- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ
ЛИСТ
13.01.2014 № 150/15/47-14
Державна інспекція України
з питань захисту прав споживачів
На виконання статті 4 Указу Президента України від 12 січня 2002 року
№ 16/2002 "Про заходи щодо посилення державного захисту прав споживачів" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики в межах компетенції надає інформацію про стан захисту прав споживачів за 2013 рік.
Одним з основних завдань Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (далі – НКРЕ, Комісія), визначених у Законах України
"Про природні монополії" ,
"Про електроенергетику" ,
"Про засади функціонування ринку природного газу" ,
Положенні про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики , затвердженому Указом Президента України від 23.11.2011 № 1059, є захист прав споживачів, товарів (послуг) на ринку, що перебуває у стані природної монополії, та на суміжних ринках у сферах електроенергетики, теплопостачання та нафтогазовому комплексі.
Інформація щодо кількості звернень, що надійшли до НКРЕ у 2013 році, їх повторності, категорій громадян, які звертались з приводу захисту свої прав та отримання роз’яснень, інша кількісна інформація стосовно роботи із зверненнями споживачів електричної та теплової енергії, природного газу надано у нижченаведеній таблиці.
№ |
Звідки надійшли звернення громадян |
Кількість звернень |
З них |
Кількість громадян, що звернулися |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
1. |
Від громадян поштою |
1398 |
106 |
275 |
5 |
53 |
0 |
1057 |
341 |
0 |
1160 |
9 |
0 |
238 |
4 |
1160 |
3652 |
2. |
Від громадян на особистому прийомі |
13 |
2 |
0 |
2 |
6 |
0 |
9 |
4 |
0 |
13 |
0 |
0 |
0 |
0 |
13 |
57 |
3. |
Через уповноважену особу |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4. |
Через органи влади |
257 |
19 |
35 |
0 |
11 |
0 |
201 |
56 |
0 |
235 |
1 |
0 |
22 |
0 |
235 |
404 |
5. |
з них від КМУ |
94 |
18 |
14 |
1 |
8 |
0 |
85 |
9 |
0 |
90 |
1 |
0 |
4 |
0 |
90 |
145 |
6. |
Через засоби масової інформації |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
7. |
Від інших органів, установ, організацій |
436 |
53 |
189 |
2 |
45 |
0 |
367 |
69 |
0 |
373 |
3 |
0 |
63 |
4 |
373 |
1280 |
|
Разом |
2104 |
180 |
499 |
10 |
123 |
0 |
1634 |
470 |
0 |
1781 |
13 |
0 |
323 |
8 |
1781 |
5453 |
1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7.Скарги; 8. Інформаційні запити; 9. Надано роз’яснення, необхідну інформацію; 10. Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації; 11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги); 12. У стадії розгляду (вирішення); 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів, 14. Вирішено позитивно.
За результатами проведеної у 2013 році роботи із захисту прав споживачів, споживачі електричної та теплової енергії, природного газу, звертались до НКРЕ з питаннями щодо:
відповідності дій енергопостачальників, газопостачальних організацій з припинень, відключень від джерел енерго- та газопостачання положенням законодавства;
................Перейти до повного тексту