1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2019 № 218-19
Про упорядкування структури апарату НАДС
Відповідно до Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" , постанов Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2014 року № 85 "Деякі питання затвердження граничної чисельності працівників апарату та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, інших державних органів" (зі змінами), від 12 березня 2005 року № 179 "Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій" (зі змінами), від 18 серпня 2017 року № 644 "Деякі питання упорядкування структури Секретаріату Кабінету Міністрів України, апарату міністерств та інших центральних органів виконавчої влади", від 18 серпня 2017 року № 647 "Деякі питання реалізації комплексної реформи державного управління", розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 1135-р "Про введення додатково посад заступників Голови Національного агентства України з питань державної служби", керуючись Положенням про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року № 500 (із змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Ліквідувати:
Генеральний департамент з питань управління персоналом на державній службі;
Генеральний департамент професійного розвитку державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
Генеральний департамент з питань інформатизації обліку та оплати праці державних службовців;
Департамент контролю у сфері державної служби;
Відділ управління персоналом;
відділ функціонально-правового аналізу Департаменту нормативно-правової роботи та юридичного забезпечення.
2. Перейменувати відділ підготовки та правової експертизи проектів актів Департаменту нормативно-правової роботи та юридичного забезпечення у відділ правової експертизи проектів актів Департаменту нормативно-правової роботи та юридичного забезпечення.
3. Утворити:
Генеральний департамент з питань розробки та впровадження політик з організаційного розвитку, оплати праці, адаптації та оцінки персоналу;
Генеральний департамент з питань розробки та впровадження політик з добору, розвитку та мотивації персоналу;
Генеральний департамент з питань професійного розвитку державних службовців;
Генеральний департамент з питань інформатизації обліку та інформаційного забезпечення;
Управління роботи з персоналом;
Відділ автоматизації перевірок;
у Департаменті нормативно-правової роботи та юридичного забезпечення:
відділ підготовки проектів актів;
сектор супроводу роботи територіальних органів.
4. Затвердити структуру апарату НАДС штатною чисельністю 149 осіб, що додається.
5. Директору Департаменту фінансів, бухгалтерського обліку та ресурсного забезпечення - головному бухгалтеру Токарчук Т., начальнику Відділу управління персоналом Лимаренко Л. підготувати штатний розпис апарату НАДС та подати його на погодження до Міністерства фінансів України.
6. Директорам Генерального департаменту з питань розробки та впровадження політик з організаційного розвитку, оплати праці, адаптації та оцінки персоналу, Генерального департаменту з питань розробки та впровадження політик з добору, розвитку та мотивації персоналу, Генерального департаменту з питань професійного розвитку державних службовців, Генерального департаменту з питань інформатизації обліку та інформаційного забезпечення, Департаменту нормативно-правової роботи та юридичного забезпечення, начальникам Управління роботи з персоналом, Відділу автоматизації перевірок у місячний термін після введення в дію штатного розпису розробити положення про структурні підрозділи та надати їх на затвердження.
Голова О. Стародубцев
ПОГОДЖУЮ
Міністр Кабінету Міністрів України
____________ Д. Дубілет
05 грудня 2019 року
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ НАДС
02 грудня 2019 року № 218-19
СТРУКТУРА
апарату Національного агентства України з питань державної служби
№з/п Найменування підрозділів Кількість штатних одиниць
1. 5
1.1. Голова 1
1.2. Перший заступник Голови 1
1.3. Заступник Голови 1
1.4. Заступник Голови 1
1.5. Заступник Голови 1
2. Генеральний департамент з питань розробки та впровадження політик з організаційного розвитку, оплати праці, адаптації та оцінки персоналу 10
2.1. експертна група з питань організаційного розвитку, адаптації та оцінки 5
2.2. експертна група з питань нормативного забезпечення організаційного розвитку, адаптації та оцінки 4
3. Генеральний департамент з питань розробки та впровадження політик з добору, розвитку та мотивації персоналу 7
3.1. експертна група з питань розвитку напрямків з управління персоналом 3
3.2. експертна група з питань нормативного забезпечення менеджменту персоналу 3
4. Генеральний департамент з питань професійного розвитку державних службовців 8
4.1. експертна група зпитань розвитку методології освіти 4
4.2. експертна група зпитань розвитку електронного навчання 3
5. Генеральний департамент з питань інформатизації обліку та інформаційного забезпечення 14
5.1. експертна група зпитань розвитку інформаційних систем 5
5.2. експертна група з питань підтримки інформаційних сервісів 5
5.3. експертна група зпитань інформаційного забезпечення 3
6. Департамент нормативно-правової роботи та юридичного забезпечення 23
6.1. відділ правової експертизи проектів актів 5
6.2. відділ юридичного забезпечення діяльності НАДС 5
6.3. відділ роз'яснювальної роботи 5
6.4. відділ підготовки проектів актів 4
6.5. сектор супроводу роботи територіальних органів 3
7. Департамент фінансів, бухгалтерського обліку та ресурсного забезпечення 28
7.1. відділ бухгалтерського обліку та звітності 6
7.2. відділ планування та фінансування освітніх послуг 4
7.3. відділ фінансово-економічного забезпечення НАДС та територіальних органів 5
7.4. відділ розміщення та виконання державного замовлення 4
7.5. відділ ресурсного забезпечення 8
8. Управління стратегічного планування та аналізу політики 9
8.1. відділ інформаційно-аналітичного забезпечення 4
8.2. відділ забезпечення діяльності дорадчих органів та зв'язків з громадськістю 4
9. Управління адміністративного забезпечення 10
9.1. відділ документального забезпечення 5
9.2. відділ міжнародного співробітництва і протоколу 4
10. Управління роботи з персоналом 14
10.1. відділ управління персоналом 5
10.2. відділ організаційного розвитку та навчання 4
10.3. відділ добору та адаптації 4
11. Відділ забезпечення діяльності Комісії з питань вищого корпусу державної служби 8
12. Відділ автоматизації перевірок 6
13. Сектор з питань захисту інформації 3
14. Головний спеціаліст з режимно-секретної роботи 1
15. Головний спеціаліст з внутрішнього аудиту 1
16. Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції 1
17. Головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи 1
ВСЬОГО 149

................
Перейти до повного тексту