- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
Державний комітет України
з питань технічного
регулювання та споживчої
політики
На виконання пункту 4 Указу Президента України "Про заходи щодо посилення державного захисту прав споживачів" від 12.01.2002
N 16 Національна комісія регулювання електроенергетики України надає інформацію з приводу стану захисту прав споживачів електричної енергії та газу у 2006 році.
Одним з основних та першочергових завдань державного регулювання діяльності суб'єктів господарської діяльності у сфері природних монополій та суміжних ринків, передбачених Законами України
"Про електроенергетику",
"Про природні монополії", Положенням про Національну комісію регулювання електроенергетики України, затвердженого Указом Президента України від 14 березня 1995 р.
N 213 (у редакції Указу Президента України від 21 квітня 1998 р.
N 335 є захист прав споживачів.
У нижченаведеній таблиці надається інформація стосовно кількості звернень, що надійшли до Національної комісії регулювання електроенергетики України у 2006 році, їх повторності, категорій громадян, які звертались за захистом своїх порушених прав чи отримання відповідних роз'яснень, а також інша кількісна інформація щодо проведеної роботи із зверненнями споживачів електричної енергії та газу.
Звідки надій- шли зверне- ння |
Кіль- кість грома- дян, що зверну- лися |
Кіль- кість звер- нень |
з них: |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
1. Від грома- дян поштою |
420 |
890 |
27 |
49 |
9 |
13 |
53 |
114 |
233 |
10 |
319 |
8 |
0 |
129 |
1 |
319 |
2. Від грома- дян на особис- тому прийомі |
48 |
58 |
2 |
8 |
0 |
4 |
13 |
9 |
27 |
1 |
32 |
4 |
0 |
15 |
0 |
32 |
3. Від Кабіне- ту мініст- рів України |
217 |
845 |
29 |
15 |
6 |
6 |
12 |
25 |
177 |
2 |
146 |
6 |
0 |
51 |
0 |
146 |
4. Від інших органів |
91 |
185 |
9 |
5 |
0 |
5 |
8 |
18 |
72 |
3 |
59 |
2 |
0 |
26 |
0 |
59 |
Всього |
776 |
1978 |
67 |
77 |
15 |
28 |
86 |
166 |
509 |
15 |
556 |
20 |
0 |
221 |
1 |
556 |
1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.; 5. Пропозиції; 6. Заяви; Клопотання; 7. Скарги; 8. Інформаційні запити; 9. Надано роз'яснення, необхідну інформацію; 10. Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установи чи організації; 11. Відмовлено у задоволенні (клопотанні, запиту, скарги); 12. У стадії розгляду (вирішення); 13. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 14. Вирішено позитивно.
Як засвідчили результати, проведеної Комісією роботи із захисту прав споживачів електричної енергії та газу у 2006 році, основними питаннями, які найбільш частіше порушувались громадянами у зверненнях, заявах та скаргах є:
надання об'єктивної оцінки встановленим фактам порушень чинного законодавства України, що мали місце у взаємовідносинах між енергопостачальниками, газопостачальними (газотранспортними) організаціями та споживачами електричної енергії та газу;
правова оцінка дій енергопостачальників, газопостачальних (газотранспортних) організацій з відключень, припинень від джерел енерго(газо)постачання;
правомірність здійснених нарахувань відшкодування шкоди, заподіяної споживачами електричної енергії та газу;
встановлений порядок реструктуризації заборгованості, що виникла під час користування електричної енергії чи газом;
порядок пільгової оплати за спожитий газ та електричну енергію;
встановлений порядок укладення договорів про користування електричною енергією та договору про надання послуг з газопостачання;
порядок підключення електроустановок до електричних мереж, підключення газових приладів і пристроїв;
тарифи на електричну енергію та чинний порядок оплати за спожиту електричну енергію, як на індивідуальні (особисті), так і на загальнобудинкові потреби та технічні цілі;
................Перейти до повного тексту