1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ
Департамент інформатизації
Управління телекомунікаційних систем
N 24-211/161 від 03.04.2000
м.Київ
Територіальним управлінням НБУ,
ЦРП
Комерційним банкам України
Про терміни доставки електронної кореспонденції
У зв'язку із звертаннями чи претензіями абонентів електронної пошти Національного банку України (ЕП НБУ) щодо термінів проходження електронної кореспонденції від відправника до отримувача слід керуватися існуючими на поточний час нормативними документами та зобов'язаннями згідно із заключеними договорами.
На даний час у жодному із цих документів немає конкретних термінів проходження електронної кореспонденції між абонентами ЕП НБУ. Їх визначення не є можливим через те, що система ЕП НБУ працює в режимі off-line і використовує архітектуру, за якою повідомлення запам'ятовуються на одному вузлі, а потім передаються іншому вузлу електронної пошти, доки повідомлення не буде доставлене адресату. Така архітектура забезпечує цілісність даних у системі у разі можливої відмови засобів зв'язку або зайнятої телефонної лінії абонента тим більше, що абоненти системи ЕП НБУ використовують різні типи фізичних ліній (комутовані загальноміські та спеціалізовані "Іскра-2" телефонні, а також виділені лінії зв'язку) та програмні засоби для передачі електронної кореспонденції.
Лінії зв'язку орендуються у підприємств зв'язку згідно із заключеними договірними зобов'язаннями, де контрольні строки усунення пошкоджень залежать від типу цих ліній зв'язку (магістральні чи місцеві) і складають від 12 до 94 годин (Інструкція Головного управління електрозв'язку "Про порядок обліку заяв і усуненню пошкоджень на міських і сільських телефонних мережах України").
Тому у типовому договорі про надання послуг ЕП НБУ є пункт, згідно із яким Виконавець повинен забезпечувати своєчасну доставку електронної кореспонденції Замовнику за умови функціонування каналів зв'язку та дотримання ним технологічної дисципліни в системі ЕП НБУ.
Лише при переході всіх абонентів ЕП НБУ на режим on-line при взаємообміні електронною інформацією та забезпеченні належної якості мережевого обслуговування (QoS), контрольованості та захищеності цього обміну можливе задоволення гарантованих телекомунікаційних потреб з відповідною платою за них.
Саме такі послуги пропонується надавати у розширеній телекомунікаційній мережі НБУ, яка на даний час створюється в НБУ.
Директор Департаменту інформатизації А.С.Савченко
Перейти до повного тексту