1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
01.06.2009 N 3593/11/17-09
Київська обл.,
Обухівський р-н,
с. Малі Дмитровичі,
Риж-вій Г.Є.
ЗАТ "А.Е.С. Київобленерго"
Київське ТП НКРЕ
Щодо надання роз'яснень
Шановна Риж-ва Г.Є.!
Національна комісія регулювання електроенергетики України (далі - НКРЕ) розглянула Ваше звернення від 23.04.2009 щодо якості постачання електричної енергії та з урахуванням матеріалів, наданих ЗАТ "А.Е.С Київобленерго", в межах своєї компетенції повідомляє.
Відповідно до положень пункту 38 Правил користування електричною енергією для населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99 N 1357 (далі - Правила), енергопостачальник зобов'язаний приймати письмові та усні повідомлення (у тому числі засобами зв'язку) споживачів щодо порушення електропостачання або порушення параметрів якості електричної енергії, а також вживати заходів до відновлення електропостачання та приведення показників якості у відповідність з вимогами нормативних документів.
Згідно з положеннями пунктів 49-52 Правил, у разі порушення енергопостачальником умов договору споживач викликає представника енергопостачальника для складання та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються терміни, види, відхилення показників з надання послуг тощо (форму типового акта-претензії наведено у додатку 2 до Правил).
Акт-претензія складається споживачем та представником енергопостачальника і скріплюється їхніми підписами.

................
Перейти до повного тексту