- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
Державна служба технічного
регулювання України
На виконання пункту 4 Указу Президента України від 12 січня 2002 року
N 16/2002 "Про заходи щодо посилення державного захисту прав споживачів" Національна комісія регулювання електроенергетики України в межах компетенції зазначає.
Одним з основних завдань Національної комісії регулювання електроенергетики України (далі - НКРЕ, Комісія) щодо державного регулювання діяльності суб'єктів господарської діяльності у сфері природних монополій та суміжних ринків, визначених у Законах України
"Про природні монополії",
"Про електроенергетику", Положенні про Національну комісію регулювання електроенергетики України, затвердженому Указом Президента України від 14.03.95
N 213 (в редакції Указу Президента України від 21 квітня 1998 року
N 335/98) , є захист прав споживачів. Так, Комісія відповідно до покладених на неї завдань захищає в межах своїх повноважень інтереси споживачів у питаннях, що стосуються цін на електроенергію, газ, нафту та нафтопродукти, а також надійності їх постачання та якості послуг з боку постачальних організацій.
Інформація щодо кількості звернень, що надійшли до НКРЕ у 2010 році, їх повторності, категорій громадян, які звертались з приводу захисту прав та отримання роз'яснень, інша кількісна інформація стосовно проведеної роботи із зверненнями споживачів електричної енергії та газу представлена у нижченаведеній таблиці.
N |
Звідки надійшли звернення |
Кількість звернень |
З них * |
Кількість громадян, що звернулася до органу влади з урахуванням колективних звернень |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
1 |
Від громадян поштою |
562 |
42 |
109 |
5 |
20 |
111 |
4 |
447 |
4 |
404 |
22 |
1 |
40 |
0 |
95 |
1100 |
2 |
Від громадян на особистому прийомі |
51 |
9 |
10 |
3 |
5 |
11 |
0 |
40 |
0 |
40 |
2 |
0 |
1 |
0 |
8 |
126 |
3 |
Від Кабінету Міністрів України |
265 |
48 |
51 |
2 |
22 |
15 |
0 |
250 |
0 |
199 |
20 |
0 |
13 |
0 |
33 |
3482 |
4 |
Від інших органів |
408 |
21 |
79 |
2 |
41 |
17 |
0 |
391 |
0 |
307 |
16 |
0 |
23 |
0 |
62 |
812 |
Разом |
1286 |
120 |
249 |
12 |
88 |
154 |
4 |
1128 |
4 |
950 |
60 |
1 |
77 |
0 |
198 |
5520 |
_______________
* 1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7.Скарги; 8. Інформаційні запити; 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію; 10. Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації; 11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги); 12. У стадії розгляду (вирішення); 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів, 14. Вирішено позитивно.
................Перейти до повного тексту