шляхом прийняття відповідного наказу, проект якого готує сектор кадрів НСПП.
2.5.4. Надання відпусток, матеріальної допомоги, встановлення рангів та надбавки за вислугу років керівникам відділень НСПП, їх заступникам, завідувачам секторів (начальникам відділів) здійснюється за наказами НСПП.
2.5.5. Призначення на посади та звільнення з посад спеціалістів відділень НСПП, надання їм відпусток (з виплатою матеріальної допомоги на оздоровлення), встановлення їм надбавки за вислугу років здійснюється на підставі наказів відділень НСПП.
Встановлення рангів державних службовців спеціалістам відділень НСПП здійснюється за наказами НСПП.
2.5.6. Виплата матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових проблем працівникам відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях здійснюється на підставі наказів НСПП.
Відрядження працівників відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях за межі області здійснюється за погодженням Голови НСПП на підставі службової записки начальника відділення НСПП.
6. Організація кадрової роботи
2.6.1. Кадрова робота в НСПП спрямовується на задоволення потреби в кваліфікованих кадрах та їх ефективне використання; здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту; прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар'єри, забезпечення їх безперервного навчання; документальне оформлення проходження державної служби та трудових відносин.
2.6.2. Організація кадрової роботи в НСПП здійснюється згідно з планом, який включається в річний план роботи НСПП, в якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
2.6.3. Кадрову роботу в НСПП здійснює сектор кадрів НСПП. Безпосередньо у відділеннях НСПП в Автономній Республіці Крим та областях виконання кадрової роботи покладається за рішенням їх керівників на одного із працівників відділу (сектора) правового забезпечення.
2.6.4. Право на державну службу в НСПП мають громадяни України, які одержали відповідну освіту і професійну підготовку та пройшли конкурсний відбір у встановленому порядку або за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством.
2.6.5. Прийняття на державну службу в НСПП здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством України. Прийняття працівників на роботу в НСПП на посади, не віднесені до посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю України.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсному відборі, подають в установленому порядку конкурсній комісії НСПП / відділення НСПП відповідні документи.
Рішення про проведення конкурсу та про його умови приймається Головою НСПП / начальником відділення НСПП. За його наказом утворюється конкурсна комісія, яку очолює заступник Голови НСПП / заступник начальника відділення НСПП.
Рішення конкурсної комісії НСПП / відділення НСПП може бути оскаржене Голові НСПП / начальнику відділення НСПП протягом трьох днів після ознайомлення з цим рішенням. Рішення начальника відділення НСПП може бути оскаржене Голові НСПП. Рішення Голови НСПП може бути оскаржене у порядку, визначеному законодавством.
2.6.6. Рішення про призначення на посаду державного службовця та зарахування до кадрового резерву приймає Голова НСПП / начальник відділення НСПП на підставі пропозиції конкурсної комісії протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією. Рішення про призначення на посаду державного службовця приймається за результатами спеціальної перевірки.
2.6.7. У разі прийняття на роботу державному службовцю може встановлюватись випробувальний термін до шести місяців. При незадовільному результаті випробування особа звільняється з роботи відповідно до законодавства про працю.
2.6.8. Особи, які вперше зараховуються на державну службу до НСПП або її відділення, складають Присягу державних службовців і підписують її текст, про що робиться запис у трудовій книжці, а також підписують текст Попередження про спеціальні обмеження, встановлені законами України
"Про державну службу" та
"Про засади запобігання та протидії корупції".
2.6.9. На кожного прийнятого на роботу до НСПП або її відділення працівника оформляється особова справа.
2.6.10. Тривалість робочого часу та режим роботи державних службовців у НСПП визначається Правилами внутрішнього трудового розпорядку для працівників Національної служби посередництва і примирення відповідно до законодавства про працю України та Закону України
"Про державну службу" .
2.6.11. З метою своєчасного та в повному обсязі виконання завдань і доручень керівництва НСПП у святкові та вихідні дні встановлюється, в разі потреби, чергування відповідальних працівників центрального апарату НСПП та відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях (згідно з графіком, затвердженим наказом НСПП).
2.6.12. НСПП розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, відзнаками Президента України, присвоєння почесних звань та заохочення працівників центрального апарату НСПП і відділень НСПП в Автономній Республіці Крим та областях.
Сектор кадрів НСПП щорічно, у листопаді-грудні поточного року, переглядає списки кадрового резерву, які разом з проектом наказу "Про затвердження списку осіб, зарахованих до кадрового резерву державних службовців Національної служби посередництва і примирення на наступний рік" до 31 грудня подає Голові НСПП на затвердження.
Протягом року до кадрового резерву можуть вноситися зміни та доповнення.
З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації, необхідна для роботи на відповідних посадах.
2.6.14. З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах центрального апарату НСПП, відділеннях НСПП.
2.6.15. Перевагу для заняття посади державного службовця мають особи, які зараховані до кадрового резерву, досягли найкращих результатів у роботі, виявляють ділову ініціативу, постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень. Без конкурсного відбору, за рішенням Голови НСПП, керівника відділення НСПП можуть бути переведені на більш високі посади державні службовці, які зараховані до кадрового резерву чи пройшли стажування, а також в інших випадках, передбачених законодавством.
2.6.16. Ранги державним службовцям НСПП присвоюються в індивідуальному порядку відповідно до займаної посади, рівня професійної кваліфікації та результатів роботи у порядку, встановленому
Положенням про ранги державних службовців, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 1996 року № 658, із змінами.
Особам, які вперше зараховані на державну службу, присвоюється ранг, передбачений для відповідної категорії посад.
Черговий ранг присвоюється працівнику за поданням безпосереднього керівника структурного підрозділу центрального апарату НСПП, начальника відділення НСПП. Черговий ранг керівнику структурного підрозділу центрального апарату НСПП, начальнику відділення присвоюється за поданням заступника Голови НСПП.
................Перейти до повного тексту