- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ
РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ
ЛИСТ
10.01.2013 № 309/15/47-13 |
Державна інспекція України
з питань захисту прав споживачів
На виконання пункту 4 Указу Президента України від 12 січня 2002 року
№ 16/2002 "Про заходи щодо посилення державного захисту прав споживачів" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, в межах компетенції надає інформацію про стан захисту прав споживачів за 2012 рік.
Одним з основних завдань Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (далі – НКРЕ, Комісія), визначених у Законах України
"Про природні монополії" ,
"Про електроенергетику" ,
"Про засади функціонування ринку природного газу" ,
Положенні про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики , затвердженому Указом Президента України від 23.11.2011 № 1059, є захист прав споживачів. Так, Комісія відповідно до покладених на неї завдань захищає в межах своїх повноважень інтереси споживачів товарів (послуг) на ринку, що перебуває у стані природної монополії, та на суміжних ринках у сферах електроенергетики, теплопостачання та нафтогазовому комплексі.
Інформація щодо кількості звернень, що надійшли до НКРЕ у 2012 році, їх повторності, категорій громадян, які звертались з приводу захисту прав та отримання роз’яснень, інша кількісна інформація стосовно роботи із зверненнями споживачів електричної та теплової енергії, природного газу представлена у нижченаведеній таблиці.
№ |
Звідки надійшли звернення |
Кількість звернень |
З них * |
Кількість громадян що звернулася до НКРЕ з урахуванням колективних звернень |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
1 |
Від громадян поштою |
936 |
94 |
185 |
1 |
44 |
13 |
460 |
283 |
0 |
884 |
1 |
2 |
43 |
6 |
6 |
3119 |
2 |
Від громадян на особистому прийомі |
15 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
8 |
0 |
0 |
14 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
92 |
3 |
Від Кабінету Міністрів України |
305 |
38 |
86 |
1 |
34 |
0 |
180 |
111 |
0 |
295 |
0 |
1 |
8 |
2 |
1 |
708 |
4 |
Від інших органів |
460 |
33 |
108 |
1 |
47 |
2 |
163 |
316 |
0 |
438 |
5 |
0 |
17 |
4 |
0 |
1425 |
Разом |
1716 |
168 |
382 |
3 |
125 |
15 |
811 |
890 |
0 |
1631 |
6 |
4 |
68 |
12 |
7 |
5344 |
__________
* 1. Колективних 2. Повторних. 3. Від героїв, інвалідів ВВВ. 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 5. Пропозиції. 6. Заяви, клопотання. 7.Скарги. 8. Інформаційні запити. 9. Надано роз’яснення, необхідну інформацію. 10. Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації. 11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги). 12. У стадії розгляду (вирішення). 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів, 14. Вирішено позитивно.
................Перейти до повного тексту