1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Повідомлення


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
ПОВІДОМЛЕННЯ
25.02.2020
Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну деяких тросів та канатів походженням з Російської Федерації
Відповідно до Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (далі - Закон) за скаргою приватного акціонерного товариства "Виробниче об’єднання "Стальканат-Сілур" (далі - заявник) рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) від 03.04.2019 № АД-408/2019/4411-03 порушено антидемпінгове розслідування щодо імпорту в Україну деяких тросів та канатів походженням з Російської Федерації (далі - розслідування).
Зазначеним рішенням Комісії об’єктом розслідування встановлено товар, що має такий опис:
сталеві дроти кручені, троси, канати, без покриття або з оцинкованим покриттям з найбільшим розміром поперечного перерізу понад 3 мм (за винятком кручених дротів, тросів, канатів з корозійностійкої (нержавіючої) сталі), що класифікуються згідно з УКТЗЕД за кодами: 7312 10 61 00, 7312 10 65 00, 7312 10 81 00, 7312 10 83 00, 7312 10 85 00, 7312 10 89 00, 7312 10 98 00 (далі - Товар).
Країною походження Товару є Російська Федерація.
Період дослідження: 01.01.2016 - 31.12.2018
Період розслідування: 01.01.2018 - 31.12.2018
Відповідно до Закону Комісія розглянула подані Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України звіт та матеріали про результати розслідування та встановила наступне:
заявник є належним національним товаровиробником у розумінні положень пункту 16 статті 1 Закону, оскільки його частка в загальному виробництві Товару в Україні за період розслідування становила понад 50 %;
Товар, який виробляється національним товаровиробником, у розумінні положень пункту 26 статті 1 Закону є подібним до Товару, що є об’єктом розслідування;
наявність протягом періоду розслідування демпінгового імпорту в Україну Товару походженням з Російської Федерації. Зроблено позитивний висновок щодо обґрунтованості методу, на підставі якого було визначено демпінгову маржу. Демпінгова маржа становила 50,09 % для виробників та/або експортерів Товару з Російської Федерації;
факт наявності загрози заподіяння істотної шкоди національному товаровиробнику. За період дослідження відбулося погіршення ряду фінансово-економічних показників національного товаровиробника, зокрема зменшилися виробничі потужності на 10,9 %, скоротились обсяги продажу подібного Товару на внутрішній ринок України на 1,9 %, зросли залишки на 9,7 %, знизився рівень зайнятості на 47,7 %;
наявність у Російській Федерації значного експортного потенціалу, що підтверджується суттєвим обсягом невикористаних виробничих потужностей, які перевищують обсяги споживання Товару на внутрішньому ринку України;

................
Перейти до повного тексту