1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
31.07.2007 N 4703/11/17-07
На N 3018 від 11.07.2007
Державний комітет України
з питань технічного
регулювання та споживчої
політики
Головне Луганське обласне
управління у справах захисту
прав споживачів
Щодо надання роз'яснень
Національна комісія регулювання електроенергетики України розглянула Ваш лист від 11.07.2007 N 3018 та повідомляє.
Пунктом 3 Правил користування електричною енергією для населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99 N 1357 (далі - Правила), передбачено, що споживання електричної енергії здійснюється на підставі договору про користування електричною енергією між споживачем і енергопостачальником (далі - Договір).
Положеннями пункту 38 Правил, енергопостачальник зобов'язується забезпечувати надійне постачання електричної енергії згідно з умовами ліцензій та Договором та розглядати звернення та претензії споживача щодо надання послуг, пов'язаних з постачанням електричної енергії, та приймати з цього приводу рішення у терміни, передбачені законодавством.
Відповідно до вимог пунктів 49-52 Правил, у разі порушення енергопостачальником умов Договору споживач викликає представника енергопостачальника для складання та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються терміни, види, відхилення показників з надання послуг тощо (форму типового акта-претензії наведено у додатку 2 до Правил).
Акт-претензія складається споживачем та представником енергопостачальника і скріплюється їхніми підписами.
У разі неприбуття представника енергопостачальника протягом 3 днів з дня звернення у містах або 7 днів - у сільській місцевості споживач має право скласти акт-претензію у довільній формі.

................
Перейти до повного тексту