- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Повідомлення
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну сталевих безшовних гаряче-деформованих труб походженням з Китайської Народної Республіки
Відповідно до
Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) за скаргою ПрАТ "ІНТЕРПАЙП Нижньодніпровський трубопрокатний завод" та ТОВ "ІНТЕРПАЙП НІКО Т'ЮБ" рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) від 14.05.2019 N АД-415/2019/4411-03 порушено антидемпінгове розслідування щодо імпорту в Україну сталевих безшовних гаряче-деформованих труб походженням з Китайської Народної Республіки.
Зазначеним рішенням Комісії об'єктом розслідування встановлено:
сталеві безшовні гаряче-деформованих труби, що можуть класифікуватися згідно з УКТЗЕДза кодами: 7304 19, 7304 23 00 00, 7304 29, 7304 39, 7304 59 (далі - товар), походженням з Китайської Народної Республіки.
Періодом дослідження визначено чотири річні періоди:
1-й річний період: 01.01.2016 - 31.12.2016;
2-й річний період: 01.01.2017 - 31.12.2017;
3-й річний період: 01.01.2018 - 31.12.2018;
4-й річний період: 01.04.2018 - 31.03.2019.
Період розслідування - 01.04.2018 - 31.03.2019.
Відповідно до
Закону Комісія розглянула подані Мінекономіки звіт та матеріали про результати антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну сталевих безшовних гаряче-деформованих труб походженням з Китайської Народної Республіки, запропоновані іноземними виробниками/експортерами добровільні цінові зобов'язання щодо припинення демпінгового імпорту у розумінні статті
15 Закону та за результатами розгляду встановила:
ПрАТ "ІНТЕРПАЙП Нижньодніпровський трубопрокатний завод" та ТОВ "ІНТЕРПАЙП НІКО Т'ЮБ" є належним національним товаровиробником у розумінні положень пункту 16 статті
1 Закону, оскільки його частка в загальному виробництві товару в Україні становила понад 50 %;
товар, який виробляється національним товаровиробником, у розумінні положень пункту 26 статті
1 Закону є подібним до товару, що є об'єктом розслідування;
наявність протягом періоду розслідування демпінгового імпорту в Україну товару походженням з Китайської Народної Республіки. Зроблено позитивний висновок щодо обґрунтованості методу, на підставі якого було визначено демпінгову маржу. Демпінгова маржа становила:
- для групи Hengyang Valin (Hengyang Valin Steel Tube Co., Ltd; Hengyang Valin MPM Co., Ltd.; Hengyang Steel Tube Group Int'I Trading Inc) на труби обсадні виключно з зовнішніми діаметрами 193,68 мм та 244,48 мм за кодом 7304 29 30 00 згідно з УКТЗЕДта на труби обсадні виключно з зовнішнім діаметром 508 мм за кодом 7304 29 90 00 згідно з УКТЗЕД на рівні мінус 23,75 %;
- для Tianjin Pipe Corporation (Tianjin Pipe Manufacturing Co., Ltd., Tianjin Pipe International Economic & Trading Corporation, Tianjin Pipe Steel Trading Co., Ltd.) на труби обсадні виключно зовнішнім діаметром 339,72 мм за кодом 7304 29 30 00 згідно з УКТЗЕД та на труби обсадні виключно зовнішнім діаметром 473,08 мм за кодом 7304 29 90 00 згідно з УКТЗЕД- на рівні 1,92 %;
- для інших виробників та/або експортерів з Китайської Народної Республіки - 51,52 %.
Обсяги демпінгового імпорту товару походженням з Китайської Народної Республіки за період дослідження зросли в абсолютних показниках на 153,02 %, відносно споживання товару на внутрішньому ринку України - на 64,07 %, а відносно загальних обсягів виробництва товару в Україні - на 69,06 %;
факт заподіяння істотної шкоди національному товаровиробнику. Зокрема:
- обсяги виробництва подібного товару національним товаровиробником в останньому періоді зросли на 54,89 % порівняно з першим річним періодом, проте скоротилися на 4,63 % порівняно з попереднім;
- рівень використання виробничих потужностей при їх незмінному обсязі у четвертому річному періоді порівняно із попереднім знизився на 4,63 %;
- обсяги продажу національним товаровиробником подібного товару на внутрішній ринок у четвертому річному періоді порівняно з першим зросли на 76,79 %, проте порівняно з попереднім скоротилися на 14,71 %;
- при зростанні обсягів видимого споживання товару в Україні за весь період дослідження на 54,21 % частка національного товаровиробника у споживанні зросла лише на 14,64 %, та в третьому та останньому річних періодах порівняно з попередніми скоротилася на 10,95 % та 2,52 % відповідно;
- фінансовий результат від продажу подібного товару на внутрішній ринок був від'ємним протягом всього періоду дослідження. У четвертому річному періоді збитки національного товаровиробника зросли на 106,11 % порівняно з базовим річним періодом;
- показник рентабельності був від'ємним протягом всього досліджуваного періоду;
- рівень продуктивності праці національного товаровиробника за період дослідження збільшився на 36,64 %, проте в останньому річному періоді скоротився на 8,34 % порівняно з попереднім;
- обсяги залишків подібного товару постійно зростали та у четвертому річному періоді зросли на 89,60 % порівняно з першим;
- ціни продажу подібного товару національного товаровиробника на внутрішньому ринку мали тенденцію до зростання та в четвертому річному періоді порівняно з першим зросли на 52,12 %, та протягом всього періоду дослідження були суттєво нижче собівартості.
- собівартість за період дослідження зросла на 42,25 %;
- обсяги здійснених інвестицій в гривневому еквіваленті за період дослідження зросли на 398,23 % (367,93 % в доларах США);
- прибуток з інвестиційного капіталу в першому річному періоді був від'ємний та скоротився в третьому та четвертому періодах на 64,48 % порівняно з другим в гривневому еквіваленті (65,27 % в доларах США);
................Перейти до повного тексту