1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
18.01.2012 N 72/13/17-12
Державна служба технічного
регулювання України
На виконання пункту 4 Указу Президента України від 12 січня 2002 року N 16/2002 "Про заходи щодо посилення державного захисту прав споживачів" Національна комісія регулювання електроенергетики України в межах компетенції надає інформацію про стан захисту прав споживачів за 2011 рік.
Одним з основних завдань Національної комісії регулювання електроенергетики України (далі - НКРЕ, Комісія) щодо державного регулювання діяльності суб'єктів господарської діяльності у сфері природних монополій та суміжних ринків, визначених у Законах України "Про природні монополії", "Про електроенергетику", Положенні про Національну комісію регулювання електроенергетики України, затвердженому Указом Президента України від 14.03.95 N 213 (в редакції Указу Президента України від 21 квітня 1998 року N 335/98) , був захист прав споживачів. Так, Комісія відповідно до покладених на неї завдань захищала в межах своїх повноважень інтереси споживачів у питаннях, що стосуються цін на електроенергію, газ, нафту та нафтопродукти, а також надійності їх постачання та якості послуг постачальними організаціями.
На виконання положень частини другої статті 19 "Прикінцеві положення" Закону України "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг" функції державного регулювання у сфері теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення до закінчення процесу формування Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг виконувала НКРЕ.
Інформація щодо кількості звернень, що надійшли до НКРЕ у 2011 році, їх повторності, категорій громадян, які звертались з приводу захисту прав та отримання роз'яснень, інша кількісна інформація стосовно проведеної роботи із зверненнями споживачів електричної енергії, газу, послуг з водо- та теплопостачання представлена у нижченаведеній таблиці.
N Звідки
надійшли
звернення
Кількість
звернень
З них* Кількість
громадян,
що
звернулася
до органу
влади з
урахуванням
колективних
звернень
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1 Від
громадян
поштою
1010 94 217 6 51 86 2 914 8 916 18 3 68 146 4 3817
2 Від
громадян
на
особистому
прийомі
43 6 5 0 4 3 0 40 0 41 1 0 1 10 0 144
3 Від
Кабінету
Міністрів
України
5 1 0 0 0 1 0 4 0 5 0 0 0 0 0 12
4 Від інших
органів
1143 77 213 9 86 30 3 1110 0 1069 20 1 51 128 2 3234
Разом 2201 178 435 15 141 120 5 2068 8 2031 39 4 120 284 6 7207
_______________
1. Колективних. 2. Повторних. 3. Від героїв, інвалідів ВВВ. 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 5. Пропозиції. 6. Заяви, клопотання. 7.Скарги. 8. Інформаційні запити. 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію. 10. Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації. 11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги). 12. У стадії розгляду (вирішення). 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів. 14. Вирішено позитивно.

................
Перейти до повного тексту