- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ
ЛИСТ
04.09.2012 № 5617/11/47-12 |
ПАТ "ЕК "Херсонобленерго"
Щодо надання інформації
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (далі - НКРЕ), розглянула ваш лист від 08.08.2012 № 21/07-1769 щодо проведення донарахування спожитої споживачем електричної енергії у попередніх розрахункових періодах у разі неправильної роботи приладу обліку з вини споживача та в межах своєї компетенції повідомляє.
Відповідно до вимог пункту 19
Правил розрахунки населення за спожиту електричну енергію здійснюються за діючими тарифами для населення на підставі показань приладів обліку. Розрахунковим періодом для встановлення розміру оплати спожитої електричної енергії, відповідно до вимог пункту 20 Правил, є календарний місяць.
Розрахунковим періодом для встановлення розміру оплати спожитої електричної енергії є календарний місяць. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 10 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну (пункт 20
Правил ).
Оплата спожитої електричної енергії, в тому числі на підставі визнаної претензії, здійснюється споживачем шляхом зарахування коштів виключно на поточний рахунок (пункт 23
Правил ).
Таким чином, після зарахування коштів на поточний рахунок сплаченої спожитої електричної енергії є підтвердженням виконання споживачем зобов’язань у відповідному розрахунковому періоді.
Виставлення енергопостачальником платіжних документів споживачу на оплату спожитої електричної енергії за розрахунковий період, за який споживач вже розрахувався,
Правилами не передбачено.
Разом з тим відповідно до положень пунктів 15 та 16
Правил пошкоджені прилади обліку, а також прилади обліку із зірваними або пошкодженими пломбами підлягають експертизі, що проводиться комісією у складі представників енергопостачальника та територіальних органів Держспоживстандарту або спеціалізованими організаціями (підприємствами), які мають право на проведення відповідної перевірки, із залученням представників Держспоживстандарту. У разі сумніву споживача у правильній роботі приладу обліку він може звернутися до енергопостачальника для проведення експертизи. Після оплати споживачем вартості робіт енергопостачальник протягом 20 днів проводить експертизу.
................Перейти до повного тексту