1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ
ЛИСТ
13.01.2014 № 150/15/47-14
Державна інспекція України
з питань захисту прав споживачів
На виконання статті 4 Указу Президента України від 12 січня 2002 року № 16/2002 "Про заходи щодо посилення державного захисту прав споживачів" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики в межах компетенції надає інформацію про стан захисту прав споживачів за 2013 рік.
Одним з основних завдань Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (далі – НКРЕ, Комісія), визначених у Законах України "Про природні монополії" , "Про електроенергетику" , "Про засади функціонування ринку природного газу" , Положенні про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики , затвердженому Указом Президента України від 23.11.2011 № 1059, є захист прав споживачів, товарів (послуг) на ринку, що перебуває у стані природної монополії, та на суміжних ринках у сферах електроенергетики, теплопостачання та нафтогазовому комплексі.
Інформація щодо кількості звернень, що надійшли до НКРЕ у 2013 році, їх повторності, категорій громадян, які звертались з приводу захисту свої прав та отримання роз’яснень, інша кількісна інформація стосовно роботи із зверненнями споживачів електричної та теплової енергії, природного газу надано у нижченаведеній таблиці.
Звідки надійшли звернення громадян Кількість звернень З них Кількість громадян, що звернулися
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1. Від громадян поштою 1398 106 275 5 53 0 1057 341 0 1160 9 0 238 4 1160 3652
2. Від громадян на особистому прийомі 13 2 0 2 6 0 9 4 0 13 0 0 0 0 13 57
3. Через уповноважену особу 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
4. Через органи влади 257 19 35 0 11 0 201 56 0 235 1 0 22 0 235 404
5. з них від КМУ 94 18 14 1 8 0 85 9 0 90 1 0 4 0 90 145
6. Через засоби масової інформації 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
7. Від інших органів, установ, організацій 436 53 189 2 45 0 367 69 0 373 3 0 63 4 373 1280
Разом 2104 180 499 10 123 0 1634 470 0 1781 13 0 323 8 1781 5453
1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7.Скарги; 8. Інформаційні запити; 9. Надано роз’яснення, необхідну інформацію; 10. Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації; 11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги); 12. У стадії розгляду (вирішення); 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів, 14. Вирішено позитивно.
За результатами проведеної у 2013 році роботи із захисту прав споживачів, споживачі електричної та теплової енергії, природного газу, звертались до НКРЕ з питаннями щодо:
відповідності дій енергопостачальників, газопостачальних організацій з припинень, відключень від джерел енерго- та газопостачання положенням законодавства;

................
Перейти до повного тексту