1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
10.01.2011 N 96/13/17-11
Державна служба технічного
регулювання України
На виконання пункту 4 Указу Президента України від 12 січня 2002 року N 16/2002 "Про заходи щодо посилення державного захисту прав споживачів" Національна комісія регулювання електроенергетики України в межах компетенції зазначає.
Одним з основних завдань Національної комісії регулювання електроенергетики України (далі - НКРЕ, Комісія) щодо державного регулювання діяльності суб'єктів господарської діяльності у сфері природних монополій та суміжних ринків, визначених у Законах України "Про природні монополії", "Про електроенергетику", Положенні про Національну комісію регулювання електроенергетики України, затвердженому Указом Президента України від 14.03.95 N 213 (в редакції Указу Президента України від 21 квітня 1998 року N 335/98) , є захист прав споживачів. Так, Комісія відповідно до покладених на неї завдань захищає в межах своїх повноважень інтереси споживачів у питаннях, що стосуються цін на електроенергію, газ, нафту та нафтопродукти, а також надійності їх постачання та якості послуг з боку постачальних організацій.
Інформація щодо кількості звернень, що надійшли до НКРЕ у 2010 році, їх повторності, категорій громадян, які звертались з приводу захисту прав та отримання роз'яснень, інша кількісна інформація стосовно проведеної роботи із зверненнями споживачів електричної енергії та газу представлена у нижченаведеній таблиці.
N Звідки
надійшли
звернення
Кількість
звернень
З них * Кількість
громадян,
що
звернулася
до органу
влади з
урахуванням
колективних
звернень
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1 Від
громадян
поштою
562 42 109 5 20 111 4 447 4 404 22 1 40 0 95 1100
2 Від
громадян
на
особистому
прийомі
51 9 10 3 5 11 0 40 0 40 2 0 1 0 8 126
3 Від
Кабінету
Міністрів
України
265 48 51 2 22 15 0 250 0 199 20 0 13 0 33 3482
4 Від інших
органів
408 21 79 2 41 17 0 391 0 307 16 0 23 0 62 812
Разом 1286 120 249 12 88 154 4 1128 4 950 60 1 77 0 198 5520
_______________
* 1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7.Скарги; 8. Інформаційні запити; 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію; 10. Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі чи організації; 11. Відмовлено у задоволенні (клопотання, запиту, скарги); 12. У стадії розгляду (вирішення); 13. Розглянуто, надано відповідь з порушеннями термінів, 14. Вирішено позитивно.

................
Перейти до повного тексту