- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Повідомлення
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну сталевих безшовних гаряче-деформованих труб походженням з Китайської Народної Республіки
Відповідно до Закону України
"Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) за скаргою ПрАТ "ІНТЕРПАЙП Нижньодніпровський трубопрокатний завод" та ТОВ "ІНТЕРПАЙП НІКО Т’ЮБ" рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) від 14.05.2019 № АД-415/2019/4411-03 порушено антидемпінгове розслідування щодо імпорту в Україну сталевих безшовних гаряче-деформованих труб походженням з Китайської Народної Республіки.
Зазначеним рішенням Комісії об’єктом розслідування встановлено:
сталеві безшовні гаряче-деформованих труби, що можуть класифікуватися згідно з
УКТЗЕД за кодами: 7304 19, 7304 23 00 00, 7304 29, 7304 39, 7304 59 (далі - товар), походженням з Китайської Народної Республіки.
Періодом дослідження визначено чотири річні періоди:
1-й річний період: 01.01.2016 - 31.12.2016;
2-й річний період: 01.01.2017 - 31.12.2017;
3-й річний період: 01.01.2018 - 31.12.2018;
4-й річний період: 01.04.2018 - 31.03.2019.
Період розслідування - 01.04.2018 - 31.03.2019.
Відповідно до
Закону Комісія розглянула подані Мінекономіки звіт та матеріали про результати антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну сталевих безшовних гаряче-деформованих труб походженням з Китайської Народної Республіки, запропоновані іноземними виробниками/експортерами добровільні цінові зобов’язання щодо припинення демпінгового імпорту у розумінні статті
15 Закону та за результатами розгляду встановила:
ПрАТ "ІНТЕРПАЙП Нижньодніпровський трубопрокатний завод" та ТОВ "ІНТЕРПАЙП НІКО Т’ЮБ" є належним національним товаровиробником у розумінні положень пункту 16 статті
1 Закону, оскільки його частка в загальному виробництві товару в Україні становила понад 50 %;
товар, який виробляється національним товаровиробником, у розумінні положень пункту 26 статті
1 Закону є подібним до товару, що є об’єктом розслідування;
наявність протягом періоду розслідування демпінгового імпорту в Україну товару походженням з Китайської Народної Республіки. Зроблено позитивний висновок щодо обґрунтованості методу, на підставі якого було визначено демпінгову маржу. Демпінгова маржа становила:
- для групи Hengyang Valin (Hengyang Valin Steel Tube Co., Ltd; Hengyang Valin MPM Co., Ltd.; Hengyang Steel Tube Group Int`l Trading Inc) на труби обсадні виключно з зовнішніми діаметрами 193,68 мм та 244,48 мм за кодом 7304 29 30 00 згідно з УКТЗЕД та на труби обсадні виключно з зовнішнім діаметром 508 мм за кодом 7304 29 90 00 згідно з УКТЗЕД на рівні мінус 23,75%;
- для Tianjin Pipe Corporation (Tianjin Pipe Manufacturing Co., Ltd., Tianjin Pipe International Economic
Trading Corporation, Tianjin Pipe Steel Trading Co., Ltd.) на труби обсадні виключно зовнішнім діаметром 339,72 мм за кодом 7304 29 30 00 згідно з УКТЗЕД та на труби обсадні виключно зовнішнім діаметром 473,08 мм за кодом 7304 29 90 00 згідно з УКТЗЕД - на рівні 1,92 %;
- для інших виробників та/або експортерів з Китайської Народної Республіки - 51,52%.
Обсяги демпінгового імпорту товару походженням з Китайської Народної Республіки за період дослідження зросли в абсолютних показниках на 153,02 %, відносно споживання товару на внутрішньому ринку України - на 64,07 %, а відносно загальних обсягів виробництва товару в Україні - на 69,06 %;
факт заподіяння істотної шкоди національному товаровиробнику. Зокрема:
- обсяги виробництва подібного товару національним товаровиробником в останньому періоді зросли на 54,89 % порівняно з першим річним періодом, проте скоротилися на 4,63 % порівняно з попереднім;
- рівень використання виробничих потужностей при їх незмінному обсязі у четвертому річному періоді порівняно із попереднім знизився на 4,63 %;
- обсяги продажу національним товаровиробником подібного товару на внутрішній ринок у четвертому річному періоді порівняно з першим зросли на 76,79 %, проте порівняно з попереднім скоротилися на 14,71 %;
- при зростанні обсягів видимого споживання товару в Україні за весь період дослідження на 54,21 % частка національного товаровиробника у споживанні зросла лише на 14,64 %, та в третьому та останньому річних періодах порівняно з попередніми скоротилася на 10,95 % та 2,52 % відповідно;
- фінансовий результат від продажу подібного товару на внутрішній ринок був від`ємним протягом всього періоду дослідження. У четвертому річному періоді збитки національного товаровиробника зросли на 106,11 % порівняно з базовим річним періодом;
- показник рентабельності був від’ємним протягом всього досліджуваного періоду;
- рівень продуктивності праці національного товаровиробника за період дослідження збільшився на 36,64 %, проте в останньому річному періоді скоротився на 8,34 % порівняно з попереднім;
- обсяги залишків подібного товару постійно зростали та у четвертому річному періоді зросли на 89,60 % порівняно з першим;
- ціни продажу подібного товару національного товаровиробника на внутрішньому ринку мали тенденцію до зростання та в четвертому річному періоді порівняно з першим зросли на 52,12 % та протягом всього періоду дослідження були суттєво нижче собівартості.
- собівартість за період дослідження зросла на 42,25 %;
- обсяги здійснених інвестицій в гривневому еквіваленті за період дослідження зросли на 398,23 % (367,93 % в доларах США);
- прибуток з інвестиційного капіталу в першому річному періоді був від`ємний та скоротився в третьому та четвертому періодах на 64,48 % порівняно з другим в гривневому еквіваленті (65,27 % в доларах США);
- зайнятість зросла на 13,36 %;
- рівень оплати праці в гривневому еквіваленті зріс 59,21 % (49,53 % в доларах США);
................Перейти до повного тексту