1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
10.01.2007 N 61/13/17-07
Державний комітет України
з питань технічного
регулювання та споживчої
політики
На виконання пункту 4 Указу Президента України "Про заходи щодо посилення державного захисту прав споживачів" від 12.01.2002 N 16 Національна комісія регулювання електроенергетики України надає інформацію з приводу стану захисту прав споживачів електричної енергії та газу у 2006 році.
Одним з основних та першочергових завдань державного регулювання діяльності суб'єктів господарської діяльності у сфері природних монополій та суміжних ринків, передбачених Законами України "Про електроенергетику", "Про природні монополії", Положенням про Національну комісію регулювання електроенергетики України, затвердженого Указом Президента України від 14 березня 1995 р. N 213 (у редакції Указу Президента України від 21 квітня 1998 р. N 335 є захист прав споживачів.
У нижченаведеній таблиці надається інформація стосовно кількості звернень, що надійшли до Національної комісії регулювання електроенергетики України у 2006 році, їх повторності, категорій громадян, які звертались за захистом своїх порушених прав чи отримання відповідних роз'яснень, а також інша кількісна інформація щодо проведеної роботи із зверненнями споживачів електричної енергії та газу.
Звідки
надій-
шли
зверне-
ння
Кіль-
кість
грома-
дян, що
зверну-
лися
Кіль-
кість
звер-
нень
з них:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1. Від
грома-
дян
поштою
420 890 27 49 9 13 53 114 233 10 319 8 0 129 1 319
2. Від
грома-
дян на
особис-
тому
прийомі
48 58 2 8 0 4 13 9 27 1 32 4 0 15 0 32
3. Від
Кабіне-
ту
мініст-
рів
України
217 845 29 15 6 6 12 25 177 2 146 6 0 51 0 146
4. Від
інших
органів
91 185 9 5 0 5 8 18 72 3 59 2 0 26 0 59
Всього 776 1978 67 77 15 28 86 166 509 15 556 20 0 221 1 556
1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.; 5. Пропозиції; 6. Заяви; Клопотання; 7. Скарги; 8. Інформаційні запити; 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію; 10. Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установи чи організації; 11. Відмовлено у задоволенні (клопотанні, запиту, скарги); 12. У стадії розгляду (вирішення); 13. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 14. Вирішено позитивно.
Як засвідчили результати, проведеної Комісією роботи із захисту прав споживачів електричної енергії та газу у 2006 році, основними питаннями, які найбільш частіше порушувались громадянами у зверненнях, заявах та скаргах є:
надання об'єктивної оцінки встановленим фактам порушень чинного законодавства України, що мали місце у взаємовідносинах між енергопостачальниками, газопостачальними (газотранспортними) організаціями та споживачами електричної енергії та газу;
правова оцінка дій енергопостачальників, газопостачальних (газотранспортних) організацій з відключень, припинень від джерел енерго(газо)постачання;
правомірність здійснених нарахувань відшкодування шкоди, заподіяної споживачами електричної енергії та газу;
встановлений порядок реструктуризації заборгованості, що виникла під час користування електричної енергії чи газом;
порядок пільгової оплати за спожитий газ та електричну енергію;
встановлений порядок укладення договорів про користування електричною енергією та договору про надання послуг з газопостачання;
порядок підключення електроустановок до електричних мереж, підключення газових приладів і пристроїв;
тарифи на електричну енергію та чинний порядок оплати за спожиту електричну енергію, як на індивідуальні (особисті), так і на загальнобудинкові потреби та технічні цілі;

................
Перейти до повного тексту