1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
15.01.2009 N 189/11/17-09
Київське міське
територіальне відділення
Антимонопольного комітету
України
м. Київ,
гр. Кол-ць Л.М.
Щодо надання роз'яснень
Національна комісія регулювання електроенергетики України розглянула колективне звернення мешканців будинків N 15-А, 15-Б, 17-А, 17-Б, 19/1 по вул. Л.Толстого м. Києва щодо якості електричної енергії, надіслане листом Київського міського територіального відділення Антимонопольного комітету України від 26.12.2008 N 26-6/2875 та в межах своєї компетенції повідомляє.
Відповідно до положень пункту 38 Правил користування електричною енергією для населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99 N 1357 (далі - Правила), енергопостачальник зобов'язаний приймати письмові та усні повідомлення (у тому числі засобами зв'язку) споживачів щодо порушення електропостачання або порушення параметрів якості електричної енергії, а також вживати заходів до відновлення електропостачання та приведення показників якості у відповідність з вимогами нормативних документів.
Згідно з положеннями пунктів 49-52 Правил, у разі порушення енергопостачальником умов договору споживач викликає представника енергопостачальника для складання та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються терміни, види, відхилення показників з надання послуг тощо (форму типового акта-претензії наведено в додатку 2 до Правил).
Акт-претензія складається споживачем та представником енергопостачальника і скріплюється їхніми підписами.
У разі неприбуття представника енергопостачальника протягом 3 днів з дня звернення у містах або 7 днів - у сільській місцевості споживач має право скласти акт-претензію у довільній формі.

................
Перейти до повного тексту