- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ 3 ПИТАНЬ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ
УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 409 від 20.12.96 м.Київ |
Про порядок розгляду звернень громадян
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням НКРЕ
N 11 від 21.03.2002 )
На виконання Закону України
"Про звернення громадян" від 2 жовтня 1996 року та у зв'язку з необхідністю врегулювання нормативно-правової діяльності Національної комісії регулювання електроенергетики України (НКРЕ) прийняти до виконання порядок звернення громадян до НКРЕ:
( Преамбула із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням НКРЕ
N 11 від 21.03.2002 )
1. Звернення громадян:
Громадяни України мають право звернутися до НКРЕ із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.
2. Вимоги до звернення:
У зверненні має бути зазначене прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути подано як окремою особою, так і групою осіб.
Звернення має бути підписане заявником із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше ніж через десять днів від дня його надходження.
3. Мова звернень і рішень та відповідей на них:
Громадяни мають право звертатися до НКРЕ українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін.
Рішення щодо звернень громадян та відповіді на них оформляються відповідно до вимог законодавства про мови. Такі рішення та відповіді можуть бути викладені в перекладі мовою спілкування заявника.
4. Умови, за яких можлива відмова в прийнятті та розгляді звернення:
Звернення, оформлені належним чином і подані в установленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.
Якщо питання, порушені в одержаному НКРЕ зверненні, не входять до сфери її повноважень, вони в термін не більший п'яти днів, пересилаються за належністю до відповідного органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.
Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
5. Звернення, які не підлягають розгляду:
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Не розглядаються звернення від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше звернення вирішене по суті.
6. Принцип нерозголошення відомостей, що містяться у зверненні:
Не допускається розголошення одержаних із звернень відомостей без згоди громадян чи відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, та іншої інформації, якщо це обмежує права і законні інтереси громадян. Не допускається з'ясування даних про особу громадянина, які не стосуються звернення.
7. Діловодство з розгляду звернень громадян:
Діловодство з розгляду звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів України.
8. Розгляд пропозицій громадян:
НКРЕ розглядає пропозиції (зауваження) та повідомляє громадян про результати розгляду.
Пропозиції Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядає Голова НКРЕ особисто, а за його відсутності - один із Членів Комісії.
9. Розгляд заяв:
Працівники НКРЕ зобов'язані об'єктивно і вчасно розглядати заяви, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства України і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв.
Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві, доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
................Перейти до повного тексту