1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
14.04.2008 N 2416/13/17-08
Державний комітет України
з питань технічного
регулювання та споживчої
політики
На виконання пункту 4 Указу Президента України "Про заходи щодо посилення державного захисту прав споживачів" від 12.01.2002 N 16 та у зв'язку із вашим листом від 28.03.2008 N 3186-6-4/18 Національна комісія регулювання електроенергетики України надсилає інформацію стосовно стану захисту прав споживачів електричної енергії та газу у 2007 році.
Однією з першочергових та основних функцій державного регулювання діяльності суб'єктів господарської діяльності у сфері природних монополій та суміжних ринків, передбачених Законами України "Про електроенергетику", "Про природні монополії", Положенням про Національну комісію регулювання електроенергетики України, затвердженим Указом Президента України від 14 березня 1995 р. N 213 (у редакції Указу Президента України від 21 квітня 1998 р. N 335) є захист прав споживачів.
У нижченаведеній таблиці надається інформація стосовно кількості звернень, що надійшли до Національної комісії регулювання електроенергетики України протягом 2007 року, їх повторності, категорій споживачів, які звертались за захистом своїх порушених прав чи отримання відповідних роз'яснень, а також інша кількісна інформація щодо проведеної роботи із зверненнями споживачів електричної енергії та природного газу.
Звідки
надійшли
звернення
Кількість
громадян,
що
звернулися
Кількість
звернень
З них
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1. Від
громадян
поштою
6459 899 183 118 7 32 0 118 781 7 800 7 0 28 2 64
2. Від
громадян
на
особистому
прийомі
139 43 6 9 0 6 0 6 37 1 30 0 0 1 0 12
3. Від
Кабінету
Міністрів
України
14160 994 335 165 10 30 0 24 970 0 901 12 0 17 0 64
4. Від
інших
органів
6739 530 159 127 3 23 0 23 507 0 462 4 0 17 0 47
Всього 27497 2466 683 419 20 91 0 171 2295 8 2193 23 0 63 2 187
1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.; 5. Пропозиції; 6. Заяви; Клопотання; 7. Скарги; 8. Інформаційні запити; 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію; 10. Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установи чи організації; 11. Відмовлено у задоволенні (клопотанні, запиту, скарги); 12. У стадії розгляду (вирішення); 13. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 14. Вирішено позитивно.
Як засвідчили результати, проведеної НКРЕ роботи із захисту прав споживачів електричної енергії та газу у 2007 році, основними питаннями, які найбільш частіше порушувались громадянами у зверненнях, заявах та скаргах були:
правова оцінка дій енергопостачальників, газопостачальних організацій з відключень від джерел енерго- газопостачання;
правомірність здійсненних нарахувань відшкодування шкоди, заподіяної споживачами електричної енергії та газу;
ціни на газ для населення, порядок оплати його споживання, плати за використаний газ за умови наявності лічильника або його відсутності;
тарифи на електричну енергію для населення та порядок оплати спожитої електричної енергії, як на особисті так і на загально будинкові потреби та технічні цілі;

................
Перейти до повного тексту