- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ скасовано на підставі Наказу
Національної комісії регулювання електроенергетики
N 546 від 21.12.2010 )
Щодо внесення змін до Переліку питань для планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) у вигляді перевірки дотримання ліцензійних умов з передачі електроенергії місцевими (локальними) електромережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом
Відповідно до Положення про Національну комісію регулювання електроенергетики України, затвердженого Указом Президента України від 14.03.95
N 213/95 (у редакції Указу Президента України від 21.04.98
N 335/98) , та відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 21.05.2009
N 502 "Про тимчасові обмеження щодо здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на період до 31 грудня 2010 року" та від 17.09.2008
N 835 "Про затвердження критеріїв оцінки ступеня ризику від діяльності суб'єктів господарювання, яка підлягає ліцензуванню Національною комісією регулювання електроенергетики"
НАКАЗУЮ:
1. Унести зміни до Переліку питань для планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) у вигляді перевірки дотримання ліцензійних умов з передачі електроенергії місцевими (локальними) електромережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом, затвердженого наказом НКРЕ від 30.09.2008
N 159, виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Комісії | В.Кальченко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ НКРЕ
30.09.2008 N 159
( vn159227-08 )
(у редакції наказу НКРЕ
11.09.2009 N 547)
ПЕРЕЛІК
питань для планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) у вигляді перевірки дотримання ліцензійних умов з передачі електроенергії місцевими (локальними) електромережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом
Предметом перевірки Національною комісією регулювання електроенергетики України є результати діяльності ліцензіата за визначений період, що має дорівнювати календарному року.
I. Наявність оригіналу ліцензії з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електромережами.
II. Унесення змін до установчих документів та наявність правовстановлюючих документів на основні засоби, на які нараховується амортизація. Відповідність місцезнаходження та найменування ліцензіата установчим документам.
III. Пофакторний аналіз фінансово-економічних показників компанії:
1. Порівняльний аналіз відповідності фактичних витрат затвердженій НКРЕ структурі тарифів на передачу електричної енергії. Відокремлення бухгалтерського обліку та звітності з ліцензованої діяльності з передачі електроенергії від обліку та звітів з постачання електроенергії та інших видів діяльності. Наявність у ліцензіата розробленого Порядку розподілу витрат за видами ліцензованої діяльності з постачання та передачі електроенергії. Здійснення ліцензіатом перехресного субсидіювання.
2. Виконання ліцензіатом схваленої інвестиційної програми (ІП) з аналізом використання коштів за напрямками ІП, за джерелами фінансування та графіками виконання, зокрема:
рівня виконання по розділах та по ІП вцілому;
переліку закупівель, що були здійснені ліцензіатом відповідно до схваленої ІП у кількісних та вартісних показниках, та документів щодо введення їх в експлуатацію (якщо це введення було передбачено ІП);
можливості покриття витрат, передбачених ІП, фактичними надходженнями грошей по статтях, що визначені як джерела фінансування ІП, а також з урахуванням можливості залучення доходів від інших видів діяльності;
загальної суми зекономлених та/або невикористаних коштів по всіх закупівлях і загальної суми перевитрат по всіх закупівлях;
наявності проведених тендерних процедур при здійсненні закупівель відповідно до ІП;
наявності об'єктів, які згідно зі схваленою ІП мали бути введені в експлуатацію за підсумками виконання, але фактично не були введені в експлуатацію;
отримання товарів та виконання робіт згідно з затвердженим ІП планом;
наявності переліку закупівель та джерел їх фінансування (якщо це можливо), який може містити закупівлі, що:
а) не були передбачені схваленою ІП (з урахуванням усіх змін, що погоджувались з НКРЕ),
б) закуплені з перевищенням питомої вартості, визначеною ІП більше ніж на 5%,
в) закуплені зі зміною запланованої кількості,
зазначивши інформацію стосовно наявності первинних документів по цих закупівлях (звітів щодо проведення тендерних процедур, прайс-листів підприємств-виробників, укладених договорів, документів про відведення та оренду земельних ділянок, проектно-кошторисної документації, актів введення в експлуатацію, здійсненних авансових платежів тощо) та суму необґрунтовано використаних коштів;
надання своєчасно оформлених належним чином звітів щодо виконання ІП протягом періоду, за який здійснюється перевірка;
підтвердження виконання ІП первинними документами.
3. Здійснення ліцензованої діяльності за принципом економічної доцільності. Наявність тендерного комітету. Відповідність здійснення закупівель товарів, робіт та послуг затвердженому Порядку та інвестиційній програмі згідно з джерелами фінансування, передбаченими в тарифах. Наявність нецільового та неефективного використання коштів.
4. Наявність угод обов'язкового та добровільного страхування, джерела їх фінансування та вплив на фінансові показники ліцензованої діяльності компанії.
5. Здійснення ліцензіатом інших видів діяльності, пов'язаних з ліцензованою діяльністю з передачі електроенергії. Наявність переліку додаткових робіт, погодження кошторисів витрат на виконання робіт та послуг з територіальним представництвом НКРЕ.
6. Вплив результатів від здійснення ліцензіатом інших видів діяльності, не пов'язаних з постачанням та передачею електричної енергії, на діяльність з передачі електроенергії.
................Перейти до повного тексту