1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
04.02.2005 N 05-34-11/598
На N 199 від 13.01.2005
ВАТ "Черкасиобленерго"
Золотоніський РЕМ
Черкаська обл.,
м. Золотоноша,
вул. Червонопрапорна, 43
Щодо використання не повірених засобів обліку
Національна комісія регулювання електроенергетики України розглянула ваш лист від 13.01.2005 N 199 та в межах своєї компетенції повідомляє таке.
Згідно з пунктом 2 статті 9 Закону Україну "Про метрологію та метрологічну діяльність" засоби вимірювальної техніки, на які поширюється державний метрологічний нагляд, дозволяється застосовувати, випускати з виробництва, ремонту та у продаж і видавати напрокат лише за умови, якщо вони пройшли повірку або державну метрологічну атестацію.
Тобто, неповірений засіб обліку не повинен застосовуватись для розрахунків за електричну енергію.
Відповідно до абзацу дев'ятого пункту 38 Правил користування електричною енергією для населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.1999 N 1357 (далі - ПКЕЕН) енергопостачальник зобов'язується проводити планову повірку, ремонт і заміну приладів обліку в терміни, встановлені нормативно-технічними документами та договором.
Як зазначено пунктом 49 ПКЕЕН, у разі порушення енергопостачальником умов договору споживач викликає представника енергопостачальника для складання та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються терміни, види, відхилення показників з надання послуг тощо (форму типового акта-претензії наведено у додатку 2 до ПКЕЕН).
Акт-претензія складається споживачем та представником енергопостачальника і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника енергопостачальника протягом 3 днів з дня звернення у містах або 7 днів - у сільській місцевості споживач має право скласти акт-претензію у довільній формі. У разі відмови представника енергопостачальника від підписання акта, акт вважається дійсним, якщо його підписали не менше ніж три споживачі або споживач і виборна особа будинкового, вуличного, квартального чи іншого органу самоврядування (пункт 50 ПКЕЕН).
Акт-претензія споживача подається енергопостачальнику, який у десятиденний термін усуває недоліки або надає споживачеві обгрунтовану відмову щодо задоволення його претензій (пункт 51 ПКЕЕН).

................
Перейти до повного тексту